Mijn vrouw heeft een LTZ+ maar deze heeft wel follow me home en automatische koplampen. Misschien dat de NL Orlando toch anders qua uitvoering is dan de BE versie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chevrolet Orlando
Collapse
X
-
Nieuwe Orlando gekocht., in Frankrijk omdat we daar wonen. Na 600 (!) km startte hij niet meer, week garage : er was "een veiligheid" die ze hebben moeten herprogrammeren. Gisteren, na 1200 km weer prijs : niet te starten. Smoesje van altijd hier in Frankrijk 'dat is de eerste keer dat we dit meemaken'.
Nog dergelijke gevallen? Hoe probleem opgelost?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk & Annie Bekijk BerichtenNieuwe Orlando gekocht., in Frankrijk omdat we daar wonen. Na 600 (!) km startte hij niet meer, week garage : er was "een veiligheid" die ze hebben moeten herprogrammeren. Gisteren, na 1200 km weer prijs : niet te starten. Smoesje van altijd hier in Frankrijk 'dat is de eerste keer dat we dit meemaken'.
Nog dergelijke gevallen? Hoe probleem opgelost?
Comment
-
Chevrolet Orlando nu met 1.4 Turbo
De Chevrolet Orlando heeft een belangrijke update gekregen: de 1,4-liter turbobenzinemotor is nu ook beschikbaar voor deze mpv.
De turbomotor, bekend uit de Cruze en ook diverse Opels, heeft een vermogen van 140 pk. Het maximumkoppel is 200 Nm. Het blok is gekoppeld aan een start-stopsysteem en mede hierdoor blijft het verbruik beperkt tot 6,2 l/100 km. De prijzen zijn nog niet bekend.
Ook de diesels worden door toepassing van een start-stopsysteem zuiniger. Het gaat om dalingen tot 11 procent. Ten slotte komen er voor de Orlando modeljaar 2013 ook een achteruitrijcamera en een neerklapbare stoel voor de voorpassagier beschikbaar.
De auto is te zien op de Autosalon van Parijs, naast nog veel meer nieuws. De Trax is de belangrijkste primeur bij Chevrolet, maar ook de gefacelifte Spark debuteert in de Franse hoofdstad.
Bron: [www.autoweek.nl]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenChevrolet Orlando nu met 1.4 Turbo
De Chevrolet Orlando heeft een belangrijke update gekregen: de 1,4-liter turbobenzinemotor is nu ook beschikbaar voor deze mpv.
De turbomotor, bekend uit de Cruze en ook diverse Opels, heeft een vermogen van 140 pk. Het maximumkoppel is 200 Nm. Het blok is gekoppeld aan een start-stopsysteem en mede hierdoor blijft het verbruik beperkt tot 6,2 l/100 km. De prijzen zijn nog niet bekend.
Ook de diesels worden door toepassing van een start-stopsysteem zuiniger. Het gaat om dalingen tot 11 procent. Ten slotte komen er voor de Orlando modeljaar 2013 ook een achteruitrijcamera en een neerklapbare stoel voor de voorpassagier beschikbaar.
De auto is te zien op de Autosalon van Parijs, naast nog veel meer nieuws. De Trax is de belangrijkste primeur bij Chevrolet, maar ook de gefacelifte Spark debuteert in de Franse hoofdstad.
Bron: [www.autoweek.nl]
Comment
-
niks te laat eigenlijk, met vijf versnellingen klinkt de 1.8 aan 120km/u in vijfde alsof je hem mishandelt.
Comment
-
ik ben sinds drie weken een trotse eigenaar van de orlando 1.4 turbo, en ik moet zeggen, voor dat geld krijg je héél veel auto in vergelijking met andere merken(kijk maar eens voor een zafira tourer) en hij rijdt zalig.
de zesbak is wel geen overbodige luxe, die is wel nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twoofive Bekijk Berichtenik ben sinds drie weken een trotse eigenaar van de orlando 1.4 turbo, en ik moet zeggen, voor dat geld krijg je héél veel auto in vergelijking met andere merken(kijk maar eens voor een zafira tourer) en hij rijdt zalig.
de zesbak is wel geen overbodige luxe, die is wel nodig.
Enig nadeel vond ik was de de draaicirkel.
Maar dat is miss omdat ik achterwielaandrijving gewoon ben.
Voor de rest, prima bakken.
Comment
-
draaicirkel heb ik nog geen last van gehad, ik zeg er wel bij dat ik eigenlijk weinig rij en op vier weken net geen 1300 km gereden heb, maar de motor is vlot, de versnellingsbak lekker kort, en ik vind dat ie zeker geen vermogen te kort komt;-)
ik heb eigenlijk altijd voortrekkers gehad, dus daar kan ik niet vergelijken.
ook heb ik altijd benzines gehad.
Comment
-
hey, wat de huidige waarde is van de 1.8 weet ik zo niet, maar ik zou voorzichtig rond de 14000 denken?
qua uitvoeringen en rijgedrag ga ik niet klagen, ik heb zelf een 1.4T LT , en ik vind dat deze zalig rijdt, mss een klein nadeel is dat de kofferdrempel vrij hoog ligt, dus je moet iets hoger heffen, maar dat komt door de twee extra stoelen in de koffer;-).
ook iets minder aan de 1.8 is volgens mij de vijfbak, maar daar heb ik eil nooit mee gereden, dus ga ik me niet over uitspreken.
voor de rest een zalige auto!
Comment
Comment