Container die ik gezien heb was aan garage De Rocker in Wetteren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159
Collapse
X
-
heb ik ook al gehoord van een alfa-verkoper, daaruit bleek dat de 159 breder is dan de 166 en even groot als de 166, ze vrezen er dus voor dat ze de 166 niet meer aan de straatstenen zullen kwijt geraken.Oorspronkelijk geplaatst door gTa
De 166 wordt overbodig, vrees ik (alhoewel die nog altijd razend knap is binnenin).
Comment
-
Jammer.Oorspronkelijk geplaatst door R5GTTheb ik ook al gehoord van een alfa-verkoper, daaruit bleek dat de 159 breder is dan de 166 en even groot als de 166, ze vrezen er dus voor dat ze de 166 niet meer aan de straatstenen zullen kwijt geraken.
Zo'n mooie wagen. Moest ik ooit een luxeberline kopen het zou een 166 zijn.
Comment
-
Niet dusOorspronkelijk geplaatst door CedrickGisteren aan een Alfa-garage een container zien staan met daarop reclame voor de 159, in de container waren kijkgaatjes. en op de container stond: nieuwsgierig? Kijk even hier.
Dus ik veronderstel dat in de container een 159 zat

Een collega van mij is gaan kijken, en als je door de gaten in de container loert, zie je enkel foto's van het interieur en exterieur..
beetje gemiste kans vind ik dan toch
Comment
-
Dat van dat scherm was mijn eerste reactie en blijft mijn reactie nu! Je krijgt nekpijn van naar beneden te kijken. Het oogt wel sportief het dashboard, maar ze konden er véééél meer uithalen!Oorspronkelijk geplaatst door simonWat een stom, zielloos interieur
En het GPS-scherm staat té laag geplaatst.
Comment
-
Dat was ook het eerst wat in mij opkwam. Ok, het is wel anders dan de meeste constructeurs en er moet geen 'bult' in het dashboard, maar dat staat me dunkt toch wel té laag om comfortabel en veilig te zijn hoor. Ook de rest van het interieur ziet eruit als een gemiste kans, esthetisch gezien. Precies alsof ze niet wisten hoe een nieuw interieur te plaatsen en toch die alfa-touch te behouden. Ze hebben dan maar heel conservatief gehandeld.Oorspronkelijk geplaatst door simonWat een stom, zielloos interieur
En het GPS-scherm staat té laag geplaatst.
Comment
-
Ik ben blijkbaar de enigste die jou mening deelt, dat interieur ziet er beter uit dan dat van eender welke duitser.Oorspronkelijk geplaatst door Senna4everMits een juist keuze van aankleding is dit toch wel een schitterend interieur waarbij dit van een BMW3 toch echt wel verbleekt
Comment
-
Dat is waar, wat de avatars betreft toch.Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagentsja, het interieur is wel geslaagd, maar toch niet helemaal mijn smaak hoor
ik kan niet echt zeggen wat er mis mee is, maar... geef mij maar een audi
ff off-topic: is da hier een rage aan het worden, die 'ik hou van...'-avatars
???
Ik vind die duitse interieurs veel te zakelijk, maar da's persoonlijke smaak.
Comment

Comment