Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 108

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door franse zot Bekijk Berichten
    Dit is inderdaad koetswerk die terug komt in de deur,is dit daarom minderwaardig denk ik niet.

Maar bij ieder model heb je mensen die er voor of tegen een model zijn.

Mijn broers rijden allen duits (BMW en Volkswagen) en ik frans.

Maar mijne 508 mag gerust naast hun wagens staan en ik ben ook trots op mijne franse
    Ik heb niks tegen Franse auto's he, we hebben hier een Audi Q5 en een Renault Mégane en een Clio. We hebben al meer problemen gehad met de Audi dan met de Renaults samen. Ook service bij de dealer is bij Renault veel beter. De 508 is een superauto. De 208 en 308 vind ik ook heel knap. De 108 vind ik vanbuiten wel tof ogen, maar vanbinnen laat hij steken vallen in vergelijking met de concurrentie vind ik. Dat heeft niks te maken met zijn afkomst.
    Last edited by ; 20/06/2014, 13:29.

Comment

Afgaande op de foto's ziet het er geen lelijke kar uit. (Heb hem nog niet irl gezien). Maar ik vind hem toch serieus overpriced, niet in de basis uitvoering. Maar als ik hem configureer met alle toeters en bellen kom ik op dik 17.000 euro en dan heb je wel leder, open dak, start-stop knop, enzo. Maar geen elektrische spiegels, cc, enz. Niet dat zoiets per se nodig is, maar het is wel iets wat ik verwacht anno 2014 op een auto van dik 17k euro in dat segment.
      Maar soit, hij ziet er wel goed uit.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Voor de 107 was je evenveel kwijt, al was die minder goed uitgerust. Die kleine modellen zijn aan een serieuze opmars bezig qua uitrusting en looks. Kijk maar naar de Hyundai i10 en VW Up!.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Peugeot 108

Typ P*****

Sportfedern
          Artikelnummer: 29154-1
          Tieferlegung [mm] VA / HA: 35 mm

Comment

108 GTI Render.
            Deze rappe City racer krijgt de nieuwe geblazen driecilinder in het vooronder.
            De 1,2-liter e-THP komt er in twee smaken, de eerste levert 110 pk, de tweede 130 pk, welke uitvoering er onder de kap komt is nog niet bekend.
            De 110 pk lijkt een zekerheid-je, het is echter de vraag of Peugeot het lef heeft om de 130 pk versie er in te hangen.

Comment

Gewoon alle overbodige luxe eruit strippen en terug ne Rallye maken. Die komt met 110pk dan vlot toe.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                X