Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou die 3-liter van de 525d niet moeten. Als ik dan toch een 3-liter moet halen, dan meteen liefst een 535d. Oké, de BIV is nog 'es een pak duurder dan bij de 525d, en ook den aanschaf is 'n pak hoger, maar als je dan toch voor prestaties gaat...

Mocht de 525d nog altijd een 2,5-liter zijn ... 'k zou waarschijnlijk de 525d nemen. Temeer omdat ik de meerprijs voor de comfortzetels + nappa + Individual pianolak-interieurlijsten duidelijk véél teveel geld vind voor wat 't maar is.

Ikzelf zou nu ofwel voor een 520d met M Pack, eventueel leder, en houtlijstjes gaan (die antraciet ingekleurde "bambus"-lijsten, zelfs al heb ik ze nog niet gezien), ofwel een dik half miljoen meer uitgeven voor dezelfde auto, maar dan met de biturbo 3-liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik zou die 3-liter van de 525d niet moeten. Als ik dan toch een 3-liter moet halen, dan meteen liefst een 535d. Oké, de BIV is nog 'es een pak duurder dan bij de 525d, en ook den aanschaf is 'n pak hoger, maar als je dan toch voor prestaties gaat...

Mocht de 525d nog altijd een 2,5-liter zijn ... 'k zou waarschijnlijk de 525d nemen. Temeer omdat ik de meerprijs voor de comfortzetels + nappa + Individual pianolak-interieurlijsten duidelijk véél teveel geld vind voor wat 't maar is.

Ikzelf zou nu ofwel voor een 520d met M Pack, eventueel leder, en houtlijstjes gaan (die antraciet ingekleurde "bambus"-lijsten, zelfs al heb ik ze nog niet gezien), ofwel een dik half miljoen meer uitgeven voor dezelfde auto, maar dan met de biturbo 3-liter.

ok das duidelijk
      Ik vermoed wel dat een 52O d niet veel meer te chippen valt. Zal al terug een stuk boven zijn eerste versie getuned zijn door bmw maar die 525d denk ik valt wel nog te tunen vermoed ik. Eerst is eerder geuptuned en de 525d gedowntuned. Misschien een aparte invalshoek maar ik vind het toch relevant. Heb mailke gestuurd heinz om es te weten wat er nog te rapen valt.

Comment

• Ik ga 't voor de eerste keer openlijk zeggen (en ik heb er m'n redenen voor, maar ik wil er niet over uitweiden, tenzij in 't desbetreffend topic) : ik zou m'n nieuwe BMW niet aan Heinz toevertrouwen. Ik heb stellige vermoedens dat er capabeler personen rondlopen om je BMW van wat meer vermogen te voorzien. Personen die ook service na verkoop geven.

(voor de rest : PM )

De 520d valt zeker nog te chippen. Ik denk dat 185 pk (échte pk, geen "wat opgeschroefde verkoop-pk's" zoals op de dyno van Heinz) haalbaar moet zijn, en een koppel van om en bij de 400 Nm.

De 525d met 3-liter zal uiteraard nog meer te chippen zijn, da's waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          Ok als ik iets aan u vraag voel ik me altijd dom maar dat zullen de meesten hier wel hebben lol

In ieder geval bedankt: erg hulpvol

Ik heb geen vragen meer
          ps dit forum mag blij zijn dat je hier tijd wil insteken jij alleen zorgt ervoor dat veel mensen hier echt iets leren
          n/o maar...

*proest*

geloof je nu echt zelf wat je geschreven hebt?
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Merci, jaloersen bok.

Btw, ik ook niet. (cfr. Wutputt in 't Hoe werkt wat? gedeelte)

Neem jij de taak vanaf nu op jou, in mijn plaats? Thanks!

*gaat buiten spelen*

Comment

• even offtopic sorry

Pmmeke, waarom tik jij de 0 als een O?

Comment

• omdat dat handig typt

Comment

omdat dat handig typt

schitterend antwoord

Comment

• Volgens mij is dat lulkoek !!

Ofwel typ je de getallen via 't numpad, en dan moet je, als je b.v. "20 inch" wil typen, na op de 2 te hebben geduwd, naar 't alfanumeriek klavier en moet je de Shift-toets ingedrukt houden om de "O" te krijgen. Ofwel typ je de getallen via de rij boven 't alfanumeriek klavier, en moet je zowiezo de Shift-toets ingedrukt houden om die te typen ... en de 0 staat gewoon BOVEN de O.

