Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De bedoeling van reclame is dat de klant het gezien heeft en dat het product in de geest blijft hangen... Hoe meer aandacht een bepaalde reclame-stunt kan aantrekken, des te beter voor het produkt.
Met deze commercial kan ik zeker zeggen: Audi, opdracht geslaagd...
voor de happy few die de poen ervoor liggen hebben ...
Zoals je weet worden topmodellen gemaakt uit commerciële overweging. Door een topmodel als de RS4 komt Audi in de belangstelling en mensen die watertandend naar deze RS4 kijken, zullen zeker een potentële klant zijn voor een andere minder dure en performante Audi. Deze RS4 haalt het imago van Audi weer een stuk naar omhoog... That's it...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zoals je weet worden topmodellen gemaakt uit commerciële overweging. Door een topmodel als de RS4 komt Audi in de belangstelling en mensen die watertandend naar deze RS4 kijken, zullen zeker een potentële klant zijn voor een andere minder dure en performante Audi. Deze RS4 haalt het imago van Audi weer een stuk naar omhoog... That's it...
Idd, maar ik zou eerder zeggen dat de nieuwe RS4 het imago van Audi eerst en vooral bevestigt. Het ligt namelijk in een traditie die terug gaat daar de S2 en S3 (als ik mij niet vergis). Bijkomend zal het imago dus ondersteund worden.
Idd, maar ik zou eerder zeggen dat de nieuwe RS4 het imago van Audi eerst en vooral bevestigt. Het ligt namelijk in een traditie die terug gaat daar de S2 en S3 (als ik mij niet vergis). Bijkomend zal het imago dus ondersteund worden.
Dat is ook weer juist.
Toch is het zo dat Audi hier met de RS4 BMW ruimschoots overklast
De nieuwe M3 zal wel weer meer vermogen hebben, maar ja, die is er nu nog niet...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Dat is ook weer juist.
Toch is het zo dat Audi hier met de RS4 BMW ruimschoots overklast
De nieuwe M3 zal wel weer meer vermogen hebben, maar ja, die is er nu nog niet...
je vergelijkt natuurlijk een 'oud' model met een nieuw. Wacht maar tot die nieuwe M3...
Bmw zou stom zijn moesten ze geen beter wagen kunnen bouwen. Ze hebben de RS 4 voor't grijpen. Eerlijker zou zijn als beide merken gelijktijdig een nieuwe uitbrachten, maar dat durft Bmw niet aan... :-)
je vergelijkt natuurlijk een 'oud' model met een nieuw. Wacht maar tot die nieuwe M3...
Zo zal het altijd wel zijn. Als BMW nu de nieuwe M3 op de markt brengt, en met meer vermogen dan de Audi RS4, dan zullen ze bij Audi zeggen: "dat is een nieuw model... wacht maar eens tot wij de nieuwe A4 uitbrengen"
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zo zal het altijd wel zijn. Als BMW nu de nieuwe M3 op de markt brengt, en met meer vermogen dan de Audi RS4, dan zullen ze bij Audi zeggen: "dat is een nieuw model... wacht maar eens tot wij de nieuwe A4 uitbrengen"
Is het normaal dat we zo lang gaan moeten wachten op de M3? Of houden ze hem nog iets langer uit de rekken om hem nog beter te maken nu ze de toch wel fantastiche RS4 hebben gezien?
Is het normaal dat we zo lang gaan moeten wachten op de M3? Of houden ze hem nog iets langer uit de rekken om hem nog beter te maken nu ze de toch wel fantastiche RS4 hebben gezien?
Eerst de 3-coupe nog, en dan pas de M3 denk ik.
Bij de E46 was het toch ook
1998: sedan
1999: coupe
2000: M3
Comment