Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia OPC (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    wel al problemen gehad dus
    Na 4 jaar valt dat reuze mee vind ik.

Comment

Gaan ze dat nieuwe dashboard ook in de Astra OPC steken binnenkort?
      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
      2014 Opel Astra OPC
      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Na de Astra krijgt ook zijn grotere broer een behandeling van Irmscher. Zowel het uiterlijk als het innerlijk is aangepakt.

De basis voor deze Insignia is3 Concept bestaat uit de Insignia OPC. Deze snelle gezins-Opel heeft al een vermogen van 325 pk, maar dat is voor Irmscher niet genoeg. De tunert pompt nog eens 45 pk extra uit de geblazen 2,8 ltr V6.
        Hiermee komt het vermogen op 370 pk, waarmee de is3 Concept in 5,8 seconden naar de 100 km/u snelt, dat is 0,2 seconden sneller dan de OPC. Natuurlijk wil Irmscher die 45 pk extra ook van buiten benadrukken. Een spoilertje hier, een spoilertje daar, kekke 20-inch wielen en… allejezus wat een foute striping over de flanken.
        Gelukkig kun je de Irmscher-upgrade ook zonder het optische pakket nemen. Hiervoor vraagt de tuner 549 euro. De motor-updrage en het totaalpakket zijn officieel nog niet verkrijgbaar.

Bron: AUTOBLOG

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Wàt een vreselijk, afgrijselijk hok hebben ze hier van gemaakt dan...... Ik heb zelf 3 jaar een Insignia gereden, naar volle tevredenheid, en ik vindt het nog steeds een mooie auto. MÀÂÀR DIT....... Hoe dronken waren ze bij Irmscher?

Comment

Working...
          X