Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    Gewichtsbesparing. Nu, waarom bieden ze eigenlijk standaard parkeersensoren aan? OK, weegt wel minder allicht, maar op een wagen als de RS4 denk ik niet dat je dat echt nodig hebt. Verder wegt airco ook wel veel.

Mechanische ruitenheffers wegen (volgens BMW, zal wel ongeveer hetzelfde zijn bij Audi) exact 0,8 kg minder dan elektrische. Voor béide achterdeuren samen, hè.

Dus, de these van de gewichtsbesparing blijft langs geen kanten overeind.

't Is pure option policy.

Comment

• Also check out the Audi RS4 Microsite

Linkerdelink

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
        ik kan van nature uit goed parkeren maar nu ik het heb op de cabrio wil ik het echt nooit meer missen, eerste optie die ik nu aankruis op een bestelbon.....

ik wring mij nu in plaatsjes waar ik vroeger nog es voor zou rondrijden om een ander te zoeken
        Ik wring mijzelf in kleine plaatsjes zonder parkeersensoren. Ik vermoede wel dat de RS4 break beter in schatten valt dan de cabrio. Het achterste uiteinde komt namelijk niet veel verder dan de achterruit. Bij een cabrio of vierdeursberline ligt dat meestal toch nog anders.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik hoop echt dat ze de cabrio een waanzinnig lekkere facelift meegeven, en dat hem dan ook in RS4-livrei uitbrengen... Dat zou een droom zijn die uitkomt...

Comment

Also check out the Audi RS4 Microsite

Linkerdelink
            Die site is verdomd knap gemaakt! Mooie wallpapers ook!

Comment

inderdaad, en wat doet ge dees dagen nog met 3 miljoen
              Een feesje bouwen en je geld opdoen ... Samson en Gert zongen het al voor
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Efkes dit topic heropwaarderen

Comment

• Comment

• Zalig! Ik kijk echt uit naar de avant-versie!!

Comment

• Oh man oh man wat een enorm geile kar, en wat een prachtige kleur ook!

Wallpaper *knip*, zelfs met die lelijke reclame! Gewoonweg subliem!

Comment

• De nieuwe RS4 ziet er echt serieus gespierd uit!

Pracht Audi!

Comment

• I say it again, they couldn't have been doing a better job! Ik vind hem echt, maar dan ook echt overdreven zalig! Beeld je hiervan even een Cabrioletversie van in! *hoop*

Comment

• Schitterend!
                            Ik kan al niet meer wachten op de Avant.

Comment

• Ik hoop dat er een Cabriolet komt, of misschien een toekomstige RS4 Coupé o.b.v. de Nuvolari Concept. *drool*

Comment

• BMW zal zijn best mogen doen. Die RS4 ziet er super uit. Leuk detail: die grote ovalen uitlaten. Ze zien er indrukwekkend uit zonder de indruk te wekken dat het om een johnnybak gaat.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dat zullen ze zeker! Ik vind het de meest magistrale bak die er voor rond de 75000 euro'kes te koop is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                    Dat zullen ze zeker! Ik vind het de meest magistrale bak die er voor rond de 75000 euro'kes te koop is...
                                    €75000, Is dat de prijs in België voor een RS4?
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      €75000, Is dat de prijs in België voor een RS4?
                                      ik denk niet dat er al een prijs is vastgelegd voor Belgie Als je ziet dat een s4 b7 55 000 euro kost mag je daar voor de rs4 toch een goei 20 000 euro bijtellen.De schatting van Jancleynen is in grote mate juist.

Comment

• Het was inderdaad een schatting, en hij moet zeker ook een stuk onder de prijs van pakweg een M5 blijven...

Comment

• Zalige foto's van voorstelling RS4 op circuit van Le Mans! Zwart is echt prachtig!

Comment

Working...
                                          X