Proficiat, welke config?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
khad het al eens geplaatst. zal een copy paste doen
Order is doorgegeven
Gaat een avantgarde binnen buiten worden
Terug manueel
Neerklapbare achterzetels.(ongelooflijk dat dit niet standaard is)
Diamond designo white kleur
Parkeersensoren met camera
Verwarmde zetels
garmin gps (command toch maar gelaten.. vond meerprijs nie waard)
Pano dak
Cruisecontrol
Ils led lichten
Ging verduisterde achterruiten nemen, maar ook besparing hier... ga ze zelf doen met folie (had ik al eens gedaan, en ziet er nog mooi uit en goekoop)
Edit: c200 renault dus
Comment
-
-
gisteren kon de dealer mij nog eens verleiden tot een offerte voor de nieuwe C, een 250CGI en dan nog niet full option, 62 000 euro... zelfs met 10% die er van zou kunnen en die 4 jaar service vind ik het er toch over.
Geen idee hoe ze het in hun hoofd halen maar dat zijn prijzen waarvoor je een A6, 5 of E kan hebbenlets have some more member berries
Comment
-
Nu de C63 AMG uitgebracht is, wordt er toch wel een andere nieuwe motorversie een beetje vergeten, en dat is de C400 4Matic. Onder de motorkap ligt een nieuwe 3 liter V6 motor met 333pk en 480Nm koppel. Sinds deze week zijn de prijzen bekend en kan je 'm configureren op de Belgische site van M-B.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Heeft er hier al iemand gereden met de C300 Bluetec Hybrid?
't Is 't enige alternatief dat ik nog overweeg tov een nieuwe 520d. Ik vind de C zowel van buiten als binnen niet direct een schoonheid (eufemisme), maar ik wil een ruime wagen die zo zuinig mogelijk is, en ik kan deze dan toch niet helemaal negeren..
Comment
-
Omdat die minder verbruikt, en dat voor mij een belangrijk criterium is (ook al betaal ik de brandstof niet zelf). Schoonheid is relatief, en ik vermoed dat de C wel voldoende ruim is.
Een 5 is écht groot (ik stoor me er vandaag soms aan, vooral in Frankrijk zijn de parkeerplaatsen vaak te klein)
Comment
-
ik begin toch te twijfelen. nu kan ik nog 20k krijgen voor de W204, hoe langer ik wacht hoe minder ik zal krijgen maar de nieuwe C is toch freaking duur.
Basisprijs 41.866 Euro Pakketten 6.250 Euro Bekleding Leder zijdebeige/zwart (AVANTGARDE) 1.984 Euro Toegevoegde optie 15.022 Euro Prijs 65.122 Euro Accessoires 1.362 Euro Prijs voertuig incl. accessoires 66.484 Euro lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTja, voor 2k meer rijdt ge bij BMW en Audi met een dikke 3L zescilinderlets have some more member berries
Comment
Comment