Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenHet is jammer dat Audi zo weinig keuze geeft. Waarom geen 2.0 of 2.7 TDI s-tronic al dan niet quatro. Of een 2.0TFSI s-tronic. Ik zou absoluut geen multitronic willen. Maar wel een automaat of s-tronic. Dan blijft er al niet meer veel keus over enkel nog de 3.0TDI.
Het gat is nu nog groter geworden sinds het wegvallen van de 2.7 uitvoering, erg, erg jammer. Ik had graag een 2.4 of 2.5 gezien naast een 1.8 en een 3.0Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
De tijd van de 2.5 turbodiesel is voorbij. Nu is het ofwel een 2.0/2.2 met meer vermogen dan een 2.5 ooit heeft geleverd, ofwel een 3.0.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenHet is jammer dat Audi zo weinig keuze geeft. Waarom geen 2.0 of 2.7 TDI s-tronic al dan niet quatro. Of een 2.0TFSI s-tronic. Ik zou absoluut geen multitronic willen. Maar wel een automaat of s-tronic. Dan blijft er al niet meer veel keus over enkel nog de 3.0TDI.
internet logic zekers.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn een multitronic of S-tronic is geen automaat dan?...
Het gat is nu nog groter geworden sinds het wegvallen van de 2.7 uitvoering, erg, erg jammer. Ik had graag een 2.4 of 2.5 gezien naast een 1.8 en een 3.0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenVroeger had Audi ook een gewone automaat. Multitronic, S-tronic (DSG) of automaat (triptronic?). Over multitronic zijn de meningen verdeeld. Ik heb er mee gereden en mij zegt het niets. Dan maar naar een ander merk ...
Mij ook niets, ben dan maar voor een Mercedes E250 cdi gegaan, levering jan 2012
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenMij ook niets, ben dan maar voor een Mercedes E250 cdi gegaan, levering jan 2012Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenNope, zal maar topic openen bij ontvangst, ik vind het persoonlijk een beetje onnozel van maanden van tevoren een topic te openenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenMij ook niets, ben dan maar voor een Mercedes E250 cdi gegaan, levering jan 2012Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Ik rij nu 2 maanden met een 3.0 tdi, 204 pk, quattro, s-tronic., en ben bij wijze van spreken verslaafd aan de wagen. De quattro kleeft de wagen op de weg, de accelaratie met de car-instelling 'dynamic' geeft de wagen een sportief gevoel! De s-tronic scakelt buitengewoon soepel en is niet te vergelijken met de tiptronic die ik vroeger reed (noch met de 7-traps-automaat van de ML die ik een tijdje reed).
Wat mij betreft is het een heel evenwichtige wagen, en de beste koop (prijs/kwaliteit) binnen het huidige A6 gamma.
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk BerichtenIk rij nu 2 maanden met een 3.0 tdi, 204 pk, quattro, s-tronic., en ben bij wijze van spreken verslaafd aan de wagen. De quattro kleeft de wagen op de weg, de accelaratie met de car-instelling 'dynamic' geeft de wagen een sportief gevoel! De s-tronic scakelt buitengewoon soepel en is niet te vergelijken met de tiptronic die ik vroeger reed (noch met de 7-traps-automaat van de ML die ik een tijdje reed).
Wat mij betreft is het een heel evenwichtige wagen, en de beste koop (prijs/kwaliteit) binnen het huidige A6 gamma.
Grtz
Hééééél veel plezier ermee.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn jij hebt kunnen testen met de nieuwe 7-traps?
Heb je zelf al een definitieve keuze gemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk BerichtenIk rij nu 2 maanden met een 3.0 tdi, 204 pk, quattro, s-tronic., en ben bij wijze van spreken verslaafd aan de wagen. De quattro kleeft de wagen op de weg, de accelaratie met de car-instelling 'dynamic' geeft de wagen een sportief gevoel! De s-tronic scakelt buitengewoon soepel en is niet te vergelijken met de tiptronic die ik vroeger reed (noch met de 7-traps-automaat van de ML die ik een tijdje reed).
