Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat, welke config?

Comment

• khad het al eens geplaatst. zal een copy paste doen

Order is doorgegeven
      Gaat een avantgarde binnen buiten worden
      Terug manueel
      Neerklapbare achterzetels.(ongelooflijk dat dit niet standaard is)
      Diamond designo white kleur
      Parkeersensoren met camera
      Verwarmde zetels
      garmin gps (command toch maar gelaten.. vond meerprijs nie waard)
      Pano dak
      Cruisecontrol
      Ils led lichten
      Ging verduisterde achterruiten nemen, maar ook besparing hier... ga ze zelf doen met folie (had ik al eens gedaan, en ziet er nog mooi uit en goekoop )

Edit: c200 renault dus

Comment

• Ritje met de nieuwe C220 Touring:

This week I present to You the full Drive & Sound with the all new 2014/2015 Mercedes C-Class (C-Klasse) T-Modell / Estate / Wagon as the C 220 BlueTEC Diese...

Comment

• ik hoor het nazinderen van de pinker niet meer

de 2.1 klinkt als vanouds goed

Comment

• Mooie zetels.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ziet er toch wat iel uit in sommige configuraties imo. Met een AMG pakket is het echt een prachtige auto
              Opvallend hoe snel die 7G plots schakelt!

Comment

• gisteren kon de dealer mij nog eens verleiden tot een offerte voor de nieuwe C, een 250CGI en dan nog niet full option, 62 000 euro... zelfs met 10% die er van zou kunnen en die 4 jaar service vind ik het er toch over.
                Geen idee hoe ze het in hun hoofd halen maar dat zijn prijzen waarvoor je een A6, 5 of E kan hebben
                lets have some more member berries

Comment

• wacht nog een jaar of 2, en kijk dan hoeveel korting je zult krijgen

Comment

• Nu de C63 AMG uitgebracht is, wordt er toch wel een andere nieuwe motorversie een beetje vergeten, en dat is de C400 4Matic. Onder de motorkap ligt een nieuwe 3 liter V6 motor met 333pk en 480Nm koppel. Sinds deze week zijn de prijzen bekend en kan je 'm configureren op de Belgische site van M-B.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Waarom weeral alleen met 4Matic???

Zelfde vraag had ik bij de voorstelling van de S-Coupé.

Comment

• zo nieuw is die motor niet, ligt al 1,5 jaar in de facelift E coupe

Comment

• Heeft er hier al iemand gereden met de C300 Bluetec Hybrid?
                          't Is 't enige alternatief dat ik nog overweeg tov een nieuwe 520d. Ik vind de C zowel van buiten als binnen niet direct een schoonheid (eufemisme), maar ik wil een ruime wagen die zo zuinig mogelijk is, en ik kan deze dan toch niet helemaal negeren..
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• hm waarom de 5 bmw vergelijken met de C dan? als ik u was, zou ik voor een propere (motorisatie dan) 5 bmw gaan
                            Als het toch ruim moet zijn, en je de C maar een lelijk geval vind

Comment

• Omdat die minder verbruikt, en dat voor mij een belangrijk criterium is (ook al betaal ik de brandstof niet zelf). Schoonheid is relatief, en ik vermoed dat de C wel voldoende ruim is.
                              Een 5 is écht groot (ik stoor me er vandaag soms aan, vooral in Frankrijk zijn de parkeerplaatsen vaak te klein)
                              BMW 420dA : >>>

Comment

• ik begin toch te twijfelen. nu kan ik nog 20k krijgen voor de W204, hoe langer ik wacht hoe minder ik zal krijgen maar de nieuwe C is toch freaking duur.
                                Basisprijs 41.866 Euro
                                Pakketten 6.250 Euro
                                Bekleding Leder zijdebeige/zwart (AVANTGARDE) 1.984 Euro
                                Toegevoegde optie 15.022 Euro
                                Prijs 65.122 Euro
                                Accessoires 1.362 Euro
                                Prijs voertuig incl. accessoires 66.484 Euro

Comment

• Tja, voor 2k meer rijdt ge bij BMW en Audi met een dikke 3L zescilinder. Vind trouwens dat ge ze maar zeer sporadisch ziet rijden. Zal wsl beteren met de komst van de C180/200.

Comment

• die c180 / 200 zijn er toch al? ah misschien bedoel je effectief geleverd op de baan, inderdaad

Comment

• ik zie er toch dagelijks. er staan er hier ook een aantal in de buurt. allemaal met AMG pack wat wel opvallend is

Comment

• geef hemnog wat tijd, wordt zeker een succes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Tja, voor 2k meer rijdt ge bij BMW en Audi met een dikke 3L zescilinder
                                          bmw heb ik echt een schrik van opgedaan want alles ging kapot en de service was onbestaande. audi en VAG int algemeen ben ik geen fan van. op alle vlakken saai.

Comment

Working...
                                          X