Nu de concurrentie in het A-segment steeds groter wordt (denk aan de introductie van de Kia Picanto en Volkswagen Up) kon Citroën met de C1 niet op z'n lauweren rusten. Het gevolg: een grondige facelift.
Citroën heeft z'n voor de Nederlandse markt belangrijkste auto gefacelift. De foto's verschenen zojuist op Autoblog Italia. De C1 krijgt behalve een nieuwe snuit ook een nieuwe motorisering, volgens de Italiaanse site. Het gaat om een 1,2-liter benzinemotor met 86 pk. De huidige motorisering, de 1,0-liter driecilinder met 68 pk, blijft gewoon leverbaar.
De gefacelifte Citroën C1 debuteert op de Autosalon van Brussel. Daar verwachten we ook de officiële specificaties van het Franse merk te horen. Binnen een paar maanden verwachten we de auto bij de dealers. De prijzen zijn nu uiteraard nog niet bekend.
Bron: autoweek


Citroën heeft z'n voor de Nederlandse markt belangrijkste auto gefacelift. De foto's verschenen zojuist op Autoblog Italia. De C1 krijgt behalve een nieuwe snuit ook een nieuwe motorisering, volgens de Italiaanse site. Het gaat om een 1,2-liter benzinemotor met 86 pk. De huidige motorisering, de 1,0-liter driecilinder met 68 pk, blijft gewoon leverbaar.
De gefacelifte Citroën C1 debuteert op de Autosalon van Brussel. Daar verwachten we ook de officiële specificaties van het Franse merk te horen. Binnen een paar maanden verwachten we de auto bij de dealers. De prijzen zijn nu uiteraard nog niet bekend.
Bron: autoweek



Comment