Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer kan je het M-pack bestellen? Waarom wacht BMW daar zo lang mee?
    Er zijn zeker veel liefhebbers die daar al lang zitten op te wachten...
    Nu lopen ze het risico dat een potentiële koper te lang moet wachten en overstapt naar een ander merk.

Comment

• M pakket is reeds te bestellen , levering is wel maar vanaf de eerste week van Juli ( ten vroegste).
      Waarom ze zolang wachten : verkoop strategie zeker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
        Wanneer kan je het M-pack bestellen? Waarom wacht BMW daar zo lang mee?
        Er zijn zeker veel liefhebbers die daar al lang zitten op te wachten...
        Nu lopen ze het risico dat een potentiële koper te lang moet wachten en overstapt naar een ander merk.
        Gij meent da?
        Welke zot gaat nu nen auto NIET kopen omdat er geen M-pack beschikbaar is?
        Als het M-pack de doorslaggevende reden is dat je voor een BMW 3 kiest denk ik toch dat er iets ernstigs schort aan je prioriteiten.
        Misschien moet je dan sowieso geen BMW kopen als die zonder M-pack niet, en met wél boven een andere wagen te verkiezen is.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Of vragen of je een M-pakket gewoon kunt kopen zonder de optie "BMW 3-serie"

Comment

• Whaahahahahahaha!!!
            Die is super!!
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• Nu ik zou daar zelf ook niet echt op wachten, maar het M-pakket is geen optie van 500 euro, dus wordt het echt gekozen door mensen die het persé op de auto willen (4 a 5000 euro dacht ik, niet?), dus begrijp ik het enerzijds wel dat er mensen zijn die erop wachten
              2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
              2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
              2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
              2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
              2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                Nu ik zou daar zelf ook niet echt op wachten, maar het M-pakket is geen optie van 500 euro, dus wordt het echt gekozen door mensen die het persé op de auto willen (4 a 5000 euro dacht ik, niet?), dus begrijp ik het enerzijds wel dat er mensen zijn die erop wachten
                Voor mij geen BMW zonder M-pakket.

Comment

• Iemand al foto's gezien van de F3O M pakket in andere kleur als Estoril BLue ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                    Nu ik zou daar zelf ook niet echt op wachten, maar het M-pakket is geen optie van 500 euro, dus wordt het echt gekozen door mensen die het persé op de auto willen (4 a 5000 euro dacht ik, niet?), dus begrijp ik het enerzijds wel dat er mensen zijn die erop wachten
                    Dat iemand daarop wil wachten, tot daar aan toe.
                    Maar dat iemand een andere wagen van een ander merk zou kopen enkel omdat het M-pack nog niet beschikbaar is? Naah.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                      Iemand al foto's gezien van de F3O M pakket in andere kleur als Estoril BLue ?
                      Denk niet dat er al ergens foto's zijn van M-pack in een andere kleur, wel kan je op deze visualizer al een goed idee hebben:

Ik hoop dat bmw in het najaar toch nog enkele 'echte' kleuren toevoegd, want blauw,rood,wit en nen hoop grijs/zwart tinten is ni alles :-p
                      Ideaal zou tiefseeblau met pack zijn, estoril is net iets te blitz voor mij en imperial is dan weeral zwart gewoon... :-(
                      Ben benieuwd naar de prijs van het M-pack...
                      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
                        Denk niet dat er al ergens foto's zijn van M-pack in een andere kleur, wel kan je op deze visualizer al een goed idee hebben:

Ik hoop dat bmw in het najaar toch nog enkele 'echte' kleuren toevoegd, want blauw,rood,wit en nen hoop grijs/zwart tinten is ni alles :-p
                        Ideaal zou tiefseeblau met pack zijn, estoril is net iets te blitz voor mij en imperial is dan weeral zwart gewoon... :-(

Imperialblau is allesbehalve zwart. Mijn 5 heeft die kleur en in de zon is dat voor een donkerblauwe tint zelfs op het randje te fel. Toen ik hem ging ophalen in de garage stond hij in fel daglicht en dacht ik eerst dat ze me per vergissing één in tiefseeblau geleverd hadden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          Maar dat iemand een andere wagen van een ander merk zou kopen enkel omdat het M-pack nog niet beschikbaar is? Naah.

