Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nice benieuwd of de nieuwe C ook zo'n gemiddelde kan halen
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      nice benieuwd of de nieuwe C ook zo'n gemiddelde kan halen
      Deze motor (200CDI-136pk) is imo niet verkrijgbaar in de C-klasse, de 200 is een Renault 1,6 motor. De 220 versie van de motor, wel beschikbaar, zal ook niet veel onderdoen qua verbruik.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        nice benieuwd of de nieuwe C ook zo'n gemiddelde kan halen
        geef de auto eens aan jocar mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          geef de auto eens aan jocar mee
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Deze motor (200CDI-136pk) is imo niet verkrijgbaar in de C-klasse, de 200 is een Renault 1,6 motor. De 220 versie van de motor, wel beschikbaar, zal ook niet veel onderdoen qua verbruik.
            De C220 CDI is dezelfde motor als de 200 CDI in de GLA/CLA, de OM651.
            Zal niet veel verschillen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
              De C220 CDI is dezelfde motor als de 200 CDI in de GLA/CLA, de OM651.
              Zal niet veel verschillen...
              Dat weet ik wel, ik bedoelde de versie van de motor met 136pk. Maar inderdaad, verbruiksverschil zal miniem zijn.

Het blijkt inderdaad dat de BlueTec motoren met adblue rijden om te voldoen aan de Euro6 normen, ik heb dat niet en toch voldoet deze ook aan die norm.

Concept voor nabehandeling van uitlaatgassen BlueTEC

Het concept voor nabehandeling van uitlaatgassen BlueTEC combineert een oxidatiekatalysator en partikelfilter met een opslagkatalysator tegen stikstofoxide. AdBlue, een ureumoplossing die in de uitlaatgasstroom wordt gespoten, zet tot 80 procent van de stikstofoxiden om in onschadelijk stikstof en water. Motoren met dit concept beantwoorden nu al aan de strengere eisen van de emissienorm Euro 6.

Comment

• En je moet niet elke x000 km nog adblue gaan tanken.

Win-win

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                  En je moet niet elke x000 km nog adblue gaan tanken.

Win-win
                  Zeg da wel!

Comment

• Mijn c 200 met renault motor heeft sinds ik me zomerbanden rijd een gemiddelde van tussen de 5 en 5.4 . Zeer gemengf gebruik. Lange afstanden en veel snelweg zit ik gemakkelijk onder de 5. Best indrukwekkend. Die waarden had ik niet met mn 2013 model c200 . Daar kwam ik met moeite aan 5.9 en meestal tussen 6 en 6.5

Comment

• Wat een verschillen toch nog met dezelfde motor, heeft alles met rijstijl te maken natuurlijk. Je merkt wel dat de auto's nu echt nog zuiniger worden van jaar tot jaar, mooie evolutie!

Comment

• voor de gein de 15 jaar oude c-klasse ernaast
                        gemiddelde oude om 646 diesel, ook de 2.1

6.55

spectaculair !

Comment

voor de gein de 15 jaar oude c-klasse ernaast
                          gemiddelde oude om 646 diesel, ook de 2.1

6.55

spectaculair !
                          6,5l is inderdaad het gemiddeld verbruik wat ik had met mijn 200CDI Sportcoupé uit 2005, daar zit ik nu dus met meer PK en dezelfde rijstijl bijna 1,5 liter onder. Spectaculair niet maar tel maar uit het verschil over een tripje van 2500 km, zoals ik er regelmatig eentje maak

Comment

• reed je toen ook nieuwe stijl tegen 1300 toeren zonder een schakelindicator het je voorstelde ?

alleszins oude c vs nieuwe is het verschil blijkbaar niet zo groot

Comment

reed je toen ook nieuwe stijl tegen 1300 toeren zonder een schakelindicator het je voorstelde ?

alleszins oude c vs nieuwe is het verschil blijkbaar niet zo groot
                              Ik reed toen niet anders dan nu, ik heb geen schakelindicator nodig om zuinig te rijden, op mijn Sportage stond dat ook trouwens en verbruikte toch 1,2 liter meer.

Comment

• Een zeldzaam kleurtje hier ten lande, de A-klasse past er beter mee imo.

Comment

Een zeldzaam kleurtje hier ten lande, de A-klasse past er beter mee imo.

Jou avatar....
                                  Waarom post jij dan steeds maar enkel rode exemplaren in bijna alle diverse topics?
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Jou avatar....
                                    Waarom post jij dan steeds maar enkel rode exemplaren in bijna alle diverse topics?
                                    Ik ben nochtans gene rooie, als je dat bedoelt, ik ben alleen allergisch aan racisten en dikke nekken. Die rode auto's zullen toeval zijn, en het is 'jouw' avatar trouwens

Comment

Ik ben nochtans gene rooie, als je dat bedoelt, ik ben alleen allergisch aan racisten en dikke nekken. Die rode auto's zullen toeval zijn, en het is 'jouw' avatar trouwens
                                      Neen neen, maar het viel mij op dat het steeds rode zijn die worden voorgesteld.
                                      Je avatar....mag ook, is altijd juist, maar jouw beklemtoont het beter, dat klopt.
                                      Niets van aantrekken hoor maar ze mogen al eens in een ander kleurtje.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Neen neen, maar het viel mij op dat het steeds rode zijn die worden voorgesteld.
                                        Je avatar....mag ook, is altijd juist, maar jouw beklemtoont het beter, dat klopt.
                                        Niets van aantrekken hoor maar ze mogen al eens in een ander kleurtje.
                                        Da's toeval hoor, had ik zelf nog niet eens gemerkt, heb geen speciale voorkeur. Heb ooit 1 rode auto gehad, is volgens mij ook pas de 2de rode GLA die ik hier ooit gepost heb, who cares?

Comment

Working...
                                        X