valt nog mee...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenReken er maar niet op dat die zal komen... Niet nodig daar met hun road tax systeem.
Tenzij ze natuurlijk die 204 pk veel goedkoper maken en dan nog...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenGisteren berichtje gekregen van Mel (UK), de 204pk is wel leverbaar maar niet in Quattro en S-tronic, maar wel met multitronic...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenVoor het prijsverschil daar pak je toch gewoon die 245pk
Ze voeren daar blijkbaar dezelfde lijn bij de A6 als bij de A7... Ik vermoed ook dat in de UK het niveau van bvb een A6 een stuk hoger is dan in BE...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk BerichtenBasisprijs A6 TDI 3.0L 150kW 204pk DPF, S tronic quattro : 48.450,00 €Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDat weet ik wel... Maar als je die kar daar 10K goedkoper kan kopen, dan geeft die extra 2500 BIV nog steeds een voordeel van 7.5K...
Alé ik zou niet twijfelen.
En het gaat hier om grotendeels dezelfde motor, maar reken maar dat er technische verschillen zijn tussen de 204 en 245pk...ja weet het allemaal wel, na het testverslag van afgelopen dinsdag ken ik "hem" een beetje en je berekening is bijna juist.
Nu is die 245pk voor hier niet echt nodig, reken ook nog extra verbruik, onderhoud, verzekering, enz... en hij wordt in die uitvoering niet meer de "bestekoop" voor ons. We proberen hier altijd de beste prijs/kwaliteit/onderhoud/wederverkoops-voertuig te kopen. Ergens moet je een lijn trekken.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichtenja weet het allemaal wel, na het testverslag van afgelopen dinsdag ken ik "hem" een beetje en je berekening is bijna juist.
Nu is die 245pk voor hier niet echt nodig, reken ook nog extra verbruik, onderhoud, verzekering, enz... en hij wordt in die uitvoering niet meer de "bestekoop" voor ons. We proberen hier altijd de beste prijs/kwaliteit/onderhoud/wederverkoops-voertuig te kopen. Ergens moet je een lijn trekken.
Comment
-
Interessant topic, discussie, hier, volg dit met argusogen, moet zelf begin volgend jaar of eind dit jaar veranderen en de A6 begint ferm in de smaak te vallen.
Naish, als je een chauffeur nodig hebt om je naar de UK te voeren in aug. roep je maar hé.
ik kan er maar veel van leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDat is ook een optie... Normaal ga je op de DE prijs minstens 10% a 15% kunnen krijgen. Moet je eens uitrekenen wat dat van verschil maakt, maar mijn ervaring is dat het dan nog veel goedkoper is in UK.
PM maar voor korting in DE...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGe mag dat niet zien als 5K biv, maar 2,5K extra...
Ik kreeg op mijn A7 in BE 6%.
Prijs excl btw via duitsland na korting 5K goedkoper.
Prijs excl btw via UK na korting 12K goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGe mag dat niet zien als 5K biv, maar 2,5K extra...
Ik kreeg op mijn A7 in BE 6%.
Prijs excl btw via duitsland na korting 5K goedkoper.
Prijs excl btw via UK na korting 12K goedkoper.
Ken wel iemand die met een A5 uit de UK rijdt en die had bijna 21% korting gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk heb het even berekend en ik heb net geen 26% korting gehaald op de catalogusprijs in BE.
Das het eerste jaar afschrijving dat ik gewonnen heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk heb het even berekend en ik heb net geen 26% korting gehaald op de catalogusprijs in BE.
Das het eerste jaar afschrijving dat ik gewonnen heb.
Kwijl, kwijl....
Als je zo verder doet kan ik niet meer wachten tot begin volgend jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenKoop hem dan in Duitsland hé, daar kan je hem wel krijgen in 204pk
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDat is ook een optie... Normaal ga je op de DE prijs minstens 10% a 15% kunnen krijgen. Moet je eens uitrekenen wat dat van verschil maakt, maar mijn ervaring is dat het dan nog veel goedkoper is in UK.
PM maar voor korting in DE...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDat weet ik wel... Maar als je die kar daar 10K goedkoper kan kopen, dan geeft die extra 2500 BIV nog steeds een voordeel van 7.5K...
Alé ik zou niet twijfelen.
En het gaat hier om grotendeels dezelfde motor, maar reken maar dat er technische verschillen zijn tussen de 204 en 245pk...
Als je een S-tronic neemt, kun je bij audi (eigenlijk ABT) uw 204 pk laten chippen tot veel VERDER dan die 245pk.
Dus jammer voor Leterme en beter voor uwen geldbeugel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenO ja, hou je rekening met de wisselkoers, maw wanneer ga je je euro's omwisselen in ponden.
Van dag tot dag in de pagina's van De Tijd duikelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWeet er wat veel beter is???
Als je een S-tronic neemt, kun je bij audi (eigenlijk ABT) uw 204 pk laten chippen tot veel VERDER dan die 245pk.
Dus jammer voor Leterme en beter voor uwen geldbeugel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenAls je hem koopt in UK, staat uw stuur dan ook niet aan de verkeerde kant??
Comment
Comment