Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met zo een 360 view optie, kan je daarmee ook achter het hoekje kijken bij het verlaten van een parkeerplaats/garage?

Dus, je verlaat een parkeerplaats tussen 2 vrachtwagens, kan je dan via het scherm al links en rechts de weg zien? Ik dacht dat Volvo hier ooit (jaren terug) reclame mee maakte, en dat BMW dit ook ooit overnam.
    Maar tegenwoordig lijkt deze optie verdwenen, tenzij het mogelijk is met de 360 view optie.

Iemand ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
      Met zo een 360 view optie, kan je daarmee ook achter het hoekje kijken bij het verlaten van een parkeerplaats/garage?

Dus, je verlaat een parkeerplaats tussen 2 vrachtwagens, kan je dan via het scherm al links en rechts de weg zien? Ik dacht dat Volvo hier ooit (jaren terug) reclame mee maakte, en dat BMW dit ook ooit overnam.
      Maar tegenwoordig lijkt deze optie verdwenen, tenzij het mogelijk is met de 360 view optie.

Iemand ervaring mee?
      Als het camerasysteem geen split-view heeft volgens mij niet.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik vermoed dat jullie dit bedoelen:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Dat is een acoustish systeem, een soort uitgebreide biepers aan de achter kant.

Wat ik bedoelde is dit : https://www.youtube.com/watch?v=9nViOsrAmNs
          Dus dat je als je vertrekt "achter de hoek" kan kijken.

Comment

• Precies.
            Één van mijn vorige A6-en had dit ook maar op de laatste twee staat het wel niet meer op en dat mis ik wel een beetje aangezien we toch één á twee maal per week uit zo een garage moeten rijden.

Send from somewhere, used Tapatalk.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• leuk systeem, dit kende ik niet.
              Ik vermoed dat dit niet op de XC90 zal zitten

Comment

• je begint ze dagelijks meerdere keren te zien! net zoals de espace, en integenstelling tot bijvoorbeeld de nieuwe passat

Comment

• Vrijdagavond met het gezin naar Libramont. Onderweg nog gestopt aan het tankstation voor een stukje pizza. Terug de snelweg op en plots geeft de boordcomputer aan dat de rechterband vooraan drukverlies heeft. Ik rij van de snelweg en via POI naar het dichtstbijzijnde tankstation in middle of nowhere. Bij aankomst daar had de band nog maar 0.6 bar. Ik zoek en ja hoor, een stuk ijzer had de band doorboord. Geen reserveband bij, enkel een pomp en iets vloeibaar dat mousse wordt. Ik voelde mij dus eerlijk gezegd redelijk stom. De garagist had me verteld over het systeem maar ik had niet echt opgelet, wilde gewoon bij afhaling zo snel mogelijk vertrekken Maar de goedheid der mensen opnieuw mogen beleven. Er is een jonge gast gestopt, zag mij duidelijk sukkelen en heeft voorgesteld om te helpen. Hij kende het systeem. Twee zaken: de max dat die jonge gast mij om 21h s' nachts helpt in de kou, het hele zaakje was zo op 10 minuten geregeld. Twee: ik vind dat systeem de max. Mijn band met die mousse terug op een stabiele 1.8 bar gekregen en tegen 100 km/h kunnen doorrijden naar Libramont. De dag erna naar een lokale Volvo garage gereden in Libramont. Garage Thilmant Josy. Ze hebben mij daar onmiddellijk geholpen. Het stuk ijzer gezocht, eruit getrokken, plug erin, opgepompt en klaar. Voor een zeer minimale vergoeding. Op twee dagen dus door super vriendelijke mensen verder geholpen. Ik hou er dit weekend alleszins een goed gevoel aan over. Wat betreft de Volvo XC 90, nog altijd ongelooflijk tevreden

Comment

• Geen mogelijkheid gehad bij aankoop om klein reservewiel te hebben ? Had dit bij mijn xc90 in de tijd. Blij te horen dat je zo tevreden bent van je XC90 maar had niet minder verwacht !

