203 en 220 lijken anders ook genoeg op elkaar.. Snap de heisa eerlijk gezegd niet.. Audi doet het al jaren & in ergere mate dan Merc/BMW.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten"Vormtaal", mja, geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Zijaanzicht, neus en achterkant van de C en S waren toch serieus verschilllend.
5 en 7 zagen er in het verleden ook vrij verschillend uit, zie bv. de E39 vs. de E38 (zelfde periode)
De E90 had echt een eigen karakter en is daarom precies een mooiere auto vind ik.
Een model kan maar beter wat eigen karakter hebben denk ik.
De W204 had dat toch ook en werd meer gesmaakt dan de 203, nee?
Maar ik denk dat de 205 minder in de schaduw zal staan van de S. De S zal namelijk amper te zien zijn op straat en de C op elke straathoek. Mischien wordt de S dan eerder een grote C?
Op de foto's is de C een erg mooie auto zoals ik reeds meldde. Inmiddels de S al enkele keren zien rijden en dat is inderdaad een nogal onopvallende auto, bijna saai zelfs. Als de C een kleine S is dan is hij nog saaier dus ik weet niet of ik dan wel nog zo onder de indruk ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk BerichtenSiku, daar heb ik nog veel vrachtwagens van ;-)
Comment
-
Voila, net terug van de dealer, mijn geliefde C zal worden geleverd eind Maart, hetgeen betekent dat ik bij de eerste lichting zal zijn...En het zal een extreem-sportieve poolwitte AMG zijn met 19 duimsvelgen, geen grijze muis dus ;-)
Volgens de dealer zal ik 46 euro BIV taks betalen, een lachertje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door klak2000 Bekijk BerichtenVoila, net terug van de dealer, mijn geliefde C zal worden geleverd eind Maart, hetgeen betekent dat ik bij de eerste lichting zal zijn...En het zal een extreem-sportieve poolwitte AMG zijn met 19 duimsvelgen, geen grijze muis dus ;-)
Volgens de dealer zal ik 46 euro BIV taks betalen, een lachertje.
Comment
-
De Mercedes E berline is nu echt wel oubollig tussen al die nieuwe modellen. Wanneer komt daar een nieuw model van. Bij zijn nu de verwachtingen hoog gespannen wat design betreft.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEr is altijd gelijkenis geweest tussen de C en de S, maar toch nog nooit zoals nu.
Maar wat we nu zien is niet gewoon het overnemen van stijlelementen, maar bijna exacte kopie: zowel de neus als de achterkant van de nieuwe C is bijna identiek aan de nieuwe S. Dit is veel meer dan gewoon het delen van wat stijlelementen of een vormtaal. En in die zin is de nieuwe C een baby S, iets wat de vorige C totaal niet was.
Dit is in die zin een breuk met de vorige C en S, en een duidelijk statement van Mercedes die dit kennelijk bewust wou. Misschien bv. omdat luxe uitstraling in de ogen van de Aziatische markt zeer belangrijk is.
Comment
Comment