Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
    Knappe kar, heb er gisteren in gezeten en was er helemaal weg van!
    Enkel stond op het 1ste verdiep een le mans blauwe m-pakket, oh my god! Mega!
    Is geen Le Mans maar Estoril II.

Comment

• Nog een hele set 3-Reeks foto's vanop het Autosalon vind je hier:

Jouw dagelijkse portie auto-inspiratie: autonieuws, rijtesten, mobiliteit en een gratis digitaal magazine als extraatje.

Comment

• BMW M light

BMW komt met M Light

BMW komt in het voorjaar met een M-lijn die een brug slaat tussen de normale modellen en de M-uitmonsteringen. Als eerste model staat een 3 Serie gepland, die onder de M3 wordt gepositioneerd.
        De sportieve uitvoering krijgt ten opzichte van een standaard 3 Serie meer vermogen, grotere remschijven en een betere wegligging. Genoeg om het model sneller te maken, maar te weinig om een bedreiging te vormen voor een M3.

Ook optisch wordt het model onder handen genomen. Sportief gelijnde bumpers rondom, een pittige dubbele uitlaat en een setje nieuwe wielen maken het plaatje compleet.
        In tegenstelling tot het M Sport-pakket dat al te krijgen is voor de 3 Serie, wordt deze variant wel door de M-divisie van BMW gebouwd. Het is niet ondenkbaar dat er na de Drie ook andere modellen van BMW een M Light versie krijgen.

Bron: De Telegraaf

Comment

• Nog een linkje met een hoop foto's van de M-sport:

At the Brussels Auto Salon BMW placed their 3-series (F30) in the spotlights. Next to an environmental friendly version and the 328i, the Germans displayed

Howow

Comment

• De nieuwe 3 is imo echt een meesterlijke auto.

Dinsdagavond er eens even ingezeten op het autosalon en wauw!

Als alles volgens plan verloopt wordt dit de volgende,nog niet voor dit jaar maar toch
            2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
            2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
            2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
            2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
            2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• ik hoop dat ik bij m'n nieuw bedrijf de break mag bestellen in september..
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Vandaag ook eventjes gaan kijken op het salon, man man wat een kar, valt nog beter mee int echt dan op foto's...
                Enkel het melbourne rood valt wa tegen in combinatie met shadowline vind ik, da zwart me da rood en dan die getinte ruiten is er net iets over, spijtig...
                Voor mij zal het meer een donker kleurtje worden zoals imperial blue, maar da zal dan ne 'special request' worden als ik ook het M-pack wil...

Ook zeer uitgebreid kennis kunnen maken met de estoril blue met M-pack die bovenaan stond, alcantera zetels zeer mooi en ook het M-stuur is mooier dan eerst gedacht, velen vinden dit blijkbaar lelijk maar ik vind het juist een mooi stuurtje De optionele 19 duimertjes ook top, en wel in bicolour met ferric grey, echt prachtwagen. Maar wederom de kleur estoril blue valt toch wel wat tegen,iets te licht voor mijn smaak..., le mans blue vond ik dan mooier...

Blijkbaar zou de 23i/25i variant van de N20 met 218pk er niet komen volgens het personeel daar... Ik dacht dat ze dit gat wel zouden opvullen.

En ook een meevaller van looks vond ik de nieuwe 1-reeks, op foto's net een alien vooraan maar viel best mee

grtz Jase
                BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Mineral Grau op een Luxury Line

Comment

• Hoog op z'n poten.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Is idd een prachtige wagen, overweeg'm ook als vervanger van de huidige. Maar ik denk nog even te wachten tot de Activehybrid 3 er is, einde van het jaar, die ziet er echt veelbelovend uit.

Comment

• Bron: autoblog.com
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Op deze foto's heeft de 3-reeks oranje tekens vooraan, richtingaanwijzers?
                          Waarom op andere foto's niet? Verschilt dit misschien van type uitvoering ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
                            Zal Amerikaanse uitvoering zijn
                            2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                            2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                              Zal Amerikaanse uitvoering zijn
                              Aan de nummerplaat te zien wel...
                              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                Aan de nummerplaat te zien wel...
                                Inderdaad. Bij Amerikaanse wagens (allé, wagens die in USA ingeschreven worden) zijn reflectoren verplicht.
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Inderdaad. Bij Amerikaanse wagens (allé, wagens die in USA ingeschreven worden) zijn reflectoren verplicht.
                                  Bij moto's trouwens ook.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Daarnet ook ingezeten op 't autosalon: lijkt me toch stukje ruimer achteraan dan vorig model (heb zelf nog de 320d touring gehad '06)
                                    Erg lage co2, dus interessant in leasing! Denk dat de touring een serieuze kanshebber wordt volgend jaar voor mijn volgende!
                                    Dat gedoe met de lines vind ik wel belachelijk, dat ze daar nu mercedes willen in naäpen, beetje chroom hier en daar en voilà: 1900e aub ... Veel geld voor wat 't is, maafr in de praktijk zal 90% wel zo'n line kopen natuurlijk, dus missie geslaagd voor BMW

Comment

• Nog een leuke review, weet niet of hij al gepost is:

We test the new BMW 3 Series and get to drive in the BMW 328i.Via http://www.abhd.nl/video/bmw-3-serie-2012/

Vanaf zaterdag 11 februari zou de nieuwe 3 in de showrooms moeten staan, ben eens benieuwd, mss een testritje proberen te versieren dan
                                      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                                        BMW komt met M Light

BMW komt in het voorjaar met een M-lijn die een brug slaat tussen de normale modellen en de M-uitmonsteringen. Als eerste model staat een 3 Serie gepland, die onder de M3 wordt gepositioneerd.
                                        De sportieve uitvoering krijgt ten opzichte van een standaard 3 Serie meer vermogen, grotere remschijven en een betere wegligging. Genoeg om het model sneller te maken, maar te weinig om een bedreiging te vormen voor een M3.

Ook optisch wordt het model onder handen genomen. Sportief gelijnde bumpers rondom, een pittige dubbele uitlaat en een setje nieuwe wielen maken het plaatje compleet.
                                        In tegenstelling tot het M Sport-pakket dat al te krijgen is voor de 3 Serie, wordt deze variant wel door de M-divisie van BMW gebouwd. Het is niet ondenkbaar dat er na de Drie ook andere modellen van BMW een M Light versie krijgen.

Bron: De Telegraaf
                                        Ik ben benieuwd wanneer ze met de "M-light" versie van de 3 komen want ondertussen zijn die versies van bijna (1serie, 5GT, 6 serie en 7 serie niet geloof ik) alle modellen bekend.
                                        Last edited by Vintage; 30/01/2012, 18:31.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=u8Vah...eature=related

Ook een toffe review, hoewel het eerste deel wat typisch amerikaans gezaag is. Op 10.20 zalige kickdown met de nieuwe 328i !!!

Als het reëel verbruik wat meevalt, zou ik deze motor wel eens durven nemen ipv een 320d
                                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Working...
                                          X