had je al eens foto's gepost?
                    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                    S40 2.0D 136pk 2004
                    S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                      Vrijdagavond met het gezin naar Libramont. Onderweg nog gestopt aan het tankstation voor een stukje pizza. Terug de snelweg op en plots geeft de boordcomputer aan dat de rechterband vooraan drukverlies heeft. Ik rij van de snelweg en via POI naar het dichtstbijzijnde tankstation in middle of nowhere. Bij aankomst daar had de band nog maar 0.6 bar. Ik zoek en ja hoor, een stuk ijzer had de band doorboord. Geen reserveband bij, enkel een pomp en iets vloeibaar dat mousse wordt. Ik voelde mij dus eerlijk gezegd redelijk stom. De garagist had me verteld over het systeem maar ik had niet echt opgelet, wilde gewoon bij afhaling zo snel mogelijk vertrekken Maar de goedheid der mensen opnieuw mogen beleven. Er is een jonge gast gestopt, zag mij duidelijk sukkelen en heeft voorgesteld om te helpen. Hij kende het systeem. Twee zaken: de max dat die jonge gast mij om 21h s' nachts helpt in de kou, het hele zaakje was zo op 10 minuten geregeld. Twee: ik vind dat systeem de max. Mijn band met die mousse terug op een stabiele 1.8 bar gekregen en tegen 100 km/h kunnen doorrijden naar Libramont. De dag erna naar een lokale Volvo garage gereden in Libramont. Garage Thilmant Josy. Ze hebben mij daar onmiddellijk geholpen. Het stuk ijzer gezocht, eruit getrokken, plug erin, opgepompt en klaar. Voor een zeer minimale vergoeding. Op twee dagen dus door super vriendelijke mensen verder geholpen. Ik hou er dit weekend alleszins een goed gevoel aan over. Wat betreft de Volvo XC 90, nog altijd ongelooflijk tevreden
                      die band is dus wel volledig om zeep, heb ook zo een kit en daar staat duidelijk op dat je er niet mag, kan blijven mee rijden!
                      bandencentrale zal ook content zijn als ze dat schuim moeten verwijderen, maar ze verkopen je waarschijnlijk wel 2 nieuwe banden ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                        Vrijdagavond met het gezin naar Libramont. Onderweg nog gestopt aan het tankstation voor een stukje pizza. Terug de snelweg op en plots geeft de boordcomputer aan dat de rechterband vooraan drukverlies heeft. Ik rij van de snelweg en via POI naar het dichtstbijzijnde tankstation in middle of nowhere. Bij aankomst daar had de band nog maar 0.6 bar. Ik zoek en ja hoor, een stuk ijzer had de band doorboord. Geen reserveband bij, enkel een pomp en iets vloeibaar dat mousse wordt. Ik voelde mij dus eerlijk gezegd redelijk stom. De garagist had me verteld over het systeem maar ik had niet echt opgelet, wilde gewoon bij afhaling zo snel mogelijk vertrekken Maar de goedheid der mensen opnieuw mogen beleven. Er is een jonge gast gestopt, zag mij duidelijk sukkelen en heeft voorgesteld om te helpen. Hij kende het systeem. Twee zaken: de max dat die jonge gast mij om 21h s' nachts helpt in de kou, het hele zaakje was zo op 10 minuten geregeld. Twee: ik vind dat systeem de max. Mijn band met die mousse terug op een stabiele 1.8 bar gekregen en tegen 100 km/h kunnen doorrijden naar Libramont. De dag erna naar een lokale Volvo garage gereden in Libramont. Garage Thilmant Josy. Ze hebben mij daar onmiddellijk geholpen. Het stuk ijzer gezocht, eruit getrokken, plug erin, opgepompt en klaar. Voor een zeer minimale vergoeding. Op twee dagen dus door super vriendelijke mensen verder geholpen. Ik hou er dit weekend alleszins een goed gevoel aan over. Wat betreft de Volvo XC 90, nog altijd ongelooflijk tevreden

Ik weet dat er hier veel tegenstanders van RFT banden zijn, maar met deze had je zelfs geen behulpzame jonge gast nodig gehad.

Comment

• Bij mijn vorige wagen had ik Runflat banden. Het resultaat is enerzijds hetzelfde en anderzijds verschillend. Met het systeem geraak ik evengoed alsnog op locatie en kan ik de dag erna of een paar dagen erna naar de garage. Groot verschil is hier wel dat ik geen nieuwe band hoef te kopen. Er is een plug in de band nu en de garagist liet mij weten dat ik de band gerust kon oprijden. Met een RF band had ik dus een nieuwe RF band moeten kopen. Belangrijk is natuurlijk wel hoe groot de schade is.

Comment

• Gisteren uiteindelijk beslist (mijn vader dan) en een XC90 T8 besteld . Levering voorzien voor september - oktober 2016. Ik sta alleszins 100% achter zijn keuze; het lange wachten kan beginnen .
                            BMW F10 535d
                            Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                              Gisteren uiteindelijk beslist (mijn vader dan) en een XC90 T8 besteld . Levering voorzien voor september - oktober 2016. Ik sta alleszins 100% achter zijn keuze; het lange wachten kan beginnen .
                              Proficiat... Statige, grote wagen.. Achterzijde zeker ook mooier dan een X5 !
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

• eens op straat een erf banale auto wat geen prob hoeft te zijn maar verbaast 0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                                  Gisteren uiteindelijk beslist (mijn vader dan) en een XC90 T8 besteld . Levering voorzien voor september - oktober 2016. Ik sta alleszins 100% achter zijn keuze; het lange wachten kan beginnen .
                                  T8...mooi! Zakelijke aankoop?

Comment

• De auto kan mij maar zeer weinig boeien. Design van de binnen-en buitenkant zegt me niks eigenlijk. Ik zou hem niet boven een X5 (die ik ook niet mooi vind) of een Range kiezen.
                                    Zelf een Grand Cherokee kan me meer bekoren.
                                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Vorig model vond ik nog een iet of wat sympathieke SUV maar die nieuwe is wat teveel een patserbak geworden, beetje on-Volvo zelfs.
                                      Toch heeft 1 op de 2 die ik zie rijden niet eens xenons. Waarschijnlijk een instapversie voor de lease die ze nog nét in het budget kunnen pleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                        Vorig model vond ik nog een iet of wat sympathieke SUV maar die nieuwe is wat teveel een patserbak geworden, beetje on-Volvo zelfs.
                                        Toch heeft 1 op de 2 die ik zie rijden niet eens xenons. Waarschijnlijk een instapversie voor de lease die ze nog nét in het budget kunnen pleuren
                                        Xenons kunnen echt m'n reet roesten ik heb liever wat meer comfortitems waar ik echt iets aan heb (verwarmde zetels bv) dan wat andere lampjes.
                                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Tja een beduidend beter zicht is voor mij anders wél een comfortitem en al zeker een veiligheidsitem...
                                          Onbegrijpelijk dat dit op een topmodel van uitgerekend Volvo niet eens standaard is.

Comment

Working...
                                          X