Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het begint stilaan duidelijk worden dat het uitrekken van de voor- en achterlichten belachelijke proporties begint aan te nemen.
Ik heb het nog al geschreven. Ik geloof dat Peugeot ermee begonnen is. En sindsdien is er een opbod, een soort van inflatie-effect. Zeker op dergelijke kleine auto's gaat de tijd nog komen dat de achterlichten en koplampen in 1 behuizing zitten.
De goede verstaander wist bij het zien van de Invitation Concept al dat dit meer dan gewoon een vingeroefening van de Nissan-designers was. Het bewijs zien we nu bij de onthulling van de nieuwe Nissan Note.
We zien bij de nieuwe Note duidelijk de lijnen van de Invitation terug, al hebben de designers (zoals bij de meeste concepts gebeurt) de meest extreme kantjes eraf geschaafd. Desondanks volgt de Note de nieuwe 'Squash Line' ontwerpfilosofie van Nissan, die voor een extra lage luchtweerstand zorgt. Mede hierdoor ligt een CO2-uitstoot van 100 g/km in het verschiet.
In de Japanse Note komt de zuinige 1.2 DiG-S benzinemotor uit de Micra te liggen en de Nederlandse woordvoerder van Nissan 'acht de kans groot' dat dit blok ook in onze Note komt te liggen. Over de rest van het gamma kon hij op dit moment nog niets zeggen.
De nieuwe Note verschijnt in de eerste helft van 2013 bij de Nederlandse dealers. De productie van de Nissan vindt plaats in het Engelse Sunderland. Dit besluit heeft voor 400 banen in die fabriek gezorgd en nog eens 1.600 bij de plaatselijke toeleveranciers.
Bron: autoweek.nl
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment