Op vlak van rijden zal een evoque nog niet aan de hielen van een macan komen vrees ik ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Macan
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenIk moet toegeven dat het een mooie auto is, maar voor mij is de Cayenne nog steeds veel mooier.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenben je nu sarcastisch bezig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenIk vind er ook niks aan. Voorkant knap, achterkant zeer bedenkelijk en dan die zwarte sideblades op een lichte kleur.. oei neen. (al zal het waarschijnlijk tegen betaling met plezier gekleurd worden)
Ik vind de Macan wel knap. Ben benieuwd om het eerste exemplaar IRL te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenVolgens mij gaat dit verkopen als gek.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenIk moet mijn mening over de Macan herzien.. Ik moet toegeven dat het een mooie auto is, maar voor mij is de Cayenne nog steeds veel mooier.Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenben je nu sarcastisch bezig?Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenNeen, ik meen dat, de Cayenne vind ik echt veel mooier dan de Macan.Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk ook.
Er staat wel geen ster op natuurlijk...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenZo te zien ontketent de Macan geen lawine commentaren
Ik vrees dat de prijs met de nodige opties (deze vliegt moeiteloos boven de 80.000 euros) wat hoog is voor een instapmodel
Dan is het broertje SQ5 een koopje
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenTuurlijk zal dit verkopen als gek,
Of eerder gek zijn om 80k neer te tellen voor een wagen die dezelfde afmetingen/binnenruimte heeft dan een Q5.
En enkel voor een badge.....
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Een (S)Q5 zal dan ook de beste koop zijn, prijs/kwaliteit genomen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJammer dat de SQ5 een beetje op leeftijd begint te geraken.
Porsche moet je hier niet kopen hé.
Een (S)Q5 zal dan ook de beste koop zijn, prijs/kwaliteit genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenWaar dan wel?
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
We kunnen er vergif op innemen. De Macan wordt hét volumemodel van het voormalige sportwagenmerk uit Zuffenhausen. Een beetje personalisatie kan daarom geen kwaad, iets dat Porsche zijn klanten nu aanbiedt in het Exclusive-programma.
Bij Porsche Exclusive kan de Macan-klant zich uitleven op extra’s en uiterlijke aanpassingen, zoals dit eerste model uit het individualiseringsprogramma laat zien. Deze Macan S is uitgerust met onderbumpers die in de carrosseriekleur zijn gespoten, zijskirts in glanzend zwart en SportDesign zijspiegels. De wielkasten werde gevuld met 21 inch jetsers (model: Sport Classic) in het zwart en in het front werden Bi-Xenon koplampen met een zwart binnenwerk geplaatst. Het enige dat ontbreekt is de KILL ALL DACIA’S-vlag.
Het interieur blijft stemmig zwart, met blauwe accenten rondom de middenconsole. Een stuk minder uitbundig dan het binnenwerk van deze 911 Turbo Cabrio van Porsche Exclusive.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment