Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hispano Suiza Granturismo V10 Supercharged

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hispano Suiza Granturismo V10 Supercharged

Meer over wedergeboorte Hispano Suiza

Hispano Suiza is terug. Anderhalve week geleden maakten wij hier al melding van, en op de Autosalon van Genève hebben we extra informatie voor u vergaard.

De Hispano Suiza Granturismo V10 Supercharged, zoals de auto voluit heet, heeft de Audi R8 V10 als basis. Zodoende profiteert de auto van een aluminium spaceframe en een 5,2-liter V10. In de Hispano Suiza is dat spaceframe echter omkleed met koolstofvezel en de V10 heeft gezelschap van een supercharger gekregen. Het gevolg is een vermogen van 750 pk en een maximumkoppel van 700 Nm.
    Deze kracht gaat via een handgeschakelde zesbak naar alle vier de wielen, een zestrapsautomaat met flippers aan het stuur is een optie. De sprint naar 100 kilometer per uur kost 3,4 seconden en de topsnelheid ligt boven 330 km/h. Lichtmetalen wielen met een diameter van 22 inch behoren tot de standaarduitrusting, net als keramische remschijven. De V10 Supercharged is 4,94 meter lang, 2,06 meter breed en 1,25 meter hoog.
    Het wordt, als het aan Hispano Suiza ligt, nog veel mooier: op termijn komt er een hybride versie. Die combineert de supercharged V10 met een 150 pk elektromotor, die de voorwielen aandrijft. Voor volgend jaar staat bovendien een roadster op de planning. Interesse? De levering start van de Granturismo V10 Supercharged start over zes maanden. Hispano Suiza mikt op een vanafprijs van 700.000 euro, exclusief belastingen.

Bron: autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Was een verbouwde R8 zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Was een verbouwde R8 zeker?
          Met het stuur van een Porsche.

Comment

Wat een lelijke neus.

Comment

mooi !!!
              2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

De helft van het interieur is van Audi, het stuur is van Porsche, het logo is van Aston Martin. En daar moet je 700.000 euro voor betalen?

Ik vind em ook ni mooi
                Me think they ain't gonna sell a lot...
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

nogal, euh, bijzonder.

waarschijnlijk gericht op een minder algemene fanbase dan de andere supercars. ik vind het gewaagd, en dat moedig ik ook enkel maar aan

na wat goed kijken vind ik het nog best cool. maar het interieur vloekt geweldig bij de rest.

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  De helft van het interieur is van Audi, het stuur is van Porsche, het logo is van Aston Martin. En daar moet je 700.000 euro voor betalen?
                  misschien is het toch maar een wansmakelijk samenraapsel :/
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

700.000 EX BTW om een supercharger op je R8 v10 te vijzen en het exterieur verneuken.

Nounou, medunkt zitten ze er in Dubai wel op te wachten

Comment

How to fuck up a R8.

Maar d'r zullen wel een paar zotten op onze aardkloot zitten die 700.000€ voor dit gedrocht willen betalen. Zolang het maar exclusief is.

Comment

Ik vind het niet geslaagd, waarom kan men de auto's die goed gemaakt zo verkloten om er zo iets van te maken. Zoals men al zei het is een mix van alles en nog wat.

Juist hetzelfde van een kerel die zijn lamborghini tot een mustang heeft laten veranderen.
                        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                        2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

Ik vind em ook ni mooi
                          Me think they ain't gonna sell a lot...
                          Dat denk ik er ook van.

Comment

Het is wel mooier dan menig R8.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                              Ik vind het niet geslaagd, waarom kan men de auto's die goed gemaakt zo verkloten om er zo iets van te maken. Zoals men al zei het is een mix van alles en nog wat.

Juist hetzelfde van een kerel die zijn lamborghini tot een mustang heeft laten veranderen.

WAT???? Hebt ge daar een foto van???

Comment

Voor exclusiviteit betaal je blijkbaar erg veel geld.
                                Geef mij maar de R8.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  700.000 EX BTW om een supercharger op je R8 v10 te vijzen en het exterieur verneuken.

Nounou, medunkt zitten ze er in Dubai wel op te wachten
                                  idd

net zoals al die afschuwelijke en smaakloze Mansory, Lumma, Techart en weet ik veel conversies.. Arabs love it

Comment

Als ik mocht kiezen had ik wel liever deze dan een R8, als ik ze moest betalen hoef ik hem ook echt niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Als ik mocht kiezen had ik wel liever deze dan een R8, als ik ze moest betalen hoef ik hem ook echt niet.
                                      Dito hier
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                      X