Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• valt nog mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Reken er maar niet op dat die zal komen... Niet nodig daar met hun road tax systeem.

Tenzij ze natuurlijk die 204 pk veel goedkoper maken en dan nog...
      Gisteren berichtje gekregen van Mel (UK), de 204pk is wel leverbaar maar niet in Quattro en S-tronic, maar wel met multitronic...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Gisteren berichtje gekregen van Mel (UK), de 204pk is wel leverbaar maar niet in Quattro en S-tronic, maar wel met multitronic...
        Basisprijs A6 TDI 3.0L 150kW 204pk DPF, S tronic quattro : 48.450,00 €

Comment

Voor het prijsverschil daar pak je toch gewoon die 245pk

Ze voeren daar blijkbaar dezelfde lijn bij de A6 als bij de A7... Ik vermoed ook dat in de UK het niveau van bvb een A6 een stuk hoger is dan in BE...
          Tja, weet het maar heb niet veel zin om er € 5000 aan de BIV voor te geven. Dit zou willen zeggen x 4 ten overstaan van de huidige.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk Berichten
            Basisprijs A6 TDI 3.0L 150kW 204pk DPF, S tronic quattro : 48.450,00 €
            ja ja dat weet ik en had dit ook al in bericht #582 geschreven maar je moet je horizon af en toe al eens verleggen hé...

Comment

Dat weet ik wel... Maar als je die kar daar 10K goedkoper kan kopen, dan geeft die extra 2500 BIV nog steeds een voordeel van 7.5K...

Alé ik zou niet twijfelen.

En het gaat hier om grotendeels dezelfde motor, maar reken maar dat er technische verschillen zijn tussen de 204 en 245pk...
              ja weet het allemaal wel, na het testverslag van afgelopen dinsdag ken ik "hem" een beetje en je berekening is bijna juist. Nu is die 245pk voor hier niet echt nodig, reken ook nog extra verbruik, onderhoud, verzekering, enz... en hij wordt in die uitvoering niet meer de "bestekoop" voor ons. We proberen hier altijd de beste prijs/kwaliteit/onderhoud/wederverkoops-voertuig te kopen. Ergens moet je een lijn trekken.

Comment

• Op gebied van verbruik en onderhoud gaat dat volgens mij geen verschil maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  ja weet het allemaal wel, na het testverslag van afgelopen dinsdag ken ik "hem" een beetje en je berekening is bijna juist. Nu is die 245pk voor hier niet echt nodig, reken ook nog extra verbruik, onderhoud, verzekering, enz... en hij wordt in die uitvoering niet meer de "bestekoop" voor ons. We proberen hier altijd de beste prijs/kwaliteit/onderhoud/wederverkoops-voertuig te kopen. Ergens moet je een lijn trekken.
                  Koop hem dan in Duitsland hé, daar kan je hem wel krijgen in 204pk

Comment

• Interessant topic, discussie, hier, volg dit met argusogen, moet zelf begin volgend jaar of eind dit jaar veranderen en de A6 begint ferm in de smaak te vallen.

Naish, als je een chauffeur nodig hebt om je naar de UK te voeren in aug. roep je maar hé.
                    ik kan er maar veel van leren.

Comment

Dat is ook een optie... Normaal ga je op de DE prijs minstens 10% a 15% kunnen krijgen. Moet je eens uitrekenen wat dat van verschil maakt, maar mijn ervaring is dat het dan nog veel goedkoper is in UK.

PM maar voor korting in DE...
                      Yep maarja als ze het niet verkopen in de UK en hij geen 5K BIV wil betalen moet hij wel tevreden zijn hé. Hoeveel % geven ze in Belgie op de A6?

Comment

Ge mag dat niet zien als 5K biv, maar 2,5K extra...

Ik kreeg op mijn A7 in BE 6%.

Prijs excl btw via duitsland na korting 5K goedkoper.
                        Prijs excl btw via UK na korting 12K goedkoper.

Prijsverschil van 3.0 tdi quattro S-tronic voor 204 of 245 pk is 3650 € + 2500 € Biv - toch een aanzienlijk verschil ...

Comment

Ge mag dat niet zien als 5K biv, maar 2,5K extra...

Ik kreeg op mijn A7 in BE 6%.

Prijs excl btw via duitsland na korting 5K goedkoper.
                          Prijs excl btw via UK na korting 12K goedkoper.

Ja was bij de A5 destijds nog groter verschil maar UK kende ik niet. Ging ervan uit dat alle auto's daar RH geleverd worden dusja...

Ken wel iemand die met een A5 uit de UK rijdt en die had bijna 21% korting gehad

Comment

Ik heb het even berekend en ik heb net geen 26% korting gehaald op de catalogusprijs in BE.

Das het eerste jaar afschrijving dat ik gewonnen heb.
                            Ok ik weet jou dan misschien binnenkort te vinden. Weet nog niet wat ik ga doen met de vroemvroem

Comment

Ik heb het even berekend en ik heb net geen 26% korting gehaald op de catalogusprijs in BE.

Das het eerste jaar afschrijving dat ik gewonnen heb.

Kwijl, kwijl....

Als je zo verder doet kan ik niet meer wachten tot begin volgend jaar

Comment

• O ja, hou je rekening met de wisselkoers, maw wanneer ga je je euro's omwisselen in ponden.

Van dag tot dag in de pagina's van De Tijd duikelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Koop hem dan in Duitsland hé, daar kan je hem wel krijgen in 204pk
                                  Zie hier onder, hier tikken we af op -12%

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Dat is ook een optie... Normaal ga je op de DE prijs minstens 10% a 15% kunnen krijgen. Moet je eens uitrekenen wat dat van verschil maakt, maar mijn ervaring is dat het dan nog veel goedkoper is in UK.

PM maar voor korting in DE...
                                  Het zit hem niet zozeer in de korting maar in de wisselkoers £ vs € maar dat moet je Naish niet leren natuurlijk...

Comment

Dat weet ik wel... Maar als je die kar daar 10K goedkoper kan kopen, dan geeft die extra 2500 BIV nog steeds een voordeel van 7.5K...

Alé ik zou niet twijfelen.

En het gaat hier om grotendeels dezelfde motor, maar reken maar dat er technische verschillen zijn tussen de 204 en 245pk...
                                    Weet er wat veel beter is???

Als je een S-tronic neemt, kun je bij audi (eigenlijk ABT) uw 204 pk laten chippen tot veel VERDER dan die 245pk.

Dus jammer voor Leterme en beter voor uwen geldbeugel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                      O ja, hou je rekening met de wisselkoers, maw wanneer ga je je euro's omwisselen in ponden.

Van dag tot dag in de pagina's van De Tijd duikelen?
                                      Als je hem koopt in UK, staat uw stuur dan ook niet aan de verkeerde kant??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Weet er wat veel beter is???

Als je een S-tronic neemt, kun je bij audi (eigenlijk ABT) uw 204 pk laten chippen tot veel VERDER dan die 245pk.

Dus jammer voor Leterme en beter voor uwen geldbeugel...
                                        204 pk kan nog niet gechipt worden (volgens mijn info), 245 kan gechipt worden naar 290 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          Als je hem koopt in UK, staat uw stuur dan ook niet aan de verkeerde kant??
                                          Nee, kan je perfect bestellen in UK, LHD en correcte afstelling lichten

Comment

Working...
                                          X