Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1M wint op punten, niet op zuivere prestaties

Last edited by ; 22/04/2011, 08:57.

Comment

• Meh en toch: 1M -> meer getunede 1reeks dan sportbak (kan ook positief punt zijn ma bon), turbogeblazen ipv natural aspired, 4zitter ipv 2zitter, minder rauwe sportwagen in het algemeen.

Kvind het een vreemde vergelijking trouwens, ze hadden de 1M beter versus RS3 ofzo genomen. Concept van Cayman is geheel anders en valt imo ook niet echt te vergelijken met de 1M.

Enfin, kijk er wel naar uit om de 1M eens te testrijden, daar niet van, ma tzou me verbazen moest het dezelfde ervaring als een Cayman S of R geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        ik word nerveus als ik zie hoe die gasten hun stuur vastpakken
        Echt é

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• meer: http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=521158

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  ik word nerveus als ik zie hoe die gasten hun stuur vastpakken
                  Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Echt é

Ma echt

Kan toch niet

Comment

• Zalig die witte! Maar ik kies nog altijd een zwarte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KermitDeKikker Bekijk Berichten
                      Meh en toch: 1M -> meer getunede 1reeks dan sportbak (kan ook positief punt zijn ma bon), turbogeblazen ipv natural aspired, 4zitter ipv 2zitter, minder rauwe sportwagen in het algemeen.

Kvind het een vreemde vergelijking trouwens, ze hadden de 1M beter versus RS3 ofzo genomen. Concept van Cayman is geheel anders en valt imo ook niet echt te vergelijken met de 1M.

Enfin, kijk er wel naar uit om de 1M eens te testrijden, daar niet van, ma tzou me verbazen moest het dezelfde ervaring als een Cayman S of R geven
                      Qua vergelijking heb je gelijk, rs3 zelfde pk's; koppel en prijs.
                      De cayman's zijn best met de ttrs te vergelijken.
                      Niettegenstaande dit alles doet " de kleine M" het uitstekend en houd ie gelijke tred met de cayman s en moet maar 1 1/2 seconde toegeven op de R op Hockenheim

Comment

• Ik heb de 1m in AW op het salon gezien en vondt het best mooi, maar had het liever in Mineral Weiss gehad. Dat had voor een beter uitkomen van de lijnen gezorgd daar metallic paints een betere reflectie geven. Plaats daar nog eens zwarte ///M velgen onder en klaar is k.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                          Qua vergelijking heb je gelijk, rs3 zelfde pk's; koppel en prijs.
                          De cayman's zijn best met de ttrs te vergelijken.
                          Niettegenstaande dit alles doet " de kleine M" het uitstekend en houd ie gelijke tred met de cayman s en moet maar 1 1/2 seconde toegeven op de R op Hockenheim
                          Sure, begrijp me niet verkeerd, ik ben ook wel een fan van de 1 M hoor, vandaar dat ik hem ook doodgraag eens wil testrijden om te kunnen vergelijken met bv een cayman s!
                          Kvond het gewoon een vrij bizarre vergelijkende test van Autobild...

Nu nog ergens een ritje zien te versieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                            1M wint op punten, niet op zuivere prestaties

Heb het artikel niet gelezen, maar hoe lelijk is die 1M naast die Cayman...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                              Ge gaat "chance" hebben dat ge ze niet dikwijls naast mekaar gaat zien op de weg.

Ze zetten daar een eindreekske naast een kruipinneke op de beeldplaat, nogal wiedes

dat ge den blauwe den schoonste vindt. Allé elks zijn gedacht niewaor

Comment

• Edit want link werkt niet meer...
                                Last edited by ; 25/04/2011, 23:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Echt é
                                  dwaze Amerikanen

bij C&D zijn er maar een paar die echt kunnen rijden, de rest denkt dat ze kunnen rijden

Comment

klopt, maar wss koopt men zo iets omdat het
                                    1 goed rijdt
                                    2 betaalbaar is tov de prestaties
                                    3 men niet moet uitleggen dat men "met ne porsj" rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                      klopt, maar wss koopt men zo iets omdat het
                                      1 goed rijdt
                                      2 betaalbaar is tov de prestaties
                                      3 men niet moet uitleggen dat men "met ne porsj" rijdt
                                      Klopt ook, maar ik zou geen auto hoeven die ik zelf niet mooi vind.

Comment

Klopt ook, maar ik zou geen auto hoeven die ik zelf niet mooi vind.
                                        gelukkig zelf geen last van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                                          The best M car for a long time? Undoubtedly.
                                          Ik "voel" deze auto niet echt, maar los daarvan lijkt bovenstaande me toch ook een erg baude stelling... Wetende dat net de zwakke punten van de M3 zijn overgenomen (minimale veerweg vooraan, achterasontwerp (met name plaatsing van de veer), remmerij, ...), uiteraard ook samen met een aantal sterke punten, en dit in een caisse (BMW '1) die inzake bouwkwaliteit toch geen uitmuntende score haalt (en dan ben ik voorzichtig), én dan nog 'es met een motor die wat mij betreft zeer weinig M-feel heeft (heb al gereden met een tot ca. 380pk gechipte 35i, dit hier zal ongeveer dezelfde feeling hebben, op de sound na dan waarschijnlijk).

Die stelling geldt voor mij alvast niet. Ik vind 't een superdik ding, maar voor dat geld maak je imo een duidelijk betere keuze om voor een (recente) M3 (evt. zelfs al Competition) te gaan. Als je die motor éénmaal hebt geproefd, dan is die geblazen zespitter toch een behoorlijke klasse lager imo.

Los daarvan: fenomenale funkar. Benieuwd hoe de tweedehandsprijzen gaan evolueren vanaf midden 2012...

Comment

Working...
                                          X