Dus : makkelijker? Ik geloof je niet. Bewijzen.

Comment

• ik typ blind en ik weet de O altijd staan maar voor de 0 moet ik hoofdletter toets onder shiftlock induwen en die 0/à zoeken want ik zit er veel naast. Bijgevolg typ ik meestal de O omdat ik die weet staan numlock gebruik ik zelden: what can i say, rare kronkel van me

Comment

• Say that again.

't Is wel grappig om te lezen dat een bepaalde 1-oo-punt-oo-oo-oo euro kostte. 1O.OOO EUR

Comment

indien facelift uw persoonlijke keuze: wat verkies je een 520d met als extra confortstoelen, pianolak, nappa of een 525d zonder die 3 opties met bleek leder dakota. Gezien het prijsverschil tussen de motoren ongeveer de meerprijs is van de opties. Kies je voor interieur of voor prestaties.

Puur hypothetisch e, dit is allemaal info verzamelen, voor zelfde geld koop ik een trabant
                          Voor mij duidelijk, de 520d met de 3 extra opties !

Zo een gedowntunede 525d die werkelijk een 3-liter is, is fiscaal te onaantrekkelijk voor het vermogen die hij 'maar' meer levert tov een (gechipte) 520d.

Chip die 520d, geniet van die prestaties en van het ongelofelijk lekker interieurtje !

Comment

• Als het om dagelijks 300m te rijden is zou ik voor een 516i gaan full option!

Comment

• Zalig. En dan laten terugtunen wegens "te krachtig". Ook op gas leggen, uiteraard. En dan de koetswerknaden dichtplakken met ducktape, om 't verbruik te laten zakken.

Comment

• sta al uurke te kwijlen of die fotos van die url
                                nappa dus e dit is geen merino juist?
                                tis grote foto dus je ziet goed de struuktuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Als het om dagelijks 300m te rijden is zou ik voor een 516i gaan full option!
                                  dat is humor maar wel relevant ja ik doe maar 12OOO km per jaar en smorgen 2OO meter naar mijn werk en smiddag en savonds terug. Maar in weekend doen we wel verre verplaatsingen

Comment

• Aangezien Merino-leder het ledertype is bij de Individual-bekleding, en er nog geen Individual-foto's zijn van de facelift '5 ... kan dit dus geen Merino zijn.

Ik zie geen met leder beklede middenconsole (maar dat kan aan de foto liggen), maar wel een met leder beklede handgreep en armsteun in de deur, bij de passagiersdeur. Ik vermoed dat dit dus nappaleder is, ja.

Maar als je zo goed moet kijken om 't verschil te zien, dan kan je net zo goed zeggen dat 't Dakota is. Als je niet inzoomt is er tussen Dakota lichtbeige en nappa lichtbeige geen verschil te zien. Allez, 'k hoop dat je toch mee bent tot op dat punt.

Comment

dat is humor maar wel relevant ja ik doe maar 12OOO km per jaar en smorgen 2OO meter naar mijn werk en smiddag en savonds terug. Maar in weekend doen we wel verre verplaatsingen
                                      Dan zou ik - eerlijk gezegd - ook geen diesel meer kopen.

Een benzine rijdt toch pakken leuker. Oké, in een '5 moet je al bijna naar een 530i gaan om een béétje vooruit te gaan. Maar zo'n 335i... oh my.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Aangezien Merino-leder het ledertype is bij de Individual-bekleding, en er nog geen Individual-foto's zijn van de facelift '5 ... kan dit dus geen Merino zijn.

Ik zie geen met leder beklede middenconsole (maar dat kan aan de foto liggen), maar wel een met leder beklede handgreep en armsteun in de deur, bij de passagiersdeur. Ik vermoed dat dit dus nappaleder is, ja.

Maar als je zo goed moet kijken om 't verschil te zien, dan kan je net zo goed zeggen dat 't Dakota is. Als je niet inzoomt is er tussen Dakota lichtbeige en nappa lichtbeige geen verschil te zien. Allez, 'k hoop dat je toch mee bent tot op dat punt.
                                        url klikken en dan kan je uw de foto zelf klikken en dan vergroot hij : probeer maar en dan zie je alles in detail

Comment

Working...
                                        X