Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo C30
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenGenk bedoel je ...
C30 vóór het Fenix-Stadion in Genk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenVolvo heeft de afgelopen weken enkelen met de C30 een weekje laten proefrijden in het kader van de actie : mijnC30mening .
Eén van die gelukkigen heeft de wagen op zijn laadcapaciteiten getest.
Hij schreef : "koud geworden, hout gehaald"
Zo droog.Zaaaalig grappig ... maar wel een beetje respectloos voor die auto, eigenlijk.
Maar toch :
Overigens heb ik m'n offerte binnen, en ik moet zeggen : voor die prijs vind ik - op vandaag - geen 320Cd naar m'n goesting in Duitsland. Okay, die zakken tegen volgend jaar september wel nog vet 5.000 EUR (nieuwe 320d coupé is er al voor de zomer), maar als ik 'n Volvo C30 wil moet ik bestellen voor februari.
*popel*
Ik weet niet wat gedaan, ik weet niet wat gedaan.
Tweede weekend van december is 't lanceringsweekend, zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik weet niet wat gedaan, ik weet niet wat gedaan.
Tweede weekend van december is 't lanceringsweekend, zeker?
Ik zou het ook niet weten.
Het zijn wel twee totaal verschillende auto's, op elk vlak.
Lanceringsweekend C30 is op 8/9/10 december.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHet zijn wel twee totaal verschillende auto's, op elk vlak.
Bijkomend 'probleem' is dat de meeste mensen uit m'n naaste omgeving me erg vreemd aankijken als ik zeg dat ik 'n C30 zou nemen.
M'n vriendin vindt 'm écht niet mooi, m'n pa vindt 'm wel okay maar zit toch duidelijk op 'n BMW aan te sturen, m'n ma heeft geen mening (wat evenveel betekent als het feit dat ze 'm verschrikkelijk lelijk vindt, m'n ma is immers altijd zes gradaties positiever en opgewekter dan een normale mens), en m'n twee beste maten (ook autoliefhebbers, de ene rijdt een Saab 9³ en de andere een BMW 118d en een 159), die ik al een paar keer heb getrakteerd op enkele sessies "RWD-fun" en "BMW-wegligging" (zowel op baantjes in de Ardennen als op de Ring), kunnen maar niet geloven dat ik géén RWD meer zou kiezen.
Trouwens, je zou al die mensen moeten horen als ik met het plan Benz A 200 CDI 3-deurs afkom.Ze doen collectief een hartaanval.
En ik weet 't wel : "Jij bent het die ermee moet rijden." En dat is waar ook, maar toch : de mening van je naasten speelt ook een (grote) rol.
Als 't aan mij ligt, is het metéén een C30 D5 Geartronic, en na 30 maanden buiten, en iets anders. Maar die naasten van me, verdorie toch, ze doen me twijfelen. Ik zou ze moeten verstoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrouwens, je zou al die mensen moeten horen als ik met het plan Benz A 200 CDI 3-deurs afkom.Ze doen collectief een hartaanval.
Comment
-
Hoe zit het, merkenliefde aside en dus zo objectief mogelijk (in de mate van het mogelijke), met het imago van een Volvo C30 tegenover een BMW '3 ?
Ik ben bankier (een moeilijke branche op 't vlak van imago), en fiets hier dus hele dagen met m'n kar rond. En die kar maakt een bepaald deel van je imago uit, voor sommige omstaanders al meer dan voor andere.
Ik vind zelf nu dat m'n felblauwe BMW touring met z'n vette velgen en donkere ruiten, een beetje te "patserig" overkomt. Een Volvo V70 bijvoorbeeld komt een stuk serieuzer over, en geeft (misschien?) een betrouwbaarder imago aan degene die ermee rijdt.
Maar is dat ook zo met die C30, toch een polariserend model inzake styling, overduidelijk een "kleine en jonge" Volvo, en misschien terug teveel "sjonnie" of "patser" of "yup"? Of niet?
Ik meen te denken van niet, maar ik ben ook maar alleen in m'n hoofd, dus ik wil wel 'es weten wat jullie daarvan vinden.
Graag jullie eerlijke mening, en geen gemelk over dit of dat, okay? Gewoon jullie mening, maar houd het proper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpak een 5-deurs en ze draaien wel bij
De 3-deurs vind ik "spritzig"van looks, de 5-deurs is een duffe bak.
(sorry)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar is dat ook zo met die C30, toch een polariserend model inzake styling, overduidelijk een "kleine en jonge" Volvo, en misschien terug teveel "sjonnie" of "patser" of "yup"? Of niet?
Ik vond 'm alleszins schitterend mooi. Veel specialer dan een Audi A3 of een BMW 1. Deze wagen is een frisse verschijning in het straatbeeld...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik vind een C30 een auto voor een 'jonge, dynamische starter'
iemand die z'n MINI ontgroeid is en iets serieuzer wil .. Maar eens iets anders dan een A3 of een eentje
En in vergelijking met een 3 coupé zou ik inzake imago van een bankier ook voor de C30 gaan. Een 3 coupé ziet eruit alsof je op elk moment met het geld van de klant de loop op gaat om er dikke velgen en een verlaging op te zetten en jezelf een zonnebankkuurtje en zonnebril cadeau te doen.
De C30 dient eerder om in alle veiligheid en vertrouwen de klanten een goede deal te laten sluiten (ofzo)
Besides, een 320cd verschilt qua interieur en wegligging niet erg veel van jouw huidige 320d, denk ik?
But then again, never change a winning team?
Comment
Comment