Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zouden ze wat aan de zetels gedaan hebben dan ondertussen. Ik dacht dat er niets was aan veranderd in de laatste 2 jaar.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Geen idee, eerste keer dat ik mij in de GC zette sinds de facelift. Zetels zaten goed, niet te hard maar ook niet te zacht, goede omsluiting van mijn rug, stuurt had de juiste positie en dikten, goed overzicht over de auto,... Zat er liever in dan in een X5
niet helemaal on topic, maar ik zag gisteren in een film de nieuwe Ford Explorer. Die kost FULL FULL option 52K euro. Jammer natuurlijk van de zware motoren, maar qua uitrustingsniveau zitten die even hoog als een Q7, een Cayenne etc voor de helft van de prijs. Je vraagt je echt af hoe het komt dat je die wagens niet meer ziet rondrijden. Zo een machine.
Zoek maar eens achter foto's, op een of andere manier wilt het forum de foto's die ik wil laten zien, niet plaatsen...
Je ziet hier wel mensen hun te kleine .... compenseren door met een Dodge Ram of whatever pick up te rijden, maar als men dan een Jeep of GROTE Suv nodig heeft, kijken ze steeds naar dezelfde merken.
Geen idee, eerste keer dat ik mij in de GC zette sinds de facelift. Zetels zaten goed, niet te hard maar ook niet te zacht, goede omsluiting van mijn rug, stuurt had de juiste positie en dikten, goed overzicht over de auto,... Zat er liever in dan in een X5
Mijn bevindingen kun je wat hogerop lezen.
Ik vond hem voor mijn rug niet lekker zitten en voor op de snelweg was ie net iets te zacht afgeveerd.
Voor de rest reeds dat prima en stuurde alvast beter dan een X5.
Hij heeft natuurlijk zijn hoge Co2 waarde niet mee.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Veel vergeten hier dat de GC veel meer off-road biased is dan XC90, X5 en ML e.d. . Je zou hem kunnen bekijken als een gedowngrade RRS.
deze gc is zelfs gebaseerd op de ml, om maar te zeggen hoe slecht de terreinkwaliteiten van de ml bekend zijn en in het rijtje wordt geplaatst van de x5, xc 90 etc
deze gc is zelfs gebaseerd op de ml, om maar te zeggen hoe slecht de terreinkwaliteiten van de ml bekend zijn en in het rijtje wordt geplaatst van de x5, xc 90 etc
MyCarData is an Automotive Website containing articles, reviews, videos and photos.
en die wk1, ontwerp was al ouder wanneer ze fusioneerden, de assen zijn niet meer verandert maar wanneer de 2.7 cdi erin kwam ging jeeps eigen systeem eruit voor het benz 4-matic systeem van de ml1...en ze zijn er niet mee op achteruit gegaan hoor, de vrachtwagen veranderde in een moderne suv
Auto krijgt een lichte technische update.
Voor de SRT is er nu ook een Valet mode beschikbaar en daalt de CO2 lichtjes (315 ipv 327).
De 3.0D krijgt start-stop (daling tot 184gr/CO2).
Tevens is er een nieuwe versnellingskoop, sportknop voor de reguliere modellen en nieuwe veiligheidssystemen.
Beide worden ook gelanceerd als limited edition
reguliere modellen: 75th anniversary
SRT: SRT Night
Ik blijf dat een prachtige kar vinden, zeker voor dat geld.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Na een gisteren te vroeg op internet verschenen foto van de Grand Cherokee Trackhawk heeft Jeep nu besloten zelf het digitale doek van de Grand Cherokee met Hellcat-hart te trekken.
Geheel volgens verwachting is de Jeep Grand Cherokee Trackhawk een Grand Cherokee met dezelfde 6,2-liter grote supercharged Hellcat V8, een blok dat 717 pk en 875 Nm aan primitieve oerkracht weet op te wekken. Opvallend, het blok levert daarmee 6 Nm minder dan in de DodgeChallenger en Charger Hellcat. Deze berg vermogen is genoeg om de 2.433 kilo wegende SUV in 3,5 seconden aan een snelheid van 96 km/h (60 mph) te helpen.
Volgens Jeep heeft het daarmee de snelste SUV ter wereld in zijn lineup. Daarmee vergeten de Amerikanen voor het gemak even het bestaan van Tesla's Model X, een elektrische SUV die als P100D op papier in 2,8 seconden naar een snelheid van 100 km/h kan sprinten.
De 6,2-liter V8 is gekoppeld aan een achttrapsautomaat, een transmissie die volgens Jeep heftig is aangepast om het vermogen aan te kunnen. Een elektronisch aangestuurd sperdifferentieel is aanwezig voor de achteras. Om het gevaarte weer fatsoenlijk tot bedaren te brengen, monteert Jeep stevige Brembo-remmerij.
Het uiterlijk van de Grand Cherokee Trackhawk wijkt nauwelijks af van dat van de SRT. We zien een extra koelgleuf aan de voorzijde en de mistlampen lijken vervangen te zijn voor koelopeningen. De wielkasten zijn marginaal verbreedt en aan de achterzijde vinden we vier uitlaateindstukken. In het interieur monteert Jeep een ander instrumentenpaneel, nu me een centraal geplaatste toerenteller en op het bij het infotainmentsysteem horende 8,4-inch grote display zijn extra gegevens op te roepen.
In het vierde kwartaal van dit jaar staat de Grand Cherokee in de Amerikaanse showrooms.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Onlangs met dit model kunnen meerijden, en meteen daarna in een nieuwe Q7.
Verschil kon eigenlijk niet groter zijn.
Het was id buurt van Riga, dus niet meteen de beste wegen.
Waar de Grand Cherokee zich ontpopte tot meester bolder kar ( ik zat dan ook nog's op de achterbank ), bleek de Q7 totaal geen last te hebben met de slechte ondergrond.
Ik heb geen idee van de complete specs, maar het was in ieder geval een nagelnieuwe redelijk goed uitgeruste versie.
Qua looks, zeker OK, maar de "ride" allesbehalve.
Comment