Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 207 CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik rij zelf met een 207 sporty pack
    (andere voorbumper, sportzetels, paar kleine details aan het interieur, 17" velgen)

Het zou eerlijk gezegd mijn eerste keus niet zijn, maar mijn vader heeft een hoge functie bij peugeot, dus financieel gezien is dat een niet te negeren gegeven

Ik heb vier verschillende versies 206 cc gehad, en ben dus zeer benieuwd naar de 207 cc

Nu bijna vier maand aan het rijden met de gewone 207. (1.6 HDI 110pk)
    Hij zit een pak hoger dan de 206, qua comfort heeft hij meer weg van de 307
    (that's a good thing)
    Hij stuurt iets korter, en het stuur is ook veel losser. Sturen met de vinger is bij wijze van spreken dus mogelijk...

Hij rijdt natuurlijk op zijn Frans, maar hij is wel veel stugger dan de 206.
    Beetje Duitse invloed dus, zonder zichzelf te verliezen. Dat is eigenlijk precies wat de 206 nodig had, en wat de 207 invult.

Hij is wat groter geworden wat merkbaar is op de achterbank, en voor de rest rijdt hij gewoon heel vlot. Perfecte wagen voor in de stad, laag verbruik...

De spiegels zoals hierboven vermeld werd, vond ik ook een beetje raar op het begin, maar na een tijdje zie je dat niet meer. Tijdens het rijden is het mij zelfs nog niet opgevallen dat ze zo ver uitsteken. Goede zichtbaarheid langs alle kanten.

Over de lange koplampen heb je wel gelijk, maar met die sporty pack, ziet de voorkant er toch een pak anders uit. Ieder zijn mening natuurlijk

Comment

Toch wel mooi geworden die 207CC, toen ik de eerste foto's zag dacht ik . Maar nu ik het uiteindelijke resultaat heb gezien denk ik er helemaal anders over .

De nieuwe 207cc pronkt alvast op de achtergrond van mijn pc .

Comment

ziet er echt niet mis uit, mooier en steviger dan zijn voorganger

Comment

knappe opvolger van de 206cc

maaaar die spiegels en koplampen... waarom?

wel die spiegels blijkbaar voor de veiligheid (volgens nieuwe regels moet je een kind dat gehurkt zit t h v achterwiel kunnen zien) maar ze hadden toch mooier kunnen gevormgegeven worden (ofzoiets)

* maar waarom moet je in godsnaam een kind kunnen zien hurken aan je achterwiel?? wat doet zo'n kind daar? en probeer eens met een kegel. en dan moet je eens die kegel proberen omver rijden, je moet al een pak manoevres uitvoeren vooraleer je die kegel raakt, dus waarom zou je dat kind raken?? volgende stap: zijspiegels waarin je een koe kunt zien die onder je wagen ligt.

Comment

Ja tis allemaal een bekke overdreven ivm veiligheid, waarom moet ne mens zijne gordel dragen? Als diegene da persé niet nodig vind, laat hem dan, de gevolgen zijn toch aan hem. Ik vind dat ze zich tegenwoordig gewoon teveel moeien, straks mag men niks meer... Nog enkel jaren en ik zie zelf op elke auto ne snelheidsbegrenzer. Artikel gelezen over die blackbox in de auto?

Beetje offtopic ma swat.
            Last edited by ; 03/01/2007, 20:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
              Ik heb onlangs eens zo'n 207 van dichtbij kunnen bekijken en 2 zaken vallen mij daar enorm aan op:

- GIGANTISCHE koplampen. Bijna tot tegen de voorruit...
              - Grote en lelijke zijspiegels. (net afhangende flaporen)

2 elementen die de wagen echt geen goed doen. Hoever kan men gaan met het uitrekken van lichtunits en dan nog op zo'n kleine wagen...
              De zijspiegels zijn echt armzalig gestileerd en iets te groot (maar dan wel praktisch wss)
              Daar geef ik je 100% gelijk in
              wij waren er ook naar gaan kijken .
              die spiegels en die lichtblokken zijn er TE over
              echt nie mooi meer
              zelf zéééér overdreven.

Comment

Kzal dit topic goed in het oog houden. Dit wordt waarschijnlijk de opvolger van mijn vriendin haar 206... Alhoewel ik haar nog steeds probeer om te praten een A3 Sportback te kopen.
                2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                2016 Audi A3 G-tron

Comment

Vanaf 23 en 24 maart staat hij bij de dealers.

Comment

Kek wagentje. Ik heb hem in Oktober al gezien hier in Madrid met Franse platen. Ik wist niet wat me overkwam, midden door het uitgaansvolk reed de nieuwe 207CC. Ik dacht even dat ik te diep in het glaasje had gekeken
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Mijn vriendin zal zich zaterdag hoogstwaarschijnlijk een 207 cc bestellen. Vorige week zaterdag een testrit ermee gedaan en het viel me op wat een enorme vooruitgang de 207 heeft gemaakt tov de 206. De afwerking en materialen van het interieur zijn niet meer te vergelijken met de "oude" 206.

Bon, het zal dus een 207 cc pack in de kleur "Obsedien noir" worden. Het Pack is zeer goed uitgerust met onder meer bochtverlichting, 17" velgen, sportzetels, ... . De motor zal de bekende 1.6 HDI zijn met 110 pk.

De 207 cc rijdt echt enorm goed, een zeer soepele motor, goeie wegligging, de ideale grens tussen comfort en sportiviteit. Ik kan niet wachten tot ze haar nieuwe wagen mag afhalen.

2016 Audi A3 G-tron

Comment

Ik ben er naar gaan kijken bij Peugeot Hasselt en het is écht de moeite !

Zijn prijs waard en een hele vooruitgang tov de 206cc..

In het Obsedien noir met de 17" velgen een uiterst knappe verschijning !

Comment

Ook even langs geweest vandaag.
                          Best wel geslaagd, van de 2 zitjes achteraan mag je wel niet al teveel verwachten, toen ik in de wagen zat en de stoel naar wens zette bleef er achteraan geen plaats meer over om er ook maar 1 been tussen te krijgen.
                          Verder niks op aan te merken, ze hebben er hun werk van gemaakt en zal het denk ik beter doen dan de 206 CC.
                          Last edited by ; 20/03/2007, 20:45.

Comment

Prijs ?

Comment

Van 18300€ tot topversie 23450€.

Comment

Dit week-end wordt hij voorgesteld, dacht ik. Ik denk dat ik eens ga zien en eventueel een testrit ga aanvragen. Niet dat die wagen echt mijn ding is, maar mijn vriendin zou zoiets zeker wel zien zitten.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

De prijzen van een 207 zijn trouwens wel duur. 16.000€ voor een 1.4 Sporty.

Comment

Wel echt bloedmooi....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                                      Wel echt bloedmooi....
                                      Inderdaad, in feite was ik niet echt fan van Peugeot. De 206 was wel een mooi wagentje maar als ik de afwerking van interieur zag dan was mijn goesting plots over. De 207 cc daareentegen is werkelijk prachtig. Zeer goede afwerking, mooie materialen, ... . Kben blij dat mijn vriendin die wagen zal kopen.
                                      2016 Audi A3 G-tron

Comment

Heb er twee zien rijden dit weekend, en 'ie valt dik mee!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

kunnen we nu dan zeggen dat de eerste knappe CC is gebouwd??

Comment

Working...
                                          X