Iemand die eenyje weet staan in een showroom? Zou toch willen vergelijken met de M
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz GL-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIemand die eenyje weet staan in een showroom? Zou toch willen vergelijken met de MPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVorige week stond er eentje in de kelder van MB Mechelen. Zou het niet doen als ik van jou was, als je de ML al duur vind...Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenDeze middag naar de Merc garage geweest en ze hadden daar enkel een M en geen GL. Dikken bak inderdaad. Basis prijs 70K, de offerte dat ik had voor de ML was 63K ... toch duuuuuurrrrrr
Comment
-
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenGL staat toch nog bij geen enkele Belgische dealer?Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenV.E.T.
Zou liever deze hebben dan de M
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenVoor zover ik weet niet... maar mag wel eens gebeuren if you ask me ..
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenme 2
maar dan is't prijsverschil met de echte g weer kleiner
toen m'n schoonzus haar oude ml kocht, kon ze voor iets meer (2000) een gl uit stock krijgen, ze heeft dat niet gedaan wegens te groot, spijtigPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenwel serieus Dmitry Yury'ski oligarch gehalte zo een wagen
getinte ruiten, 3 na elkaar door Moskou city
/ps
oeeee en een blondine of 4 met korte lederen rokskes en pokies
Voor mij is hij te groot. Geef mij maar liever een ML
Comment
-
Brabus werkt één voor één alle Mercedes SUV's af bij het introduceren van z'n Widestar-modellen. Ditmaal is het de beurt aan de GL 63 AMG om ver-Brabust te worden. Maak kennis met de Brabus B63-620 Widestar.
De naam Widestar geeft al aan wat de kern van de aanpassingen is: de verbreding van de GL 63 AMG. Dat is al geen smalle jongen, maar de bodykit van Brabus maakt 'm maar liefst acht centimeter breder.
De bodykit is er niet alleen maar om angstige automobilisten van de linkerbaan te jagen, de luchthappers zorgen ook voor meer koeling voor bijvoorbeeld de remmen en ook de lift van de vooras wordt door het pakket gereduceerd.
Aan de achterzijde van de auto monteert Brabus een grote diffuser en een dakspoiler. Het Brabus-uitlaatsysteem heeft een zogenaamd butterfly valve dat het geluid van de biturbo V8 in z'n volle glorie kan vrijgeven als de bestuurder zich niet om vijf uur 's ochtends in een slaperig dorpje begeeft.
Wat betreft de wielen pakt het bedrijf ook flink uit: ze hebben op de Widestar een diameter van 23 inch. Met enige tegenzin meldt Brabus dat je ook wielen met een diameter van 21 of 22 inch kunt bestellen. Sowieso bevinden zich forsere remschijven achter het nieuwe lichtmetaal.
Gelukkig maakt de Brabus z'n uiterlijke dikdoenerij waar met extra kracht. De 5,5-liter V8 biturbo is na behandeling door de ingenieurs uit Bottrop goed voor 620 pk. Normaliter is dat 557 pk. Het maximumkoppel stijgt van 760 naar 820 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 4,7 seconden en de topsnelheid is 280 km/h. De snelheidsmeter loopt zelfs door naar 320 km/h.
Aluminium pedalen, Brabus-schakelflippers voor de automaat en diverse chique bekledingsstoffen voor het interieur maken het plaatje af. De prijs van dit fraais is nog niet bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment