Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Nieuw de Audi A6 Limousine 2.0TDI Multitronic € 49.580,- bestelbaar
    Categories: .A6
    Geschreven door: Audiblog

Heerlijk de Audi A6 is nu ook bestelbaar met de 2.0TDI 177 pk Multitronic motor.
    En dat voor een uiterste scherpe prijsstelling van € 49.580,- (voor Nederland dus hier moet nog de BPM af)

check: http://www.audiblog.nl/?p=44538

Lijkt mij héél interessant... nu nog de CO2 afwachten
    Zou deze motorisatie in België dan toch komen met 163pk dan vermoedelijk ????
    Last edited by E90N; 26/04/2011, 16:13.
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Zou deze motorisatie in België dan toch komen met 163pk dan vermoedelijk ????
      Zeker en vast...Voor belgie komt die zeker met 163 pk => ideale leasing bak, zeker ism met die 139c02

Net even gevraagd aan mijn favoriete dealer en ze zijn dit beloofd voor de lente

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Even "gepikt" uit het Audi/S/RS/R-topic: http://www.autogespot.com/nl/viewima...19042011130915

Zou dat kleurtje zelfs op een A6 durven bestellen in cominatie met nougatbruin lederen binnenbekleding......
        Bruin-bruin lijkt mij niet zo'n leuke combinatie. Ik vind Ipanema Brown nog het knapst met wit (niet beige) lederen interieur. Maar ja

Comment

• Verrassend? http://www.auto-motor-und-sport.de/v...10.html?show=2
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vorige week eens gaan kijken, er stond in de garage een zilver en zwart exemplaar, identiek uitgerust. De zwarte is een stuk knapper, vind ik. Interieur en algemene vormgeving kunnen mij alvast bekoren .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Bruin-bruin lijkt mij niet zo'n leuke combinatie. Ik vind Ipanema Brown nog het knapst met wit (niet beige) lederen interieur. Maar ja
              Denk dat het contrast nog behoorlijk is, het nougatbruin is bij Audi wel chocolat/kaka-achtig. Smaken verschillen hé....
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Eind mei wordt de A6 Avant officieel met volgende motoren:

Hij komt er in diverse motoren.
                2.0TFSI 180 pk multitronic en handbak
                2.8FSI 204 pk multitronic en quattro s-tronic
                3.0TFSI 300 pk quattro s-tronic
                2.0TDI 177 pk hanbak en Multitronic
                3.0TDI 204 pk multitronic en quattro s-tronic
                3.0TDI 245 pk quattro s-tronic

bron: http://www.audiblog.nl/?p=44719

Comment

Eind mei wordt de A6 Avant officieel met volgende motoren:

Hij komt er in diverse motoren.
                  2.0TFSI 180 pk multitronic en handbak
                  2.8FSI 204 pk multitronic en quattro s-tronic
                  3.0TFSI 300 pk quattro s-tronic
                  2.0TDI 177 pk hanbak en Multitronic
                  3.0TDI 204 pk multitronic en quattro s-tronic
                  3.0TDI 245 pk quattro s-tronic

bron: http://www.audiblog.nl/?p=44719
                  Heb het bij Buslot een nagevraagd, volgens hen is de kans op een 2.0 TDI met S-Tronic zeer klein. Jammer, want da's zo'n zalige versnellingsbak .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                    Heb het bij Buslot een nagevraagd, volgens hen is de kans op een 2.0 TDI met S-Tronic zeer klein. Jammer, want da's zo'n zalige versnellingsbak .
                    S-tronic zal het niet zijn, de mutlitronic wel...

Wel bizar want op de Q5 is dit wel mogelijk...

Comment

Bij Buslot kennen ze er niet veel van hoor. Ik weet niet hoe het met andere VAG garages gesteld is maar als ik moet beginnen de punten op te sommen waarbij IK de verkoper heb moeten uitleggen hoe het wel ineen zit... Bij D'ieteren is het niet veel beter, die sukkels weten niet waar de klepel hangt.

Comment

S-tronic zal het niet zijn, de mutlitronic wel...

Wel bizar want op de Q5 is dit wel mogelijk...
                        Omdat de Q5 quattto is en de S-Tronic steeds daaraan gekoppeld is.
                        Zie niet in waarom een 2.0 TDI quattro S-Tronic niet verkrijgbaar zou zijn, terwijl bv. 2.0 TFSI quattro S-Tronic wel bestaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                          Bij Buslot kennen ze er niet veel van hoor. Ik weet niet hoe het met andere VAG garages gesteld is maar als ik moet beginnen de punten op te sommen waarbij IK de verkoper heb moeten uitleggen hoe het wel ineen zit... Bij D'ieteren is het niet veel beter, die sukkels weten niet waar de klepel hangt.
                          Heb er nog nooit iets gekocht, hoor, dus ik kan daar moeilijk over oordelen. Da's de Audigarage die voor mij het dichtst in de buurt is, vandaar dat ik er regelmatig eens binnenstap.

Waar is het volgens jou beter om te gaan?

Comment

Heb er nog nooit iets gekocht, hoor, dus ik kan daar moeilijk over oordelen. Da's de Audigarage die voor mij het dichtst in de buurt is, vandaar dat ik er regelmatig eens binnenstap.

Waar is het volgens jou beter om te gaan?
                            Moest ik dat eens weten... Een goeie Audi garage vinden in de buurt van D'monde is moeilijk. Over Dielis ook al veel slecht gehoord, en Feyaerts is failliet.

Comment

Moest ik dat eens weten... Een goeie Audi garage vinden in de buurt van D'monde is moeilijk. Over Dielis ook al veel slecht gehoord, en Feyaerts is failliet.
                              Veys in Deerlijk (Zuid-West vlaanderen) is TOP !

Comment

Omdat de Q5 quattto is en de S-Tronic steeds daaraan gekoppeld is.
                                Zie niet in waarom een 2.0 TDI quattro S-Tronic niet verkrijgbaar zou zijn, terwijl bv. 2.0 TFSI quattro S-Tronic wel bestaat.
                                Uw redenering klopt volledig

Comment

Vreemd dat er hier op dit artikel door de "anderen" niet wordt op gereageerd?

Comment

Vreemd dat er hier op dit artikel door de "anderen" niet wordt op gereageerd?
                                    Het artikel is dan ook in het duits é

Comment

Is Thoen in Aalst wat?

Comment

Is Thoen in Aalst wat?
                                        Daar kan ik niet op antwoorden, nog nooit bij Thoen geweest.

Comment

Daar kan ik niet op antwoorden, nog nooit bij Thoen geweest.
                                          Ik ben daar al veel geweest

Comment

Working...
                                          X