Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• terug ontopic: wat een mooie deurklinken heeft die zeg...

Comment

• Nieuwe A6 is een pareltje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Nieuwe A6 is een pareltje

Dikste sedan in die klasse

zou 'm echt zo boven de 5 en de E verkiezen...

Nu nog de Avant afwachten
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten

terug ontopic: wat een mooie deurklinken heeft die zeg...
          FACT!!!
          Inderdaad, de deurklinken maken hem echt mooi en dat is gene zever.
          Heb dit altijd één van de ergelijkste fouten gevonden aan de 6 van generatie I & II. "Japonese kleppekes"
          Deze staan hem echt voorbeeldig!!!

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Zonder woorden, ik zou er nog gaan aan beginnen twijfelen om hier niet voor generatie III te gaan...
          Last edited by Metaxa; 29/01/2011, 17:02.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
            Dikste sedan in die klasse

zou 'm echt zo boven de 5 en de E verkiezen...

Nu nog de Avant afwachten
            Idem hier ...
            binnen een jaarke of 2 een Occasie A6 Avant zie ik mij wel nog kopen ipv opnieuw een BMW

Comment

• Hij is echt prachtig inderdaad.

1. 5-Reeks & A6
              ...
              ...
              2. E-Klasse

Comment

• Vandaag IRL gezien en echt een chique bak.
                Eerst dacht ik een A4 te zijn maar hij bleek toch sportiever gelijnd en breder te zijn en toen had ik door dat het om de nieuwe A6 ging, echt mooi.
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  Vandaag IRL gezien en echt een chique bak.
                  Eerst dacht ik een A4 te zijn maar hij bleek toch sportiever gelijnd en breder te zijn en toen had ik door dat het om de nieuwe A6 ging, echt mooi.
                  En dat is hetgeen dat in zijn (of eigenlijk audi momenteel in zijn geheel) nadeel spreekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Absoluut, is de eerste Audi van de laatste tijd die ik gelijk mooi vond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                      En dat is hetgeen dat in zijn (of eigenlijk audi momenteel in zijn geheel) nadeel spreekt.
                      Hoezo, nadeel? Ze verkopen nochtans uitstekend, dus een nadeel is het duidelijk niet.

Comment

• Ik zie er ook geen nadeel in.

Tenzij je wil dat anderen direct zien in welke categorie je maandloon ligt.

Comment

• onderstuur is ook wel relax zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                            Ik zie er ook geen nadeel in.

Tenzij je wil dat anderen direct zien in welke categorie je maandloon ligt.
                            Tuurlijk waarom koop je anders een audi

Comment

• 1) BMW 5
                              2) Audi A6 - MB E (mits goede aankleding en goede kleursamenstelling van de E)
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Rijtesten (maar dan wel in het Duits, handig is de Chrome vertaler)

Drin saßen wir ja schon. Nun sind wir ihn auch gefahren: Der neue Star in der Businessklasse muss zeigen, was er kann – der Audi A6 3.0 TDI.

Der Audi A6 will alles richtig machen, denn er hat ein großes Ziel vor Augen: Er soll 5er BMW und Mercedes E-Klasse hinter sich lassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                  Vandaag IRL gezien en echt een chique bak.
                                  Jij hebt dringend een fuckbuddy nodig want je wordt blind van ...

Het verschil tussen een A4 en A6 is 1000x groter dan tussen pakweg diezelfde A4 en een A5.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Het lijkt alsof dit een instapmodel/basic is, waar de mistlampen er net niet meer afkonden.

Comment

• Een RS3 heeft ook geen voorste mistlampen, wat nu? *help*

Comment

• Hibryd
                                          Last edited by ; 31/01/2011, 00:31.

Comment

Working...
                                          X