Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Kwaliteit gaat inderdaad achteruit.. Ook bij BMW.

Bij mijn E90 3 serie had ik geen enkele rammel.. Bij de nieuwe F30 kraakt en rammelt er op slecht wegdek wel wat... Paar keer voor naar de garage geweest.. Altijd beloftes dat ze het zouden oplossen maar nooit echt verholpen geweest.. Bij verschillende testritten vonden ze die rammels/kraakjes "normaal". Zelfs in 2 garages geweest... Premium.. Ja zal wel
    dat verrast me wel
    heb vorige week een peugeot 3008 gehad als huurwagen in ierland, lelijk ding natuurlijk, maar dat was echt stil, kraakte niets, ook geen motor en windgeruis eigenlijk.
    was verrast! en over dat niet kraken... ik heb het niet over autostrade ook de smalle hobbelige (maar plezante) ierse wegen deden hem niets

Comment

• ik heb nooit een volledig kraakvrije benz gehad (ook niet de rocksolid 123-124), maar op zich deert het mij niet, de smart was rammelbak eerste klas

Comment

• de CLK heeft nooit gekraakt
        lets have some more member berries

Comment

• Ik wil die piepjes en kraakjes ook niet, ik word daar gek van, ik zoek tot ik het gevonden heb dan. Ik heb er ooit last van gehad in een BMW maar dat werd keurig opgelost door de garantie. En bij een Fiat en een Lancia ook, maar die hebben daar een patent op.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• de s nu zit met kraakjes in het pano-dak, en de temperatuur speelt blijkbaar een rol

Comment

• Daarom dat ik nooit een panodak zou willen.

Comment

• ik ben minder met pietluttigheden bezig (radio overstemt het gekraak af en toe zit ik die af en doe ik het dak toe om van de stilte te kunnen genieten, dak toe = geen gekraak), maar ik geniet enorm van het riant open dak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  de s nu zit met kraakjes in het pano-dak, en de temperatuur speelt blijkbaar een rol
                  Klopt, bij extreem hoge of lage temperaturen willen al die kunststoffen wel eens een vervelend geluid fabriceren.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Mijn A5 kon in extremis al wel eens een kraakje laten horen.... maar mijn A6 is echt rock solid, die geeft het idee dat 'ie zelfs in een crash niet zal kraken of piepen.
                    En dan straks naar een BMW: http://f80.bimmerpost.com/forums/sho....php?t=1031768

Heb ik getest met w204, met glans geslaagd ☺

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Klopt, bij extreem hoge of lage temperaturen willen al die kunststoffen wel eens een vervelend geluid fabriceren.
                      elke temp zijn eigen ding

Comment

ik heb nooit een volledig kraakvrije benz gehad (ook niet de rocksolid 123-124), maar op zich deert het mij niet, de smart was rammelbak eerste klas
                        Mijn vorige w203 en huidige w204 zijn volledig kraakvrij. En dat verwacht ik ook als je 5000 euro meer betaalt voor een 'premium' merk. Ben pas met een Renault Espace gaan proefrijden en hoorde al tijdens de proefrit kleine resonanties die ik nooit gehad heb bij Mercedes. Moet wel zeggen dat het 19" velgen waren en ik altijd met 17" gereden heb en begrepen heb dat 19" sowieso minder comfortabel is. En eerlijk is eerlijk, voor 19" velgen reed die Espace bijzonder comfortabel...

Comment

• Mijn collega had een W205 C180 CDI testwagen meegekregen voor een weekend, die had ook al last van rammels met minder dan 10000km op de teller. Maar hij heeft hem toch besteld in de hoop dat de zijne niet gaat rammelen, of dat het alleszins kan verholpen worden tijdens de garantie.

Comment

de s nu zit met kraakjes in het pano-dak, en de temperatuur speelt blijkbaar een rol
                            ik had dat met de test wagen paar jaar geleden. E coupe toen. geleverde wagen had het niet. verkoper zei dat het kwestie van beetje bijsmeren was.geen idee
                            heb zelf (2 wagens nu al) met panodak nooit gekraak ervaren

Comment

• gisteren kreeg ik het brillekastje niet dicht wegens de hitte vermoed ik dan toch.. floepte altijd maar open

Comment

• Iemand enig idee hoe je de Carplay activeert op de C-klasse? Ik steek mijn usb-kabel in de port en sluit daarna de iphone er op aan. Maar het systeem doet niks.

Comment

• Simpel antwoord: de C klasse heeft voorlopig geen carplay. ( ook al zijn er filmpjes van preproductie modellen waar we het op zien werken). Reden hiervoor is waarschijnlijk dat carplay nog niet bugvrij was/is.
                                  De A klasse facelift krijgt trouwens nu wel de carplay heb ik gezien.
                                  Last edited by Steven DS; 07/07/2015, 22:54.

Comment

• Vandaag Met de c350e gereden, de plugin hybride dus. Wat een auto zeg! Zowat sportwagenprestaties ... Bij rustig rijden grote stukken elektrisch realistisch te doen. In leasing ook haalbaar, dat wordt moeilijk kiezen ... Jammer van de nog 7 trapsautomaat en nog niet de nieuwe 9 traps, denk dat ze die momenteel niet met de hybride aandrijflijn kunnen combineren. Maar eigenlijk kom je met drie versnellingen ook toe gezien het enorme koppel en vermogen....

Comment

• De c350e is gebuisd op de Eland test
                                      ​De testers van het Zweedse magazine Technikens Varld hebben de reputatie geen blad voor de mond te nemen en autoconstructeurs die slechte testresultaten neerzetten gewoon in hun hemd te zetten. Mercedes is het jongste slachtoffer, dat met z’n C-Klasse buist op de beruchte Elandtest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicolasmercedes Bekijk Berichten
                                        De c350e is gebuisd op de Eland test
                                        http://www.auto55.be/nieuws/25977-me...d-op-elandtest
                                        Dat heb je met die lage weerstand bandjes. Plak daar eens deftig rubber onder.

Comment

• Gelezen:

Op een rit van zo'n 400 km, geheel gepland door het navigatiesysteem, kwam het verbruik uit op 6.1 liter. Dat lijkt teleurstellend, want de lichtst gemotoriseerde C-Klasse ("C180") had met een kalme rijstijl exact hetzelfde verbruik kunnen realiseren.

Comment

Working...
                                          X