Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De achterkant lijkt wel te kloppen, maar het front is toch maar zo-zo
Vind ik dus ook. Achter en zijkant maar ook binnenkant zeker ok. Maar voorkant is vreemd van veraf. Komt mss door die chrome lijn bovenaan de grille en lichten. Lijkt nu op een Renault, voornamelijk de Latitude.
Wacht maar tot je hem in België ziet rijden met 1.6 bluemotion, wieldoppen en in saai zilver
Tapatalked via Android, the future of mobile!
Een kameraad van mij heeft zo eentje, een andere heeft een 1.6 met alles op en aan. Ik had zelf een 2.0 in comfortline met wat opties. Die wagens hebben allemaal zeer gelijkaardige kwaliteiten, wat niet zo gek is want het zijn ook gewoon dezelfde wagens.
Heb jij al met een Passat gereden? Zo ja met welke uitvoeringen? Wat is uw vergelijkingspunt?
Een kameraad van mij heeft zo eentje, een andere heeft een 1.6 met alles op en aan. Ik had zelf een 2.0 in comfortline met wat opties. Die wagens hebben allemaal zeer gelijkaardige kwaliteiten, wat niet zo gek is want het zijn ook gewoon dezelfde wagens.
Heb jij al met een Passat gereden? Zo ja met welke uitvoeringen? Wat is uw vergelijkingspunt?
Is geen negatieve reactie, ik ben VW minded en denk wel, als we de auto in het echt gaan zien, dit weer een mooie verschijning wordt. Enkel zal je de auto, vind ik, altijd wat moeten aankleden met opties.
Is geen negatieve reactie, ik ben VW minded en denk wel, als we de auto in het echt gaan zien, dit weer een mooie verschijning wordt. Enkel zal je de auto, vind ik, altijd wat moeten aankleden met opties.
Mooi vergelijk :-)
Tapatalked via Android, the future of mobile!
Tgoh dat kan je van elke auto zeggen tegenwoordig en bij een wagen die de focus legt op functionaliteit klinkt dat raar, zeker als je er de motorisatie bij trekt.
Ik vind het wel knap wat ze gedaan hebben met de verluchtingsroosters. Allemaal mooi op 1 lijn, in 1 doorlopend design.
Minder mooi vind ik het gebruik van rechte lijnen en niet afgeronde hoeken. Het oogt ook allemaal nogal... ruw, het mist de verfijning die bvb Audi wel heeft.
Ik vind het wel knap wat ze gedaan hebben met de verluchtingsroosters. Allemaal mooi op 1 lijn, in 1 doorlopend design.
Minder mooi vind ik het gebruik van rechte lijnen en niet afgeronde hoeken. Het oogt ook allemaal nogal... ruw, het mist de verfijning die bvb Audi wel heeft.
Bij een facelift van de B8 wordt dat wel weer gladder getrokken.
Ik rijd dus sinds nov '13 met zo'n standaard Passat 1.6 met wieldeksels, wel geen zilver of grijze maar een donkerblauwe.
Ideale kar om 50k per jaar in B mee rond te crossen, zeer solide wagen.
Enige opties die ik heb en vaak gebruik zijn cruise control, autom. airco, park pilot, BT voor GSM en GPS.
't Was zo'n Passat, of een gelijkaardig uitgeruste Superb (zou LM velgen en leder hebben, maar rest identiek) of een zeer goed uitgeruste Octavia (+ automaat, leder, 17" velgen, trekhaak, ...). De Audi A3 Ambiente (met Pack Intuition Plus en Lounge Pack), alsook de Golf 7 HighLine waren in de running, maar bleken toch wat te klein. Na de testritten bij VW en Skoda was alles eigenlijk zeer duidelijk voor mij.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment