Ik ben iedere keer meer dan correct ontvangen bij mercedes. Als de auto's niet altijd dik tegen zouden vallen, reed ik misschien wel met eentje...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZijn uiterlijk?
Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk BerichtenZoals in... ?
ik verwacht als C/E rijder ook niet dat mercedes mij gaat behandelen als eigenaren van een SLR, S65 AMG, ...lets have some more member berries
Comment
-
Doet me denken aan de keer dat ik me een nieuwe BMW E46 besteld had, in 2002.
Ik wandelde rond in de showroom van een officiële BMW dealer. Versleten jeans, basketsloefen aan, ne kleine van nog geen 3 jaar aan de hand en nen baby van een half jaar oud op de andere arm. Komt er zo'n afgekuist verkoperke naar mij: "De tweedehandswagens, dat is hiernaast mijnheer".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDoet me denken aan de keer dat ik me een nieuwe BMW E46 besteld had, in 2002.
Ik wandelde rond in de showroom van een officiële BMW dealer. Versleten jeans, basketsloefen aan, ne kleine van nog geen 3 jaar aan de hand en nen baby van een half jaar oud op de andere arm. Komt er zo'n afgekuist verkoperke naar mij: "De tweedehandswagens, dat is hiernaast mijnheer".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwie weet
hoe lang ben je al klant en welke aankopen heb je al op zak...
ik verwacht als C/E rijder ook niet dat mercedes mij gaat behandelen als eigenaren van een SLR, S65 AMG, ...
Die vooroordelen tegenover klanten zijn fout en iemand anders behandelen omdat hij een duurdere auto koopt is nog veel fouter. Mijn respect voor mensen hangt niet af van hoe veel geld ze hebben. Eerder andersom.
Een verkoper, of wie dan ook die gaat gatlikken als hij geld ruikt vind ik lager dan laag.
Ik moet met mijn 11jaar oude aklasse dus minder vriendelijk behandeld worden dan mijn buurvrouw met haar g amg? Waarom dan? Een klant is een klant. Ze krijgen van ons allebei geld, we maken allebei mond op mondreclame en hebben allebei een Mercedes met hun sticker erop. Als ik binnen een paar jaar de a verkoop en iets duurder in de plaats koop moet diezelfde verkoper dus ineens vriendelijker zijn dan hij eerder tegen mij was? Dan hoeft het ook niet meer voor mij hoor!
En hoe de ts werd behandeld vind ik ook erg vervelend. Je stelt je op die datum in. Zonder tegenbericht zou het dan ook zo moeten zijn. Nu creëeren ze klanten die elke week 3x bellen of hun leverdatum nog klopt. Lijkt me vervelender dan zelf 1X uit beleefdheid te bellen als de levering uitgesteld is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenDat vind ik helemaal niet correct, net omwille van wat Jakkel zegt.
Die vooroordelen tegenover klanten zijn fout en iemand anders behandelen omdat hij een duurdere auto koopt is nog veel fouter. Mijn respect voor mensen hangt niet af van hoe veel geld ze hebben. Eerder andersom.
Een verkoper, of wie dan ook die gaat gatlikken als hij geld ruikt vind ik lager dan laag.
Ik moet met mijn 11jaar oude aklasse dus minder vriendelijk behandeld worden dan mijn buurvrouw met haar g amg? Waarom dan? Een klant is een klant. Ze krijgen van ons allebei geld, we maken allebei mond op mondreclame en hebben allebei een Mercedes met hun sticker erop. Als ik binnen een paar jaar de a verkoop en iets duurder in de plaats koop moet diezelfde verkoper dus ineens vriendelijker zijn dan hij eerder tegen mij was? Dan hoeft het ook niet meer voor mij hoor!
En hoe de ts werd behandeld vind ik ook erg vervelend. Je stelt je op die datum in. Zonder tegenbericht zou het dan ook zo moeten zijn. Nu creëeren ze klanten die elke week 3x bellen of hun leverdatum nog klopt. Lijkt me vervelender dan zelf 1X uit beleefdheid te bellen als de levering uitgesteld is.
