Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 203 en 220 lijken anders ook genoeg op elkaar.. Snap de heisa eerlijk gezegd niet.. Audi doet het al jaren & in ergere mate dan Merc/BMW.

Comment

• 202 en 140 ook

toen zat alleen nog niet zoveel volk op dit forum

Comment

• 201 en 126 delen ook wel wat gelijkenissen (persoonlijke mening).

Comment

• absoluut

Comment

• mijn 190 van siku was trouwens een 280s tss de matchboxen
            omdat siku een andere schaal aanhield

Comment

• Siku, daar heb ik nog veel vrachtwagens van ;-)
              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• ik ook, bijna allemaal benz behalve Volvo globetrotter

Comment

• s
                  Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten

zie de wagens ernaast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                    "Vormtaal", mja, geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.

Zijaanzicht, neus en achterkant van de C en S waren toch serieus verschilllend.

5 en 7 zagen er in het verleden ook vrij verschillend uit, zie bv. de E39 vs. de E38 (zelfde periode)
                    Voor de F30 vind ik het echt een nadeel dat hij zo sterk op de F10 lijkt. De F10 is een knap en indrukwekkend model dat alomtegenwoordig is in het straatbeeld, de F30 staat in zijn schaduw en lijkt er een flauw afkooksel van te zijn.
                    De E90 had echt een eigen karakter en is daarom precies een mooiere auto vind ik.

Een model kan maar beter wat eigen karakter hebben denk ik.
                    De W204 had dat toch ook en werd meer gesmaakt dan de 203, nee?

Maar ik denk dat de 205 minder in de schaduw zal staan van de S. De S zal namelijk amper te zien zijn op straat en de C op elke straathoek. Mischien wordt de S dan eerder een grote C?

Op de foto's is de C een erg mooie auto zoals ik reeds meldde. Inmiddels de S al enkele keren zien rijden en dat is inderdaad een nogal onopvallende auto, bijna saai zelfs. Als de C een kleine S is dan is hij nog saaier dus ik weet niet of ik dan wel nog zo onder de indruk ben.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                      Siku, daar heb ik nog veel vrachtwagens van ;-)
                      Ik ook!! Bestaat dat merk nog eigenlijk? Ik herinner mij van uit mijn jeugdjaren ganse raillons van paarse verpakkingen met daarin de laatste modellen van Duitse luxewagens, vrachtwagens, ziekenwagens, politie-auto's etc. Als ik vandaag de dag een speelgoedwinkel binnenstap dan zie ik dat nergens meer staan. Ben dan verplicht om voor mijn neefjes chinese brol te kopen, wat moet er ooit van die jongens worden, dat is toch geen opvoeding?

Comment

• Zalig merk Siku,
                        Allemaal bijna Mercedes vrachtwagens, buiten af en toe MAN, VOLVO,
                        Of je nu grondwerker, kraanman, baantransport ofzo deed, SIKU heeft het allemaal en echte kwaliteit!

Comment

• siku biedt hoogwaardige en duurzame speelgoedvoertuigen. Met gedetailleerde modellen, bekende licentiegevers en SIKUCONTROL-technologie is siku de eerste keuze voor kinderen van alle leeftijden.

nu niet meer zo mooi en klein assortiment

Comment

• en veel minder benz...

Comment

• Er is altijd gelijkenis geweest tussen de C en de S, maar toch nog nooit zoals nu.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Voila, net terug van de dealer, mijn geliefde C zal worden geleverd eind Maart, hetgeen betekent dat ik bij de eerste lichting zal zijn...En het zal een extreem-sportieve poolwitte AMG zijn met 19 duimsvelgen, geen grijze muis dus ;-)
                                Volgens de dealer zal ik 46 euro BIV taks betalen, een lachertje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door klak2000 Bekijk Berichten
                                  Voila, net terug van de dealer, mijn geliefde C zal worden geleverd eind Maart, hetgeen betekent dat ik bij de eerste lichting zal zijn...En het zal een extreem-sportieve poolwitte AMG zijn met 19 duimsvelgen, geen grijze muis dus ;-)
                                  Volgens de dealer zal ik 46 euro BIV taks betalen, een lachertje.
                                  Dat is vrij snel! Proficiat!

Comment

• Dat is vrij snel! Proficiat!
                                    bedankt!

Comment

• kan je de W205 AMG dan al bestellen?
                                      lets have some more member berries

Comment

• De Mercedes E berline is nu echt wel oubollig tussen al die nieuwe modellen. Wanneer komt daar een nieuw model van. Bij zijn nu de verwachtingen hoog gespannen wat design betreft.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Er is altijd gelijkenis geweest tussen de C en de S, maar toch nog nooit zoals nu.
                                          Voilà, en dat is mijn punt dat ik wou maken. Tussen de vorige S en de vorige C waren er stijlelementen duidelijk herkenbaar, die trouwens ook bij de CLS en de E terug te vinden waren.

Maar wat we nu zien is niet gewoon het overnemen van stijlelementen, maar bijna exacte kopie: zowel de neus als de achterkant van de nieuwe C is bijna identiek aan de nieuwe S. Dit is veel meer dan gewoon het delen van wat stijlelementen of een vormtaal. En in die zin is de nieuwe C een baby S, iets wat de vorige C totaal niet was.

Dit is in die zin een breuk met de vorige C en S, en een duidelijk statement van Mercedes die dit kennelijk bewust wou. Misschien bv. omdat luxe uitstraling in de ogen van de Aziatische markt zeer belangrijk is.

Comment

Working...
                                          X