Daar heb je idd gelijk in das een beetje hypocriet
                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Vandaag een eenvoudig donkerblauwe gezien. Trok er toch ook niet op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                              Imperialblau is allesbehalve zwart. Mijn 5 heeft die kleur en in de zon is dat voor een donkerblauwe tint zelfs op het randje te fel. Toen ik hem ging ophalen in de garage stond hij in fel daglicht en dacht ik eerst dat ze me per vergissing één in tiefseeblau geleverd hadden .

Ja ok zwart is het niet, het is een mooie kleur imperial, al had ik het liever net iets lichter gezien... Tijd zal het uitwijzen, als er niets beter verschijnt zal het wss voor mij ook imperial worden hoor...

En om eventjes mee on topic te gaan: Iemand die een 3-reeks met M-pack zoekt te kopen gaat echt niet overstappen naar een ander merk omdat dit pack nu nog niet beschikbaar is hoor... Die mens wacht gewoon geduldig af
                              Neem bv een audi a4 s-line, is echt geen alternatief dan hoor, tenzij je iemand bent die niet in wagens is geinteresseerd maar in 'status'
                              BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
                                Ja ok zwart is het niet, het is een mooie kleur imperial, al had ik het liever net iets lichter gezien... Tijd zal het uitwijzen, als er niets beter verschijnt zal het wss voor mij ook imperial worden hoor...

En om eventjes mee on topic te gaan: Iemand die een 3-reeks met M-pack zoekt te kopen gaat echt niet overstappen naar een ander merk omdat dit pack nu nog niet beschikbaar is hoor... Die mens wacht gewoon geduldig af
                                Neem bv een audi a4 s-line, is echt geen alternatief dan hoor, tenzij je iemand bent die niet in wagens is geinteresseerd maar in 'status'
                                Tenzij het een 316d is met m pack, dan is het enkel voor de looks en dan mogen ze gerust veranderen van merk ;-) En niet voor de rijeigenschappen van bmw met m ophanging.

Comment

Gij meent da?
                                  Welke zot gaat nu nen auto NIET kopen omdat er geen M-pack beschikbaar is?
                                  Als het M-pack de doorslaggevende reden is dat je voor een BMW 3 kiest denk ik toch dat er iets ernstigs schort aan je prioriteiten.
                                  Misschien moet je dan sowieso geen BMW kopen als die zonder M-pack niet, en met wél boven een andere wagen te verkiezen is.
                                  Tuurlijk meen ik dit, je hoeft dit echt niet in het belachelijke te trekken.
                                  Persoonlijk zie ik graag een BMW met M-pack.
                                  Als ik de nieuwe 3-serie zie in een standaard uitrusting heb ik geen wow-gevoel.
                                  Met een M-pack, juiste velgen, kleur en interieur kan ik hem wél smaken. Een gewone standaard 3 zou ik nooit kopen.
                                  Alle begrip als jij er anders over denkt, maar dat is persoonlijke smaak, en daar kan je eindeloos over discussiëren.
                                  Last edited by ; 08/04/2012, 00:39.

Comment

Daar heb je grotendeels gelijk in, er zullen er niet veel zijn in die situatie.
                                    Maar stel dat iemand redelijk snel moet beslissen, geen tijd heeft om te wachten, én graag een sportieve look ziet.
                                    Mocht ik die persoon zijn, dan zou ik ook naar ander model en/of merk uitkijken.

Comment

• Bwa een bmw zonder mpakket is ook wel knap als je hem met een concurrent vergelijkt. De mpakket maakt hem af dat wel.

Comment

• Die line pakketten vind ik toch maar vreemd samengesteld:
                                        1) Als ik bruin leder interieur wil, dan kan dat dus enkel icm Luxury, maw 3000 euro samen!
                                        2) Sensatec zwart met aluminium interieur lijsten kan dus niet los van een Line! Aluminium interieur lijsten kunnen enkel icm met Sport of Modern. Bij Modern, zit de sensatec zwart in de prijs inbegrepen, maar dan is je dashboard en stuur in oyster --> lelijke combinatie!

Comment

• Wat is er verkeerd aan een 316D ?
                                          Dit is nog steeds hetzelfde motorblok als de 320D ( dus ook een 1995 cc motor ) , en er bestaat ook nog zoiets als een vitaminekuurtje achteraf .
                                          Het verschil tussen een 320 D en een 316 D is 5000 euro , lijkt me toch het overwegen waard .

Comment

Working...
                                          X