Wat Jakkel hierboven schrijft past al helemaal niet. Moesten ze dat bij mij nu doen dan vroeg ik gewoon naar de baas of stuur ik een mail. Wat voor zever is dat nu. Ik zou daar ook geen wagen meer kopen denk ik, tenzij ze echt goed uit de hoek komen nadien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk BerichtenIk heb in oktober de nieuwe C-klasse besteld (in leasing) en kreeg toen een verwachte levering op 5 maart 2015 te horen. Toen ik vandaag de dealer mailde om een afspraak te maken voor de afhaling, werd er me doodleuk geantwoord dat de wagen ten vroegste geleverd zal worden op 29 april 2015. Blijkbaar hadden ze het niet nodig gevonden om me ervan op de hoogte te brengen dat er twee maanden bij zou komen. Inmiddels dus meer dan een half jaar wachten... Voor de vertraging kan ik nog enigszins begrip opbrengen, maar dat ik er pas na de initieel voorziene leverdatum én op mijn eigen initiatief moest achterkomen, vind ik (zeker bij een merk als Mercedes-Benz) hemeltergend.Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichtenpuur wettelijk gezien kan je die nu weigeren. Staat die levering 5 maart op papier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwie weet
hoe lang ben je al klant en welke aankopen heb je al op zak...
ik verwacht als C/E rijder ook niet dat mercedes mij gaat behandelen als eigenaren van een SLR, S65 AMG, ...
Comment
-
Ik volg Doa voor een stukja wel. Ik verwacht ook niet dat de champagne wordt bovengehaald als ik een C bestel. Dat zou ik bij een S600 inderdaad wel verwachten :-)
Aan de andere kant is het vanuit commercieel perspectief wel een kromme logica. Ze zouden ook moeten kijken naar het toekomstige potentieel van een klant. Ik heb mijn eerste C (€42k - catalogus) besteld toen ik 28 was, deze (€48k - catalogus) heb ik besteld op mijn 30ste. Binnen nog eens twee jaar zit ik op het werk een stapje hoger en gaat het richting E-klasse. Ik heb nog een 30 à 35 jaar carrière voor me en in het beste geval kunnen ze dus nog een bestelling of 15 verwachten voor ik op pensioen ga (aan de huidge rate, God knows waar we binnen 15 jaar staan qua mobiliteit...). De vennoten in onze firma rijden dan wel niet met SLR's, maar toch met dingen à la S350 Bluetec, SL400 en van die toestanden. In mijn ogen hebben ze er dus alle belang bij om me als klant een goede service te bieden, wie weet waar eindig ik in de food chain... :-)
Nu, intussen gebiedt de eerlijkheid mij om te zeggen dat dit een theoretische discussie is geworden. De fout ligt immers niet bij Mercedes-Benz, maar bij de leasingmaatschappij. Ze waren wel geïnformeerd, maar zijn op hun beurt mij vergeten te informeren. Het blazoen van Mercedes-Benz is dus weer helemaal opgepoetst en ik heb dan ook even naar de dealer gebeld om mij keurig te excuseren voor mijn al te vinnige reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk BerichtenIk volg Doa voor een stukja wel. Ik verwacht ook niet dat de champagne wordt bovengehaald als ik een C bestel. Dat zou ik bij een S600 inderdaad wel verwachten :-)
Aan de andere kant is het vanuit commercieel perspectief wel een kromme logica. Ze zouden ook moeten kijken naar het toekomstige potentieel van een klant. Ik heb mijn eerste C (€42k - catalogus) besteld toen ik 28 was, deze (€48k - catalogus) heb ik besteld op mijn 30ste. Binnen nog eens twee jaar zit ik op het werk een stapje hoger en gaat het richting E-klasse. Ik heb nog een 30 à 35 jaar carrière voor me en in het beste geval kunnen ze dus nog een bestelling of 15 verwachten voor ik op pensioen ga (aan de huidge rate, God knows waar we binnen 15 jaar staan qua mobiliteit...). De vennoten in onze firma rijden dan wel niet met SLR's, maar toch met dingen à la S350 Bluetec, SL400 en van die toestanden. In mijn ogen hebben ze er dus alle belang bij om me als klant een goede service te bieden, wie weet waar eindig ik in de food chain... :-)
Nu, intussen gebiedt de eerlijkheid mij om te zeggen dat dit een theoretische discussie is geworden. De fout ligt immers niet bij Mercedes-Benz, maar bij de leasingmaatschappij. Ze waren wel geïnformeerd, maar zijn op hun beurt mij vergeten te informeren. Het blazoen van Mercedes-Benz is dus weer helemaal opgepoetst en ik heb dan ook even naar de dealer gebeld om mij keurig te excuseren voor mijn al te vinnige reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk BerichtenWelke C heb je in bestelling staan, Bever?
