Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Transit/Tourneo Connect
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Last edited by Jocar; 28/09/2012, 20:53.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
We wisten dat-ie er aan zat te komen maar tot nu toe hadden we alleen foto's gezien van de vijfzits-Tourneo Connect. Dit zijn de eerste foto's van de zevenzitter: de Ford Grand Tourneo Connect.
In september lieten we de eerste foto's zien van de 'gewone' (vijfzits) Tourneo Connect, inmiddels heeft Ford ook foto's van de zevenzitter de wereld in gestuurd. De schoonheidsprijs zal-ie niet in de wacht slepen maar qua praktische bruikbaarheid voor grote gezinnen zou de Grand Tourneo Connect - want zo heet-ie - wel eens hoge ogen kunnen gaan gooien. De stoelen op de tweede en derde zitrij zijn, net als de passagiersstoel, neerklapbaar waardoor je een lel van een bagageruim krijgt.
De Tourneo Connect en Grand Tourneo Connect worden eind 2013 leverbaar met 1.0 of 1.6 Ecoboost-motor, dieselen kan met een 1.6 TDCi van 75, 95 of 115 pk. Prijzen zijn nog niet bekend. In de VS gaat de Tourneo Connect overigens door het leven als Transit Connect Wagon.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Rij-impressies van de Tourneo Connect:
[www.autocar.co.uk]
[www.autoexpress.co.uk]
[www.honestjohn.co.uk]
[insidelane.co.uk]
[www.whatcar.com]
Last edited by Jocar; 10/11/2013, 16:03.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment