Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze viel me op de in de reclames op TV. Knap!

Tof om te zien dat de "budgetmerken" binnen het concern echt vrij gelaten worden, en een kar op poten mogen zetten die er een PAK beter uit ziet dan de doodsaaie Golf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Ja want het automatisch opengaan van deuren in de showroom zegt alles over hoe een auto in elkaar zit en rijdt...
      Tssssss, beetje kortzinnig, maar goed. Zeker als je weet dat we zelf nen seat staan hebben op de oprit. Dat was trouwens het eerste wat mijn vriendin, totaal niet auto minded, zei.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Nee, maar daaraan zie je wel hoe de dealer zelf zijn merken behandeld.
      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Ligt niet persee aan de dealer maag aan het VAG concern zelf.
      Daar gaat het dus om.
      Heb nu ook nog nen audi allroad, en het verschil is beduidend. Ga niet zeggen dat seat slecht is, maar er is een verschil, wat me logisch lijkt ook als je kijkt naar de afwerking. Als je geen verschil ziet, hebt ge de verkeerde bril op denk ik. Maar zoals ik al zei, voor mij is seat nog steeds geen slechte wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
        Tssssss, beetje kortzinnig, maar goed. Zeker als je weet dat we zelf nen seat staan hebben op de oprit. Dat was trouwens het eerste wat mijn vriendin, totaal niet auto minded, zei.

Daar gaat het dus om.
        Heb nu ook nog nen audi allroad, en het verschil is beduidend. Ga niet zeggen dat seat slecht is, maar er is een verschil, wat me logisch lijkt ook als je kijkt naar de afwerking. Als je geen verschil ziet, hebt ge de verkeerde bril op denk ik. Maar zoals ik al zei, voor mij is seat nog steeds geen slechte wagen.
        Dan heb ik u verkeerd begrepen, mijn excuses .

Er is duidelijk verschil tussen een audi en een seat qua afwerking, laat dat duidelijk zijn.
        Mij stoort het zwakke interieur me niet zo hard omdat ik er zelf mee rij en het al gewoon ben, maar als ik dan in onze audi thuis stap voelt het uiteraard allemaal veel beter aan.

Al kan ik niet klagen over mijn interieur, nog geen enkel kraakje en piepje in het interieur te horen bij bekan 70.000km. Was in de golf van mijn ma wel wat anders
        BMW X5 45e

Comment

• Gisteren IRL gezien in Turnhout.
          Echt wel een knappe auto.
          Steekt qua design ver boven Audi of Golf uit, als je het mij vraagt.
          Maar de Vlaming, zal zijn batch toch wel willen, dus hij zal wel niet dik verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten
            Pm verzonden.

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
            Mij ook AUB :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Gisteren IRL gezien in Turnhout.
              Echt wel een knappe auto.
              Steekt qua design ver boven Audi of Golf uit, als je het mij vraagt.
              Maar de Vlaming, zal zijn batch toch wel willen, dus hij zal wel niet dik verkopen.
              Hoe zou da komen denk je dat hij niet veel zal verkopen? Al eens goed naar de prijzen gekeken? Heb ook al paar keer in de loop der jaren prijs gevraagd bij seat.
              Was bijna niks minder dan bij vw,dan moet ik echt nie lang twijfelen zenne. Ben iemand die graag regelmatig veranderd van auto. Dus tellen er vele factoren mee he
              Niettegenstaande deze leon zeer mooi is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door canakris Bekijk Berichten
                Mij ook AUB :-)
                Pm verzonden

sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                  Hoe zou da komen denk je dat hij niet veel zal verkopen? Al eens goed naar de prijzen gekeken? Heb ook al paar keer in de loop der jaren prijs gevraagd bij seat.
                  Was bijna niks minder dan bij vw,dan moet ik echt nie lang twijfelen zenne. Ben iemand die graag regelmatig veranderd van auto. Dus tellen er vele factoren mee he
                  Niettegenstaande deze leon zeer mooi is.
                  Volkomen gelijk...als je rationeel handelt en regelmatig van auto wil veranderen, moet je bij premium merken blijven.
                  De herverkoopwaarde blijft gewoon veel hoger.

Comment

• Ik was gaan kijken voor ne golf6 gt tdi en dan voor mijne leon fr en het prijs verschil was echt te verwaarlozen, kvond trouwens de leon pakken mooier dan de golf... Die ziet er net uit als ne standaard, just de zetels gelijk die van ni gti was knapper!

Comment

• Ik heb vaker met de vorige leon meegereden en wat ik bij seat alleen jammer vond is het gebrek aan geluidsisolatie op hogere snelheden.(autosnelweg)
                      Voor de rest ken ik nog een aantal mensen met een seat leon en allemaal supertevreden.
                      Wat me ook opvalt, kben vaak in nederland (werk) en daar is seat een stuk populairder (of lijkt zo) als bij ons.
                      Ingeval ik vind dat de nieuwe leon echt een mooie wagen geworden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk Berichten
                        Ik heb vaker met de vorige leon meegereden en wat ik bij seat alleen jammer vond is het gebrek aan geluidsisolatie op hogere snelheden.(autosnelweg)
                        Voor de rest ken ik nog een aantal mensen met een seat leon en allemaal supertevreden.
                        Wat me ook opvalt, kben vaak in nederland (werk) en daar is seat een stuk populairder (of lijkt zo) als bij ons.
                        Ingeval ik vind dat de nieuwe leon echt een mooie wagen geworden is.
                        so true!

wat nog degoutant is aan mijn model. Mijn ruitenwissers wissen naar beneden ipv naar boven zoals bij andere wagens. met regen is dat goed maar met sneeuw is dat hatelijk want dan blijft al die sneeuw beneden liggen en op den duur kunnen die wissers niet meer naar boven geraken.
                        BMW X5 45e

Comment

• Wat ik ook vind: er zijn in sommige regio's bitter weinig Seat-garage's. Ze zijn slecht verspreid over het land.

Comment

• Alor blauw:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knap!

Comment

• Onze pa z'n Passat is aan vervanging toe, vandaag heeft hij een rode FR besteld! In Kortenberg hebben we dezelfde kunnen testen, fantastische wagen!!!

Comment

• Nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                    Onze pa z'n Passat is aan vervanging toe, vandaag heeft hij een rode FR besteld! In Kortenberg hebben we dezelfde kunnen testen, fantastische wagen!!!
                                    Welke motorisatie heeft hij gekozen? Ik denk dat we hem veel gaan zien in het rood.

Comment

• De vorige vond ik knapper .

Comment

• FR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten
                                          Welke motorisatie heeft hij gekozen? Ik denk dat we hem veel gaan zien in het rood.

Het wordt een 2liter TDI 150pk, levering voorzien eind mei. Hij heeft even getwijfeld tussen wit en rood, dat zullen volgens mij ook de 2 kleuren zijn die we het vaakst gaan zien op deze Leon. Het is pas met de juiste opties dat zo'n rode of witte tot z'n recht komt, anders pak je beter een zwarte, vind ik.

Comment

Working...
                                          X