Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

op foto's vind ik er niets aan maar heb hem nu een paar keer irl zien rondrijden en wat een kar

hoewel er niets gaat boven de vorige versie.
    BMW X5 45e

Comment

Vandaag samen met mijn vader deze eens gaan bezichtigen bij Land Rover Hasselt. Wat een magnifique auto toch.
      Afgelopen maand werden er 7 verkocht, waarvan 5 met SDV8, volgens de verkoper. Toch niet slecht volgens mij voor een auto van minimum € 100.000.
      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Comment

Testmap
          Auto55.be
          AutoGids.be
          AutoVandaag.nl
          AutoWeek.nl
          Autowereld.be
          AutoWereld.com
          BNR.nl
          KNAC.nl
          Rijtesten.nl
          Telegraaf.nl/Autovisie
          TopGear.nl
          Vroom.be/nl
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Die Vossen velgen.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Indrukwekkende wagen. Als die achter u zit op de autosnelweg maakt ge wel dat ge snel terug rechts rijdt. Voldoende uberholprestige.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                op foto's vind ik er niets aan maar heb hem nu een paar keer irl zien rondrijden en wat een kar

hoewel er niets gaat boven de vorige versie.
                Ik vind hem ook heel indrukwekkend. Maar wat me vooral opviel, was dat hij me de indruk gaf minder groot te zijn dan de vorige. Met het nieuwe design gaat er wel zo iets weg van het stoere van de vorige. Deze is precies ietsje verfijnder of toont wat slanker, misschien door het design van de lichtblokken voor en achter. Moderner is het wel, maar of ik het beter vind dan de vorige, is me nog niet duidelijk...

Ik hoop alleen dat de nieuwe Range Sport niet teveel familiegelijkenissen gaat vertonen en toch een beetje eigenheid bewaart naast deze.

Comment

Comment

Heb er 2 gezien de laatste 2 dagen en echt wel chique bak. Vind alleen dat de LED-signatuur wat vreemd aandoet als je het de eerste keer ziet. Zal misschien nog wel wennen.

Comment

Zeer fraai in deze uitvoering.
                      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Daarnet de eerste keer hem "in het wild" zien rijden. Wat een indrukwekkend ding!!! Beetje bombastisch, maar wat drama mag wel
                        De Duitsers mogen zich zorgen maken.

Comment

Hier in het dorp heeft de lokale traiteur zich ook eentje aangeschaft, hij reed ermee in de promotoer van de carnaval. Wat een dikke kar, raampjes naar beneden en de geur van vers leder kwam mij echt tegemoet. Toch echt nog steeds dé Uber-jeep..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten

Zeer fraai in deze uitvoering.
                            Vooral zeer knappe djanten.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                              Daarnet de eerste keer hem "in het wild" zien rijden. Wat een indrukwekkend ding!!! Beetje bombastisch, maar wat drama mag wel
                              De Duitsers mogen zich zorgen maken.
                              Euh... welke Duitsers? Toch geen MB GL zeker... Deze staat boven alle concurrentie verheven, vind ik...

Comment

Dit weekend ééntje tegengekomen in Brits groen, echt prachtige wagen!

Comment

Man man man, wat een kar! Als ik de lotto win ga ik er direct enen gaan bestellen voor mijn vader! Ik neem dan wel zijn TD6 over Meer dan genoeg voor het beetje km's da ik maar bol.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                                    Hier in het dorp heeft de lokale traiteur zich ook eentje aangeschaft, hij reed ermee in de promotoer van de carnaval. Wat een dikke kar, raampjes naar beneden en de geur van vers leder kwam mij echt tegemoet. Toch echt nog steeds dé Uber-jeep..
                                    Je bedoelt Traiteur Jeurissen?
                                    Zondag ook gezien... Prachtkar.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Vooral zeer knappe djanten.
                                    Inderdaad, leeft lekker op grote voet.

Comment

http://www.worldcarfans.com/113021253751/2013-range-rover-sold-out-for-6-12-months---report
                                      Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Momenteel 1 jaar wachten als je een nieuwe Range besteld.
                                      Verkoop loopt als een trein precies.
                                      En terecht...

Comment

De Supercharged is zeer vlotjes geworden tegenwoordig .

Comment

• 12.8 liter per 100 km is wel een enorm hoog verbruik , zelfs voor een bestelwagenachtige.

Comment

Working...
                                          X