Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW i3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RX-8
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    .. Ik snap niet dat deze niet meer verkocht wordt, ... eens je 't concept omarmt zit je met een probleem... moet ik nu echt zo'n lelijke -hippe- golfkar aanschaffen?
    Je geeft zelf het antwoord op wat je niet snapt : het trekt op geen zak.

En wat ik ook tegenstrijdig vind : je leest hier voortdurend dat je tegenwoordig in het huidige verkeer vol files niets meer bent met veel pk's en snel kunnen optrekken, maar dan lees je wel : wow die electrische auto's kunnen snel optrekken zeg !
    Ze moeten er toch íets "positiefs" over kwijt kunnen waarschijnlijk :-)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    'k Heb deze eens 2 dagen mogen proefrijden... en 't is verdorie erg verleidelijk om zo'n winkelkar aan te schaffen, had er onverwachts veel lol mee.

Niemand verwacht dat deze koekendoos zo rap accelereert, dat is al meteen lachen onderweg.
    En in tegenstelling tot de cijfers doen vermoeden, gaat dat in de praktijk rapper... want elektrisch, dat reageert onmiddellijk.
    Vooral effe hernemen van 50 naar 80 is iets wat 'em goed ligt, ik moest toch eens giechelen.

Behoeft eigenlijk weinig uitleg voor de rest, het concept is zoals de Audi A2 behoorlijk 'efficient', met het verschil dat zo'n i3 kan entertainen. Ik haalde in de praktijk zo'n 200km op de batterij (laatste versie, 33kw batterij) wat voor mij -en het merendeel van de mensen- ruimschoots voldoende is. Ik snap niet dat deze niet meer verkocht wordt, elektrisch rijden is sowieso al comfortabeler dan pakweg eender welke 3-reeks. Afhankelijk van het type traject (bij voorkeur wat minder autosnelweg) en druk verkeer zou ik de i3 zonder verpinken verkiezen, weinig andere auto's zijn beter geschikt voor de job. My 2 cents. Initieel was het niet mijn ding, noch qua uiterlijk noch qua rijden... smalle bandjes en wat instabiel, maar 't went snel. En eens je 't concept omarmt zit je met een probleem... moet ik nu echt zo'n lelijke -hippe- golfkar aanschaffen?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    + https://www.youtube.com/watch?v=O9pQuu4JuCk" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
    https://www.youtube.com/watch?v=O9pQuu4JuCk"> https://www.youtube.com/watch?v=O9pQuu4JuCk" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    DREI JAHRE IM BMW I3 - IM ZWEIFEL EINFACH WEITERFAHREN, verfasst am 07.01.2017
    Drei Jahre BMW i3. Zeit, einmal über Alternativen nachzudenken.
    Doch die sind trotz allgemeinen Batteriefortschritts für unseren Autoren Michael Specht nicht in Sicht.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Supercapacitors Technology Breakthrough Could Bring New Era in EV Development. http://www.autoevolution.com/news/su...t-113593.html#

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    NEUER BMW I3 94AH: ERSTE FAHRT, ENTSPANNUNG IM NEUEN BMW I3.

Mindestens 200 Kilometer Reichweite soll der neue BMW i3 94 Ah haben, wir durften das verbesserte Elektroauto mit verbessertem Akku-Paket schon fahren.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zeker ook eens over de grens gaan zien.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
    Toevallig iemand een idee wat de gangbare kortingen momenteel zijn (particulier)?
    nu met de range van "300"km (ik ga er van uit dat dit 210-220 in het echt is) en nog steeds een premie van 4500 euro, eerste jaren geen verkeersbelasting (en geen BIV) begint het al wat interessanter te worden ... alleen het uiterlijk, tja, daar moet ik mij nog wat over kunnen zetten
    Tussen de 6 en 8 % op de volledige prijs moet lukken. De eventuele overnameprijs kan meer opbrengen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
    Toevallig iemand een idee wat de gangbare kortingen momenteel zijn (particulier)?
    nu met de range van "300"km (ik ga er van uit dat dit 210-220 in het echt is) en nog steeds een premie van 4500 euro, eerste jaren geen verkeersbelasting (en geen BIV) begint het al wat interessanter te worden ... alleen het uiterlijk, tja, daar moet ik mij nog wat over kunnen zetten
    Lijk deze hierboven,vind ik het toch niet mis eerlijk gezegd,en mss kan dit wel de opvolger voor Madam haar cabbie worden..

Leave a comment:

• viperman
    replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    BMW will boost i3's range: http://www.autonews.com/article/2016...oost-i3s-range

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    mooie stormtrooper, lijkt me ook verlaagd. Ben wel niet kapot van die velgen, anderzijds, bij een i3 hoef je die ook niet schoon te maken.

Leave a comment:

• David67
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Ik vind de i3 en i8 nog de meest interessante BMW's, de rest vind ik dodelijk saai.
    Vind een 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7 nog steeds prachtige wagens met de juiste motorisatie en kleur.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ziet er op deze render ook al beter uit dan de rest van het BMW gamma.
    Alleen heb ik ergens gelezen dat de Hoofd designer van de BMW i serie niet meer bij BMW werkt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Ik vind de i3 en i8 nog de meest interessante BMW's, de rest vind ik dodelijk saai.
    i5 ?
    zal ook wel een interessant ding zijn

Leave a comment:

Working...
X