Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij ben je verplicht in een oud model rond te toeren...
dus, in acht nemende dat de huidige wachttijd 6 tot 8 maanden bedraagt (Latem Motors te Sint-Martens-Latem) rij je een jaar later met een verouderd model rond...
Is dat niet wat 'in eigen vingers snijden' van Audi? Uiteindelijk is dit toch wel een high-end model, betaal je snel 70.000 euro en na een jaar is het verouderd
dus, in acht nemende dat de huidige wachttijd 6 tot 8 maanden bedraagt (Latem Motors te Sint-Martens-Latem) rij je een jaar later met een verouderd model rond...
Is dat niet wat 'in eigen vingers snijden' van Audi? Uiteindelijk is dit toch wel een high-end model, betaal je snel 70.000 euro en na een jaar is het verouderd
Tja .. het is een feit dat de RS-modellen altijd op het einde van het leven van de gewone modellen komen ... Kijk naar de vorige RS4 of de RS6 ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Volgens mij is het ook omdat het een pak geld om de rs4 dan te restylen naar de facelift...
Als rs4 rijder zou ik er alvast geen problemen me hebben.
De M3 e46 was ook niet te verkrijgen in de facelift versie. Dusja
Volgens mij is het ook omdat het een pak geld om de rs4 dan te restylen naar de facelift...
Als rs4 rijder zou ik er alvast geen problemen me hebben.
De M3 e46 was ook niet te verkrijgen in de facelift versie. Dusja
mja, maar de facelift bij de e46 was niet zo ingrijpend als bij de b6 (of b7?)
soit, het is niet voor mij. Maar ik verschoot toch eventjes toen ik dat hoorde in de garage.
+ een knappe en goed uitgeruste rs4 avant (recaro, sportzetels, navigatie etc) komt toch gauw op +70.000 euro.
Inderdaad. Maar Mvandermeersen bedoelt dat binnen anderhalf jaar er een nieuw model is van de A4, en dan rijden de RS4-rijders zogezegd met een auto rond die verouderd is, maar dat is altijd zo bij RS-modellen omdat die pas op het einde in het gamma komen.
Kijk maar bij porsche, daar is het net hetzelfde: de 996 turboS was ook nog niet zo lang uit toen de volgende 996 er al was. Moest de turboS rijder daarom het gevoel hebben dat hij met iets verouderd rondreed? Volgens mij niet, want jan met de pet ziet met moeite of dat een nieuw model was of niet. Die turboS viel trouwens veel meer op, en bij de RS4 en de nieuwe A4 zal dat volgens mij ook ongeveer zo zijn. (maar uiteraard iets minder nadrukkelijk)
Comment