Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jeep Patriot (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jeep Patriot (Facelift)

2011 Jeep Patriot: First Look

Chrysler's hitting the Twitters this morning with a wave of photos of its new 2011 products--including this first photo of the 2011 Jeep Patriot.

The Patriot isn't due for a total overhaul, unlike the brand-new Fiat 500 Sport found today via Twitpic--and unlike the mysterious 2011 Chrysler 200 just launched across the social-media airwaves.

We do expect the light refreshing of the Patriot will improve even a bit more over the new interior that arrived in the 2010 model year. Chrysler says "touch points" have been improved, which probably means a better grade of some interior materials.

Chrysler says, briefly, in Tweet form, "The 2011 Jeep Patriot is here with aggressive new styling and unsurpassed 4x4 fuel economy." On the official media site, the company says the Patriot's new front and rear-end styling match up with increased ride height and better handling.

Bron: [www.thecarconnection.com]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Huidig model:

Comment

Ik vind de huidige knapper. De vriendin van de buurman heeft er zoeentje in het zwart met chroom. Ik ben geen fan van die dingen, maar het ziet er alleszins beter uit dan die facelift.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Nieuwe diesel en faceliftje Jeep Patriot

De Jeep Patriot en Compass worden leverbaar met een nieuwe 2.1 liter dieselmotor. Deze viercilinder krachtbron van Mercedes-Benz is krachtiger en zuiniger dan zijn voorganger, de 2.0 liter diesel. Bovendien heeft de Patriot een update ondergaan.

Met 163 pk en 320 Nm is de nieuwe dieselmotor fors krachtiger dan de 140 pk en 310 Nm sterke variant die deze aflost. En dat heeft zijn vruchten afgeworpen met betrekking tot de prestaties. Was er voorheen voor zowel de Patriot als de Compass nog 11 seconden nodig om naar 100 km/h te sprinten, nu verloopt dat in 9,7 seconden. Het verbruik is met 6,6 l/100 km overigens gelijk gebleven terwijl de CO2-uitstoot met 4 g/km is afgenomen naar 172 gram. De nieuwe motor wordt standaard geleverd met een handgeschakelde zesbak.

Faceliftje voor de Patriot
            Bij de Patriot gaat de komst van de nieuwe 2.1 CRD vergezeld met een aangescherpt uiterlijk (ook voor de uitvoeringen met benzinemotor). Aan de voorzijde zijn de mistlampen verplaatst en achteraan zien we nieuwe lichtunits. Bij alle Patriot-modellen is de rijhoogte met zo’n 2,5 cm vergroot.

Verbeterd interieur Patriot en Compass
            De nieuwe Patriot en Compass 2.1 CRD beschikken evenals de andere modellen uit de reeks over een sterk verbeterd interieur. Diverse chroomaccenten (ventilatieroosters, instrumentenpaneel en versnellingspook) zorgen voor een luxere sfeer en er zijn betere materialen gebruikt. De verbeterde isolatie van het motorcompartiment en de wagenvloer zorgt samen met aanpassingen aan uitlaatsysteem en wielophanging voor extra (akoestisch) comfort.

Comment

Can't help it, maar die voorkant vind ik echt zo afschuwelijk. Rest van de wagen vind ik wel mooi. Interieur trouwens ook, simpel maar mooi.
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Comment

Bron: [www.auto123.com]

Comment

Working...
                  X