Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Om terug te komen op de vermoedelijke motorisaties en instapprijzen, ik denk niet dat een D5 versie er gaat komen vermits de S40/V50 ook niet kunnen beschikken over deze motor en het lijkt me sterk dat ze hem dan wel beschikbaar maken in een auto die zich onder die S40/V50 zou positioneren. Wat de instapprijs betreft zou ik eerder spreken van een 18000 € omdat diezelfde S40 al begint vanaf een dikke 20000€.
en als het niet te veel gevraagd is, kun je eens eentje in het zilver of middengrijs metallic, op de foto schuin langs achteren met de mooie velgen, shoppen met de bumpers in koetswerkkleur?
Sorry, ik heb het geprobeerd maar mijn computer crasht op elke foto van een auto die ik middels wat digitaal gegoochel van wieldoppen wil voorzien. Die dingen staan trouwens niet in mijn woordenboek ooknie.
Inderdaad, hier in België echter enkel met 163pk. Toen ik indertijd ben gaan zien voor een S40 stond deze motor nog niet in de prijslijst.
Ik moet eerlijk toegeven : 'k weet 't ook nog maar van gisteren. Lang kan 't inderdaad nog niet zijn.
Plus, ik vermoed dat de vriendelijke Volvo-dealer wel kan helpen om de D5 in de kleine reeksen aan z'n volle vermogen te helpen. Ze doen het zelf met de 2.4D die ze middels wat andere bits & bytes tot 'n D5 laten geworden, dus waarom niet een lamme D5 tot een athletische D5 omtoveren ?
en als het niet te veel gevraagd is, kun je eens eentje in het zilver of middengrijs metallic, op de foto schuin langs achteren met de mooie velgen, shoppen met de bumpers in koetswerkkleur?
Moet er ook een blondje in met c-cup in een push-upje gestoken, Maybelline Cil'Extend mascara op en een Chopard Happy Diamonds om de pols ? Misschien shop ik ook nog de pixels op de radio om tot "studio brussel", dan geeft de blondine ook meteen blijk van muzikale smaak.
Moet er ook een blondje in met c-cup in een push-upje gestoken, Maybelline Cil'Extend mascara op en een Chopard Happy Diamonds om de pols ? Misschien shop ik ook nog de pixels op de radio om tot "studio brussel", dan geeft de blondine ook meteen blijk van muzikale smaak.
Alle kleuren die je laat zien: ik vind precies enkel de lichte kleuren goed meevallen ... Zilvergrijs is ook nog altijd 't beste, vind ik. Enkel donkerblauw smaakt me wel. Koper kan ik ook nog mee leven.
Comment