Wow, het gebruik van deze term alleen al. Jij weet duidelijk waarover je spreekt.
You're the man. Wij gaan u allemaal volgen nu. Dit is een goeie uitleg.
Je hebt zeker ook cijfers, en ik weet zeker dat die nu gaan komen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW i3
Collapse
X
-
Guest repliedIk kijk naar het TCO...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenAls ik moet kiezen tussen een 900cc benzine of deze dan weet ik het wel.
Hoe kom je er op om zo een vergelijking te maken ? Ik denk niet dat je veel 900 cc's vindt voor de prijs van een i3, dus de mensen die een 900 cc zouden kiezen, zullen volgens mij geen 40.000 € liggen hebben, anders ga je volgens mij al niet voor een 900 cc, toch ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenWaarom worden er dan dragraces mee getoond ? Dat houdt toch geen steek. Je gaat de kofferruimte van een Berlingo ook niet met die van een Porsche vergelijken.
Dit is een manier van fun, zonder je rijbewijs te verliezen en te genieten van lage verkeersbelasting en biv. Als ik moet kiezen tussen een 900cc benzine of deze dan weet ik het wel.
Leave a comment:
-
Toch raar dat zowel de fabrikanten als de gebruikers altijd op het optrekken hameren om hun product te promoten. Alsof iedereen als hoofdbekommernis heeft als eerste te kunnen sprinten op elk rode licht... In de meeste gevallen zijn wij bij het optrekken belemmerd door wie voor ons rijdt, en deze is vaak aan het dagdromen als het licht op groen springt, of hij vertrekt als een slak....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten'k Heb deze eens 2 dagen mogen proefrijden... en 't is verdorie erg verleidelijk om zo'n winkelkar aan te schaffen, had er onverwachts veel lol mee.
Niemand verwacht dat deze koekendoos zo rap accelereert, dat is al meteen lachen onderweg.
En in tegenstelling tot de cijfers doen vermoeden, gaat dat in de praktijk rapper... want elektrisch, dat reageert onmiddellijk.
Vooral effe hernemen van 50 naar 80 is iets wat 'em goed ligt, ik moest toch eens giechelen.
Behoeft eigenlijk weinig uitleg voor de rest, het concept is zoals de Audi A2 behoorlijk 'efficient', met het verschil dat zo'n i3 kan entertainen. Ik haalde in de praktijk zo'n 200km op de batterij (laatste versie, 33kw batterij) wat voor mij -en het merendeel van de mensen- ruimschoots voldoende is. Ik snap niet dat deze niet meer verkocht wordt, elektrisch rijden is sowieso al comfortabeler dan pakweg eender welke 3-reeks. Afhankelijk van het type traject (bij voorkeur wat minder autosnelweg) en druk verkeer zou ik de i3 zonder verpinken verkiezen, weinig andere auto's zijn beter geschikt voor de job. My 2 cents. Initieel was het niet mijn ding, noch qua uiterlijk noch qua rijden... smalle bandjes en wat instabiel, maar 't went snel. En eens je 't concept omarmt zit je met een probleem... moet ik nu echt zo'n lelijke -hippe- golfkar aanschaffen?
Leave a comment:
-
Waarom worden er dan dragraces mee getoond ? Dat houdt toch geen steek. Je gaat de kofferruimte van een Berlingo ook niet met die van een Porsche vergelijken.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Lovers gonna love too. Amai, de eerste 10 meter trekt een electrische auto sneller op. Indrukwekkend, maar de kous is rap af toch. Laat er u vooral eens mee filmen. Maar enkel de eerste 10 meter hee, en pak vooral geen bocht met die i3, of het wordt genant :-)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHaters gonna hate,.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenJullie vinden dat echt snel, van 0 tot 100 in 7.2 sec ? Voor elke auto van 1245 kg en 170 pk en 250 koppel zijn dat toch normale cijfers ?) .
guyugy , sommigen moeten misschien zuinig rijden. Maar ik kwam met die 200km, allee.. 150km range (als je vaak op zijn staart trapt) ruim toe op één dag. Heb me dus voor niks moeten inhouden... meteen van de oprit en gaan (en geen kwartier moeten warmrijden zoals nu).
Enfin, just saying, ik koop sowieso iets elektrisch, dat staat vast.
Leave a comment:
-
Fel optrekken is misschien boeiend bij een eerste contact, maar juist dat is van aard de batterijen sneller leeg te maken. Dan leert men vlug wat gezapiger te rijden, zelfs de Tesla's zien wij eerder bezig met eco-run dan te vlammen (ben nog nooit ingehaald door Tesla's, ik zie ze vaker trager te rijden dan de toegelaten limieten)
Leave a comment:
-
Jullie vinden dat echt snel, van 0 tot 100 in 7.2 sec ? Voor elke auto van 1245 kg en 170 pk en 250 koppel zijn dat toch normale cijfers ?
Leave a comment:
-
Guest repliedHet snel optrekken gebeurt wel het snel tussen de 0 en 50 en 50 tot 130. daar de anderen pas het grote verschil maken vanaf 120...
je moet met de meeste ontbrandingsmotoren al 3000 toeren maken om echt sneller te zijn dan de anderen... en dan rijd je te hard... elektrisch kan ideaal zijn om de snelste te zijn met legale snelheden...
Leave a comment:
Leave a comment: