Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Polo GTI Cup Edition

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW Polo GTI Cup Edition

Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
    In Duitsland wordt driftig geracet met de Volkswagen Polo GTI. Om de ADAC Polo Cup extra in de schijnwerpers te zetten, komt de Polo Cup Edition op markt.
    Met 180 pk is dat is de sterkste Polo die Volkswagen ooit heeft gebouwd.

Volkswagen brengt een speciale versie uit van de Polo GTI. Het vermogen van de Cup Edition is opgeschroefd van 150 naar 180 pk. Het maximale koppel groeit naar 235 Nm; 15 Nm meer dan de normale GTI. Net als de standaard Polo GTI is de Cup Editon voorzien van de 1,8-liter turbomotor.

Met zijn grote kracht kan de Polo GTI in 7,5 seconden van 0 naar 100. De topsnelheid is 225 km/u. Dat is 0,7 seconden en 9 km/u sneller dan de gewone GTI.

De Cup Edition leent zijn dakspoiler en voor- en achterbumper van de raceversie. Ook de zijskirts verschillen van de standaard GTI.
    De Cup Edition heeft 17 inch wielen – een maatje groter dan normaal. Ook de remmen zijn gegroeid.

De Cup Edition is er als drie- en vijfdeursvariant en is leverbaar in het zwart, rood en zilvergrijs.

Bron: Autoweek.nl

Comment

Comment

Lekker! Ik zou wel een andere kleur dan rood nemen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
          Lekker! Ik zou wel een andere kleur dan rood nemen denk ik.
          Ziet er idd heel leuk uit. Vind dat dat rood de auto uitstekend past :-)

Comment

Die is echt wel AF
            Waar ik vroeger nog zou twijfelen tussen een polo GTI en een golf GTI kies ik nu zeker voor deze

Comment

Alleen de voorbumper vind ik wat minder geslaagd, maar de rest maakt veel goed.
              Een donkerblauwe aub !

Comment

damn zeg, dat een polo er zo sportief kon uitzien

Comment

Knap ding! Ik denk ook dat ik deze zou gekozen hebben ipv mijn Golf GTI. Tja, 't is altijd zo, als je iets koopt komt er een tijdje later weeral wat beters. Alhoewel: Ik vraag me af wat ie gaat kosten. De prijs zou wel eens erg dicht tegen die van de Golf kunnen liggen. En dan heb ik toch weer vlug gekozen voor de Golf, want die is groter, comfortabeler en nog steeds sneller...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                    Alleen de voorbumper vind ik wat minder geslaagd, maar de rest maakt veel goed.
                    Een donkerblauwe aub !
                    Hij is er enkel in het grijs, zwart en rood

Comment

Jammer dat ie niet in een sprotief blauw kleurtje gekocht kan worden.

Comment

geweldig baksken

Comment

Erg knap, maar tegen welke schandalige prijs gaan ze dat weer verkopen?

Comment

lekker gebakje

Comment

Nog wat fotomateriaal:

Comment

Comment

Voor de rest van de foto's: klik

Comment

Zeer leuk autootje!
                                    Spijtig inderdaad dat er geen helblauw kleurtje beschikbaar is, zou hem goed afgaan.
                                    Dan maar zwart.
                                    Prijs vanaf 22 425 € (D)
                                    Dat is natuurlijk wel maar 2 flappen minder dan de Golf.

Comment

Lelijke stoelen hoor op die foto.

Voor de rest een geweldig bakje natuurlijk.

Comment

Beetje een vreemd ontwerp van dakspoilertje, maar goed, die dingen moeten functioneel zijn he

Ziet er niet slecht uit, maar... Voor die prijs heb je 'n Cooper S. Die heeft meer verleidingspotentieel en flair, wat mij betreft...!

Of de nieuwe Clio RS. Ook een gebakje met potentieel.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                        X