Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [QUOTE=deleepa;5366926]
    Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
    collega zn nieuwe C220 gezien. prachtig. Zwart avantgarde..

Dan heeft hij geluk, de mijne (220 Bluetec) moest geleverd worden op 17/06 maar ik kreeg van de garage te horen dat er transportschade is (velg). Nu een week later heb ik nog altijd geen nieuws ! Weet iemand waar ik, buiten de garage, inlichtingen kan verkrijgen?
    heeft weinig zin rond te gaan bellen..

wees blij ze eerlijk zeggen dat er transportschade is en dat ze hem gaan herstellen ! (al is het maar een velg vervangen)

Comment

• 't Zal wel iets anders zijn dan een velg als de leveringstermijn weer is opgeschoven. Laat de lakdikte maar eens controleren bij een carrosseriebedrijf als ge hem hebt.

Comment

• Opvallend hoe klein de cockpit in zo'n C is, terwijl het toch geen kleine wagen is. Je zou je afvragen of ze dit opzettelijk doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
          Opvallend hoe klein de cockpit in zo'n C is, terwijl het toch geen kleine wagen is. Je zou je afvragen of ze dit opzettelijk doen.
          Ik moet door het leven met een gewicht van 75 kilo en een lengte van 1m83. Vind dat de cockpit van de C zeker niet te klein is, kaliber BMW 3 serie en Audi A4.

Comment

• cockpit isni klein, het blijft een duits, het geeft een geborgen gevoel, iets nieuws voor benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              De Mini had PSA motoren. Check hier een vermogenstest (oranje kleur is standaard). Je spreekt hier niet meer over een curve, maar een gebergte, de tour de france!

ja das voor bmw, is er bij de bevriende chippers een curve/gebergte beschikbaar van de 1.5 of de 1.6 dci ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                't Zal wel iets anders zijn dan een velg als de leveringstermijn weer is opgeschoven. Laat de lakdikte maar eens controleren bij een carrosseriebedrijf als ge hem hebt.
                Inderdaad, ik zou 'm niet meer willen, iets waar ik zoveel geld voor neer dok moet gewoon perfect zijn en zeker niet met herstelde lakschade, ze krijgen zelfs niet het voordeel van de twijfel.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• waarschijnlijk een meer biedende om niet te zeggen een klant in een belangrijkere markt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ja das voor bmw, is er bij de bevriende chippers een curve/gebergte beschikbaar van de 1.5 of de 1.6 dci ?
                    Nee dat is Franse meuk in een mini. Ik zou dan ook nooit een mini kopen. Niet alleen omdat er een Franse motor inzit, maar het gehele concept staat me tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Inderdaad, ik zou 'm niet meer willen, iets waar ik zoveel geld voor neer dok moet gewoon perfect zijn en zeker niet met herstelde lakschade, ze krijgen zelfs niet het voordeel van de twijfel.
                      Het was de velg, geen lakschade. Maar weigeren, ik denk niet dat dit zó gemakkellijk is.
                      Ik heb met MB Belgium kunnen bellen en... toevallig kreeg ik rond 17:00 h. bericht van garage dat hij binnen was. Nu de papieren nog (die kwamen later met de post). Donderdagnamiddag mag ik hem gaan afhalen. Hoop doet leven.
                      Last edited by ; 25/06/2014, 09:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                        Het was de velg, geen lakschade. Maar weigeren, ik denk niet dat dit zó gemakkellijk is.
                        Ik heb met MB Belgium kunnen bellen en... toevallig kreeg ik rond 17:00 h. bericht van garage dat hij binnen was. Nu de papieren nog (die kwamen later met de post). Donderdagnamiddag mag ik hem gaan afhalen. Hoop doet leven.
                        Zoveel te beter voor jou deleepa Ze zouden mij in ieder geval mogen uitleggen hoe en waar die velg beschadigd geraakt is, delicate kwestie toch.

In ieder geval proficiat en veel geluk met deze knappe auto
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Zoveel te beter voor jou deleepa Ze zouden mij in ieder geval mogen uitleggen hoe en waar die velg beschadigd geraakt is, delicate kwestie toch.

In ieder geval proficiat en veel geluk met deze knappe auto
                          Bedankt, in ieder geval neem ik een loupe mee als ik hem ga afhalen.

Comment

• beetje jaloers

Comment

Bedankt, in ieder geval neem ik een loupe mee als ik hem ga afhalen.
                              Stel de wagen eens voor als ge hem hebt. Avantgarde of Exclusive?

Comment

• Net een C met AMG-pack en 19" in Canvansitblau gespot Zag er zo sportief, yet so classy uit!
                                Dat zie ik zitten op een break (C 350 bluetec [evillaugh]) in canvansit met, misschien wel risky, een rood interieur!
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Last edited by Roox; 25/06/2014, 13:40.
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Stel de wagen eens voor als ge hem hebt. Avantgarde of Exclusive?
                                    C220 CDI Bluetec - iridiumzilver - panoramisch dak - automaat - luchtvering - AMG pack buiten - AMG pack binnen (cranberryrood/zwart leder interieur) - zwart essenhout dashboard - comand - parktronic - en wat andere opties...
                                    Foto volgt volgende week

Comment

C220 CDI Bluetec - iridiumzilver - panoramisch dak - automaat - luchtvering - AMG pack buiten - AMG pack binnen (cranberryrood/zwart leder interieur) - zwart essenhout dashboard - comand - parktronic - en wat andere opties...
                                      Foto volgt volgende week
                                      wat een samenstelling je zal het uw leeftijd nie nageven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Net een C met AMG-pack en 19" in Canvansitblau gespot Zag er zo sportief, yet so classy uit!
                                        Dat zie ik zitten op een break (C 350 bluetec [evillaugh]) in canvansit met, misschien wel risky, een rood interieur!
                                        blauw exterieur en rood interieur ? naah..

en de 350 bluetec komt er niet.. toch niet in V6.. misschien de nieuwe 6L...

Comment

• voor mij graag zo brengen AUB

catalogus 62k

Comment

Working...
                                          X