Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën C1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Die Swiss versie is wel knap!

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Die Swiss versie is wel knap!
        Is wel nog een concept voorlopig.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Vandaag voor het eerst eentje zien rijden.
                  Toch wel iets speciaal, maar mooi kan ik hem niet noemen.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Should I buy one?

With prices starting from £8245 for the entry-level 68bhp three-door, the C1 is competitively priced, well-equipped, and is available from £99 per month on various finance deals. The funky looks, bright colours and fabric roof option also add a level of fashion consciousness to the C1 that’s sure to add heaps of appeal to younger buyers.

However, while there’s lots to like about the baby Citroen, there’s no getting away from the fact that there are other city cars that do a better job. After all, the C1 is let down by an unsettled ride, thrummy engines, and tight rear passenger space – niggling issues that you wouldn’t have in those rivals we’ve mentioned.

So, while the new C1 is definitely an improvement over its predecessor, it still continues to lag behind the class leaders in too many key areas.

What Car? says...

Bron + testje: [www.whatcar.com]

Comment

Ik zou deze kiezen boven de andere twee uit de stal.
                      Vind dit wel een lekker kleurtje (Menie rood/oranje) en dan met 82 pk PureTech motor.

Comment

Hoikes iedereen

ben ondertussen in het bezit van deze vierwieler. echt een genot om er mee rond te toeren, heb wel de (82pk versie)
                        maar heb wel een probleem, namelijk het mirror screen
                        heb een Android Samsung S5 en ik krijg met alle beste wil van de wereld geen beeld op mijn toughsscreen
                        kan er me iemand helpen aub

Comment

Meestal bied een software upgrade van telefoon en/of auto een uitkomst.

Comment

De C1 is net als z'n broertjes van Peugeot en Toyota tot in detail te personaliseren. De Urban Ride die we vandaag te zien krijgen, geeft een voorproefje van het aangepast geweld dat het A-segment te wachten staat.

Deze Citroën C1 Urban Ride Concept is een C1 die is overgoten met een stoer cross-over-sausje. Of het avontuurlijke kleintje daadwerkelijk vooruitblikt op een opgehoogde C1, valt nog te bezien. Citroën meldt zelf namelijk dat de C1 Urban Ride de mate van personalisatie van de A-segmenter perfect illustreert.
                            De C1 staat 1,5 centimeter hoger op z'n wielen en de spoorbreedte is met 1 centimeter vergroot. Z'n Cheesecake Yellow gespoten jas wordt deels afgedekt door kunststof panelen en beschermplaten. Aanvullende informatie houden de Fransen nog onder de pet. Wel meldt Citroën dat er tijdens de autosalon van Parijs - waar hij getoond zal worden - een enquete wordt gehouden onder de bezoekers om te peilen of een dergelijk model levensvatbaar is.

Comment

SUBTIELE WIJZIGINGEN CITROËN C1

Waar Toyota de Aygo recent een nieuwe neus gaf, zijn de veranderingen voor zijn broer bij Citroën een stuk milder gebleven. De belangrijkste wijzigingen vinden we vooral onder de motorkap van de C1.

Voorin de kleine Citroën vinden we namelijk de door Toyota ontwikkelde nieuwe driecilinder. De 1.0 VVT-i levert nu 72 pk en 93 Nm en daarmee is hij krachtiger dan de 69 pk en 95 Nm sterke variant die voorheen in de drieling lag. De driecilinder profiteert onder andere van een herzien injectiesysteem en een hogere compressieverhouding. Met deze nieuwe cijfers voldoet de Citroën weer aan de meest recente Euro 6.2-emissienorm. Daarnaast is het infotainmentsysteem voorzien van de nieuwste technologie, zoals MirrorLink, Android Auto en Apple CarPlay. Voorzieningen als een achteruitrijcamera en keyless entry blijven beschikbaar en kregen een update. Het kleurenpalet biedt voor de C1-klant de keuze uit 32 kleurcombinaties.

Speciaal voor de vernieuwde C1 komt Citroën met twee speciale edities: de Elle en Urban Ride. Beide pakketten zijn te herkennen aan speciale kleurcombinaties en een rijke uitrusting.

Comment

Working...
                              X