AMG-Line exterieur en interieur
Iridium zilver
Cranberry rood leder met zwart essenhout
LED headlights
GPS
Parktronic
Sfeerverlichting
Zitcomfortpakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenBetekent dat dat iedereen bij jullie met dezelfde merk van wagen rijdt? Zoveel bedrijven zoveel car policies
We hebben per klasse een standaardlijst met daarop (hoofdzakelijk) Audi, BMW, Mercedes-Benz, Lexus en Volvo. Daarnaast mogen we in "free choice" ook nemen wat we willen, maar in dat geval is er de voorwaarde aan gekoppeld dat we de leasing overnemen als we vrijwillig het bedrijf verlaten.
In de categorie waar ik mijn volgende in moet kiezen hebben we bijvoorbeeld als standaardwagens de Audi A5 Sportback, Audi A6 Berline en Avant, BMW 320d GT, BMW 420d GC, BMW520d Berline en Touring, Mercedes-Benz E220 Bluetec Berline en Break, Lexus IS300h en Volvo V70. Wil je iets compleet anders, dan kan dat, maar als je dan wil vertrekken, zorg je er best voor dat je nieuwe werkgever bereid is om het contract over te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBen je dat zeker? Ik dacht eerder dat er toch een redelijke termijn moet overgaan eer je aanspraak kan maken op een schadevergoeding of de wagen kan weigeren of iets dergelijks.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk BerichtenC180 Bluetec met 7-G Automaat
AMG-Line exterieur en interieur
Iridium zilver
Cranberry rood leder met zwart essenhout
LED headlights
GPS
Parktronic
Sfeerverlichting
Zitcomfortpakket
Ik ben bang dat het wat te rood is. Ze gingen bellen als er een wagen met rood interieur binnen kwam, maar wordt blijkbaar het heel weinig besteld. En op en klein lapje kan je niet zeggen hoe een gans interieur er gaat uitzien.
In een bmw 4 cope heb ik wel al een rood interieur gezien, dat vond ik eigenlijk een beetje te rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mel009 Bekijk Berichtenheb je het rood interieur al in het echt gezien, ik ben nog altijd aan het twijfelen ik heb nog tot eind van deze maand om het te veranderen. Ik heb nu gekozen voor het zwarte. Een bleek zie ik echt niet zitten, en het bruine kan je niet combineren met amg.
Ik ben bang dat het wat te rood is. Ze gingen bellen als er een wagen met rood interieur binnen kwam, maar wordt blijkbaar het heel weinig besteld. En op en klein lapje kan je niet zeggen hoe een gans interieur er gaat uitzien.
In een bmw 4 cope heb ik wel al een rood interieur gezien, dat vond ik eigenlijk een beetje te rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mel009 Bekijk Berichtenheb je het rood interieur al in het echt gezien, ik ben nog altijd aan het twijfelen ik heb nog tot eind van deze maand om het te veranderen. Ik heb nu gekozen voor het zwarte. Een bleek zie ik echt niet zitten, en het bruine kan je niet combineren met amg.
Comment
Comment