Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Meh en toch: 1M -> meer getunede 1reeks dan sportbak (kan ook positief punt zijn ma bon), turbogeblazen ipv natural aspired, 4zitter ipv 2zitter, minder rauwe sportwagen in het algemeen.
Kvind het een vreemde vergelijking trouwens, ze hadden de 1M beter versus RS3 ofzo genomen. Concept van Cayman is geheel anders en valt imo ook niet echt te vergelijken met de 1M.
Enfin, kijk er wel naar uit om de 1M eens te testrijden, daar niet van, ma tzou me verbazen moest het dezelfde ervaring als een Cayman S of R geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik word nerveus als ik zie hoe die gasten hun stuur vastpakken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik word nerveus als ik zie hoe die gasten hun stuur vastpakkenOorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEcht é
Ma echt
Kan toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk BerichtenMeh en toch: 1M -> meer getunede 1reeks dan sportbak (kan ook positief punt zijn ma bon), turbogeblazen ipv natural aspired, 4zitter ipv 2zitter, minder rauwe sportwagen in het algemeen.
Kvind het een vreemde vergelijking trouwens, ze hadden de 1M beter versus RS3 ofzo genomen. Concept van Cayman is geheel anders en valt imo ook niet echt te vergelijken met de 1M.
Enfin, kijk er wel naar uit om de 1M eens te testrijden, daar niet van, ma tzou me verbazen moest het dezelfde ervaring als een Cayman S of R geven
De cayman's zijn best met de ttrs te vergelijken.
Niettegenstaande dit alles doet " de kleine M" het uitstekend en houd ie gelijke tred met de cayman s en moet maar 1 1/2 seconde toegeven op de R op Hockenheim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk BerichtenQua vergelijking heb je gelijk, rs3 zelfde pk's; koppel en prijs.
De cayman's zijn best met de ttrs te vergelijken.
Niettegenstaande dit alles doet " de kleine M" het uitstekend en houd ie gelijke tred met de cayman s en moet maar 1 1/2 seconde toegeven op de R op Hockenheim
Kvond het gewoon een vrij bizarre vergelijkende test van Autobild...
Nu nog ergens een ritje zien te versieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHeb het artikel niet gelezen, maar hoe lelijk is die 1M naast die Cayman...
Ze zetten daar een eindreekske naast een kruipinneke op de beeldplaat, nogal wiedes
dat ge den blauwe den schoonste vindt. Allé elks zijn gedacht niewaor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEcht é
bij C&D zijn er maar een paar die echt kunnen rijden, de rest denkt dat ze kunnen rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHeb het artikel niet gelezen, maar hoe lelijk is die 1M naast die Cayman...
1 goed rijdt
2 betaalbaar is tov de prestaties
3 men niet moet uitleggen dat men "met ne porsj" rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenklopt, maar wss koopt men zo iets omdat het
1 goed rijdt
2 betaalbaar is tov de prestaties
3 men niet moet uitleggen dat men "met ne porsj" rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenKlopt ook, maar ik zou geen auto hoeven die ik zelf niet mooi vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenThe best M car for a long time? Undoubtedly.
Die stelling geldt voor mij alvast niet.Ik vind 't een superdik ding, maar voor dat geld maak je imo een duidelijk betere keuze om voor een (recente) M3 (evt. zelfs al Competition) te gaan. Als je die motor éénmaal hebt geproefd, dan is die geblazen zespitter toch een behoorlijke klasse lager imo.
Los daarvan: fenomenale funkar. Benieuwd hoe de tweedehandsprijzen gaan evolueren vanaf midden 2012...
Comment
Comment