Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De reden waarom bij BMW tourings de achterruitwisser een groter "voetje" heeft, is omdat bij BMW touings de achterruit apart open kan, en de drukknop om die open te doen zit daarin (omdat dat het meest logische is).
De beste uitvinding ooit, ik zou niet meer zonder kunnen
Niet vergeten dat dat 'bevestigingsstuk' ook dient als hendel/knop om via de achterruit in de koffer te kunnen. Ik denk niet dat ze dat zo gemakkelijk mooier of minder opvallend kunnen maken.
Geen idee waarom eht wenselijk is dat die achterruit open kan, maar inderdaad ik was dat vergeten (heb dan ook nog nooit een break gehad).
Kan je me een foto tonen van een auto waar het volgens u wel goed gedaan is? De enige auto die ik me kan inbeelden is de Range Rover waar de achterruitwisser in de dakspoiler is weggewerkt.
Deze twee zien er toch relatief hetzelfde uit? Of vergis ik me?
Nee ge hebt gelijk. HEt is een probleem op elke moderne break. Ze kunnen die wisser niet langer maken of hij heeft een radius die groter is dan de hoogte van de achterrruit. Mede daarom ziet dat er zo cheapo uit.
Het hangt perfect horizontaal. Jij laat je gewoon vangen door het minder dik wordende uiteinde van het ding en de hoek waarin de foto genomen is.
Misschien. Maar dan kunnen ze dat toch perfect van een steviger materiaal maken zodat het niet nodig is dat die naar het centrum toe dikker wordt? Ik bedoel, zet daar eens een designer op.
De reden waarom bij BMW tourings de achterruitwisser een groter "voetje" heeft, is omdat bij BMW touings de achterruit apart open kan, en de drukknop om die open te doen zit daarin (omdat dat het meest logische is).
Het hangt perfect horizontaal. Jij laat je gewoon vangen door het minder dik wordende uiteinde van het ding en de hoek waarin de foto genomen is.
De reden waarom bij BMW tourings de achterruitwisser een groter "voetje" heeft, is omdat bij BMW touings de achterruit apart open kan, en de drukknop om die open te doen zit daarin (omdat dat het meest logische is).
Goed gek, een achterruitwisser zou naar mijn mening op veel auto's net verplicht moeten worden...
Die achterruit is nu trouwens automatisch te openen met de sleutel. Heel handig!
I know!
Maar als je vaak komt aangewandeld met vanalles in je handen om in de auto te laden is zoiets echt handig.
Sleutel tussen uw tanden dan?
Ik heb dat zo vaak met die karren "ah ja da's handig die klik ik open vanop afstand" en dan komt ge met twee colruyt-plooiboxen vol spullen aan uw kar en moet ge die toch op de grond zetten om uwe sleutel te zoeken.
Stembediening! Dat moeten ze uitvinden!
*herinnert zich spraakbediening-in-de-war op skitrip met Maxime en Porker*
ik: "Gepäckklappe öffnen!"
auto: "Wie bitte?"
"GEPÄCKKLAPPE ÖFFNEN!" "Möchten Sie ... die Tankklappe öffnen?"
"Nein." "Biete wiederholen Sie."
"Gepäckklappe öffnen." "Schiebedach wird geöffnet."
"NEIN!" "Wie bitte?"
"Schiebedach schliessen!" "Schiebedach ist bereits geöffnet."
"Schiebedach SCHLIESSEN!" "Handschuhfach wird geschlossen."
"Gepäckraum öffnen!!" "Möchten Sie ... die Tankklappe öffnen?"
"Nein!!"
"Bitte sprechen Sie."
"Gepäckraum öffnen!"
"Bordcomputer-Reichweite nicht verfügbar beim stillegenden Motor."
"Scheisse!"
"Wie bitte?"
Da's juist. Dat was nog de generatie zonder kofferklep- en afdekhoesbekrachtiging.
Sleutel tussen uw tanden dan?
Ik heb dat zo vaak met die karren "ah ja da's handig die klik ik open vanop afstand" en dan komt ge met twee colruyt-plooiboxen vol spullen aan uw kar en moet ge die toch op de grond zetten om uwe sleutel te zoeken.
Stembediening! Dat moeten ze uitvinden!
*herinnert zich spraakbediening-in-de-war op skitrip met Maxime en Porker*
ik: "Gepäckklappe öffnen!"
auto: "Wie bitte?"
"GEPÄCKKLAPPE ÖFFNEN!" "Möchten Sie ... die Tankklappe öffnen?"
"Nein." "Biete wiederholen Sie."
"Gepäckklappe öffnen." "Schiebedach wird geöffnet."
"NEIN!" "Wie bitte?"
"Schiebedach schliessen!" "Schiebedach ist bereits geöffnet."
"Schiebedach SCHLIESSEN!" "Handschuhfach wird geschlossen."
"Gepäckraum öffnen!!" "Möchten Sie ... die Tankklappe öffnen?"
"Nein!!"
"Bitte sprechen Sie."
"Gepäckraum öffnen!"
"Bordcomputer-Reichweite nicht verfügbar beim stillegenden Motor."
"Scheisse!"
"Wie bitte?"
Da's juist. Dat was nog de generatie zonder kofferklep- en afdekhoesbekrachtiging.
Sleutel tussen uw tanden dan?
Ik heb dat zo vaak met die karren "ah ja da's handig die klik ik open vanop afstand" en dan komt ge met twee colruyt-plooiboxen vol spullen aan uw kar en moet ge die toch op de grond zetten om uwe sleutel te zoeken.
Stembediening! Dat moeten ze uitvinden!
*herinnert zich spraakbediening-in-de-war op skitrip met Maxime en Porker*
ik: "Gepäckklappe öffnen!"
auto: "Wie bitte?"
"GEPÄCKKLAPPE ÖFFNEN!" "Möchten Sie ... die Tankklappe öffnen?"
"Nein." "Biete wiederholen Sie."
"Gepäckklappe öffnen." "Schiebedach wird geöffnet."
"NEIN!" "Wie bitte?"
"Schiebedach schliessen!" "Schiebedach ist bereits geöffnet."
"Schiebedach SCHLIESSEN!" "Handschuhfach wird geschlossen."
"Gepäckraum öffnen!!" "Möchten Sie ... die Tankklappe öffnen?"
"Nein!!"
"Bitte sprechen Sie."
"Gepäckraum öffnen!"
"Bordcomputer-Reichweite nicht verfügbar beim stillegenden Motor."
"Scheisse!"
"Wie bitte?"
Voorgesteld op autosalon Parijs 2010 : comfortopening 5 touring via voetbeweging onder achterbumper (via sensor) : zie ook via www.m5board.com
... beide handen gevuld en toch achterklep openen zonder sleutel te moeten zoeken of materiaal op grond zetten alvorens in te laden ...
Comment