Grtz
Maar een droom van een wagen, dat kan ik me zeker inbeelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar een velg om te gebruiken voor mijn winterbanden. Zijn de rotorvelgen verkrijgbaar op de A6 in 18" of 19" ?
Comment
-
Eindelijk Gekocht
Na veel denkwerk dan toch een a6 gekocht.
Hoewel mijn a4 B8 nog geen 2 jaar oud was heb ik heb ik het voor bekeken gehouden .
Hij heeft me veel plezier gegeven en 40000km zonder problemen.
Nu dat de crisis toeslaat dacht ik beter nog voor de laatste maal een wagen te kopen waar ik al even van droom.
Dit is de configuratie geworden:
2.0 tdi 163pk
Phantoom zwart
Pack lounge
Pack busines plus
Gps met harde schijf
Sportzetels milano leder zwart.
Sportstuur
Opbergpack koffer.
Na zeer lang twijfelen toch voor de Full-led koplampen gegaan.(stonden mooier dan de xenon vond ik)
Velgen heb ik standaard gelaten voorlopig maar daar wordt volgend jaar wat aan gedaan.
Nu is het enkel te hopen dat de biv echt onderaf gaan zoals gezegd anders heb ik 1240€ aan mijn broek.Niemand kan hier iets juist over zeggen.
Ik durfde de 136pk niet nemen in de a6 denk dat deze tekort komt .
Helaas hebben ze me als testwagen dan ook een 163pk met 20 duims velgen mee gegeven en de zaak was beslist
Raar maar waar was de a4 op 3 dagen particulier verkocht voor de gewenste prijs.
Volgens de garage is de levering al voorzien voor Maart of april zeer snel vind ik daar ik heb gekocht op 31/01/2012.
Wie heeft er nog zo een snelle levering gehad ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk BerichtenNa veel denkwerk dan toch een a6 gekocht.
Hoewel mijn a4 B8 nog geen 2 jaar oud was heb ik heb ik het voor bekeken gehouden .
Hij heeft me veel plezier gegeven en 40000km zonder problemen.
Nu dat de crisis toeslaat dacht ik beter nog voor de laatste maal een wagen te kopen waar ik al even van droom.
Dit is de configuratie geworden:
2.0 tdi 163pk
Phantoom zwart
Pack lounge
Pack busines plus
Gps met harde schijf
Sportzetels milano leder zwart.
Sportstuur
Opbergpack koffer.
Na zeer lang twijfelen toch voor de Full-led koplampen gegaan.(stonden mooier dan de xenon vond ik)
Velgen heb ik standaard gelaten voorlopig maar daar wordt volgend jaar wat aan gedaan.
Nu is het enkel te hopen dat de biv echt onderaf gaan zoals gezegd anders heb ik 1240€ aan mijn broek.Niemand kan hier iets juist over zeggen.
Ik durfde de 136pk niet nemen in de a6 denk dat deze tekort komt .
Helaas hebben ze me als testwagen dan ook een 163pk met 20 duims velgen mee gegeven en de zaak was beslist
Raar maar waar was de a4 op 3 dagen particulier verkocht voor de gewenste prijs.
Volgens de garage is de levering al voorzien voor Maart of april zeer snel vind ik daar ik heb gekocht op 31/01/2012.
Wie heeft er nog zo een snelle levering gehad ?
Zelf heb ik een Avant (zie A6 avant topic) besteld de eerste week van November vorig jaar en kon hem al in week 50 hebben. Niet aanvaard, komt nu eind deze maand en zal begin Maart ingeschreven worden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
ah meer nieuws
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenProficiat !
136 PK gaat, hoor, maar meer is altijd beter.
Moest ik nu een nieuwe 2.0 TDI kopen zou ik ook voor 163 gaan.
Normaal einde maart hier met wat geluk
Was nog wat vergeten heb ook nog lichtpack 2 genomen leek me leuk heeft er iemand van u dit oo?
bij de garage was er enkel een a8 met dit te zien
Iemand eventueel fotos
Gr
Comment
Comment