Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• beetje jammer toch...

kvond dat ze de laatste jaren toch goed bezig waren met hun design : de R8, de A/S/RS5, de nieuwe TT.... stuk voor stuk mooie wagens...

Met de A8 en nu deze A7 duidelijk de bal misgeslagen..... ander designteam?
    Last edited by ; 28/07/2010, 10:11.

Comment

• Ander design team inderdaad. Ik kan de nieuwe A8 niet lelijk noemen, maar het was al meteen duidelijk dat het niet van da Silva's hand kwam. Hetzelfde met de A7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
        beetje jammer toch...

kvond dat ze de laatste jaren toch goed bezig waren met hun design : de R8, de A/S/RS5, de nieuwe TT.... stuk voor stuk mooie wagens...

Met de A8 en nu deze A7 duidelijk de bal misgeslagen..... ander designteam?
        Ja, Walter de Silva is weg, Wolfgang Egger and Stephan Sielaff bepalen nu het design.
        Last edited by ; 28/07/2010, 10:26.

Comment

• dat moet het eerste Audi-interieur zijn dat ik niet zo mooi vind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hier vind ik hem echt beestig knap op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Deze A7 heeft een normale achterbank. Op één van vorige pagina's kan jer een foto van zien.
              En de andere A7?

Comment

• achterkant heeft wat weg van de mercedes cls, en das geen compliment.

Het lijkt alsof de auto zijn kont intrekt ofzoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                  Ik denk van niet; kijk eens naar het motorengamma en de prijzen. Volgens mij een zuivere concurrent voor Mercedes' CLS.
                  en waarvoor dient een A5 SB dan?
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                    en waarvoor dient een A5 SB dan?
                    Alleszins niet om te concurreren met een CLS. Zou beetje dom zijn ook, neen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Alleszins niet om te concurreren met een CLS. Zou beetje dom zijn ook, neen?
                      geen idee? ik snap gewoon niet waarom audi 3 modellen ontwikkelt, om er vervolgens via 1 andere design-pen-trek 5 andere modellen uit voor te trekken.

(fictieve getallen voor alle duidelijkheid)
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

WAW

Teleurstelling maakt plaats voor appreciatie.

Comment

• ik vind hem prachtig
                          de neus had wat origineler gemogen, maar dat geeft niet. eindelijk nog eens een audi die ik echt mooi vind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                            geen idee? ik snap gewoon niet waarom audi 3 modellen ontwikkelt, om er vervolgens via 1 andere design-pen-trek 5 andere modellen uit voor te trekken.

(fictieve getallen voor alle duidelijkheid)
                            Omdat het veel geld opbrengt.

Comment

Ik vind dit interieur juist prachtig!
                              freude am fahren

Comment

haha, mooi gezien

Comment

• http://konfigurator.audi.de/entry loossss gehen!

Comment

• Ik kom op bijna 62K voor de 2.8 FSI
                                    Ook al zijn de opties in DE meestal iets goedkoper, denk ik toch dat hij in belgië nog iets goedkoper gaat uitkomen als ze van die packs aanbieden.

De prijs voor de houten inlegplaatjes is wel stevig maar echt een must.
                                    Het interieur is wel zeer mooi.

Die nieuwe A8 zegt me niks, nog afwachten wat de A7 gaat geven als ik die op straat tegenkom. (mits de juiste velgen (20") ziet het er op foto alvast goed uit)

Comment

• A7 S-Line.

Comment

mac do brengt ook veel geld op, om één van mijn eerste favoriete automerken zo te zien afglijden, het doet pijn. Maar ja we willen de grootste zijn.... enz
                                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                          mac do brengt ook veel geld op, om één van mijn eerste favoriete automerken zo te zien afglijden, het doet pijn. Maar ja we willen de grootste zijn.... enz
                                          Ik raad u aan om nog wat verder naar foto's te blijven gapen. Op het eerste zicht was ik er ook zwaar tegen (posts zullen da wel duidelijk maken) maar hoe meer ik die kar zie ...

Comment

Working...
                                          X