Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Spijtig dat dit voor de meeste onder ons geen 'oplossing' is. Ik vermoed dat dit feestje vanaf 50.000 begint?
Ik heb m'n hoop momenteel op alfa gevestigd om op de MX-5 basis een mooie charismatisch én betaalbare roadster met een stoffen dak uit te brengen voor 'de gewone man' (sub 30.000).
50k wishfull thinking Op autoweek spreken ze van 90k.Het is echt wel een pareltje geworden deze Donkergrijs zoals de concept gaat hem echt af maken.Naast de GT86 nog een deftige auto in 2012, qua concept ook erg vergelijkbaar.
Autoweek is Nederlands he, niet vergelijkbaar met Belgische prijzen door al die taksen daar. Ik hoop dat hij in de prijsklasse van de Boxter zal zitten.
De F-Type zal leverbaar worden met 3 verschillende motoren. Een supercharged 5.0 V8 met 495 pk en een supercharged 3.0 V6 met 340 of 380 pk. In alle gevallen is de motor gekoppeld aan een 8-trapsautomaat en beschik je over een start-stop systeem.
F-TYPE
3.0 V6 Supercharged (340 pk/450 Nm)
0 tot 100 km/u in 5,1 seconden
Topsnelheid 260 km/u
F-TYPE S
3.0 V6 Supercharged (380 pk/460 Nm)
0 tot 100 km/u in 4,9 seconden
Topsnelheid 275 km/u
F-TYPE V8 S
5.0 V8 Supercharged (495 pk/625 Nm)
0 tot 100 km/u in 4,3 seconden
Topsnelheid 300 km/u
Error 404- page not found. The page you are looking for may have moved or no longer exists. Please use the search below to find what you were looking for.
Comment