Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hi Beltar,

wat een vette R8, heb je A5 ingeruild met deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
      hi Beltar,

wat een vette R8, heb je A5 ingeruild met deze?
      Nope, de 997cab is weg

Comment

• ...... of zitten met een kalender voor hun neus zoals ik ,de dagen aan het aftellen voor hij in mijn garage staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
          idd het nieuwe is eraf, en degene die er ene hebben , die hebben dus genen tijd om
          op het forum te zitten hé, ze rijden tot ze moeten gaan slapen zekers ? lol
          gisteren was ik voor de lol een cabrio van dichter bij gaan bekijken die al twee maanden in de showroom van mijn dealer pronkt, omdat die beter zou passen naast mijn Q5 dan mijn oude (6jaar) /nieuwe (16.000km) Saab Cab
          weinig opties, maar schappelijke prijs (36.000), amper meer dan de A3 (32.000) in de andere hoek...
          de boodschap van de dealer was overduidelijk : nu niet meer kopen, het nieuw model komt aan na de zomer, en de verschillen zullen groot zijn ...
          dan nog een jaartje boeren met de Saab, die kan toch niet meer in waarde dalen

Comment

• Omdat er een nieuw model komt wil zeker niet zeggen dat het huiduge model zal worden afgeschreven, gaat best nog aantal jaartjes mee, vind ik nogal absurde uitspraak van die verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
              idd het nieuwe is eraf, en degene die er ene hebben , die hebben dus genen tijd om
              op het forum te zitten hé, ze rijden tot ze moeten gaan slapen zekers ? lol
              Of hij staat iets minder in panne dan een bepaalde concurrent van een niet nader genoemd merk

Comment

• Nieuw model of niet, er is nog geen andere auto die ik liever wil dan dezelfde A5. Er zijn heel wat auto's die iets beters kunnen voorleggen, maar die laten het dan weer op andere vlakken schieten, het aandrijfconcept ligt me soms minder, ofwel een pak duurder, ofwel eveneens einde-reeks, ofwel te groot, of niet zo mooi. Op basis van m'n voorkeuren, weinig concurrentie... nuja, op zich geen slechte zaak, anders zou dat aan mij beginnen knagen zijn en wissel ik sneller dan eigenlijk de bedoeling is. Heb de mijne van eind 2007, de concurrentie mag wel in actie beginnen schieten, word er al wat nerveus van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Nieuw model of niet, er is nog geen andere auto die ik liever wil dan dezelfde A5. Er zijn heel wat auto's die iets beters kunnen voorleggen, maar die laten het dan weer op andere vlakken schieten, het aandrijfconcept ligt me soms minder, ofwel een pak duurder, ofwel eveneens einde-reeks, ofwel te groot, of niet zo mooi. Op basis van m'n voorkeuren, weinig concurrentie... nuja, op zich geen slechte zaak, anders zou dat aan mij beginnen knagen zijn en wissel ik sneller dan eigenlijk de bedoeling is. Heb de mijne van eind 2007, de concurrentie mag wel in actie beginnen schieten, word er al wat nerveus van.
                  't Zelfde hier, 't begint wel te jeuken . Maar 'k weet echt nog niet wat ik moet nemen als opvolger. Grootste kanshebbers zijn de nieuwe 911 (2012) of de range evoque . Maarja als de facelift A5 genoeg verschilt ... wie weet ..

Ohh, ik had gehoopt dat de nieuwe BMW 6 mij zou verleiden , maar 'k vind die neus zo lelijk.
                  Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Nieuw model of niet, er is nog geen andere auto die ik liever wil dan dezelfde A5. Er zijn heel wat auto's die iets beters kunnen voorleggen, maar die laten het dan weer op andere vlakken schieten, het aandrijfconcept ligt me soms minder, ofwel een pak duurder, ofwel eveneens einde-reeks, ofwel te groot, of niet zo mooi. Op basis van m'n voorkeuren, weinig concurrentie... nuja, op zich geen slechte zaak, anders zou dat aan mij beginnen knagen zijn en wissel ik sneller dan eigenlijk de bedoeling is. Heb de mijne van eind 2007, de concurrentie mag wel in actie beginnen schieten, word er al wat nerveus van.
                    Hoe bevalt die Milltek uitlaat je ? Ik twijfel om er ook eentje te plaatsen.
                    Moet je hem elk jaar verwijderen voor de keuring ?
                    Waar heb je hem laten plaatsen en hoeveel kost deze uitlaat incl montage ?
                    Resonated ? non resonated ? enig idee wat het verschil is ?
                    Als je een video'tje hebt van die geweldige sound is dat altijd welkom :p

groetjes
                    Math.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk Berichten
                      Omdat er een nieuw model komt wil zeker niet zeggen dat het huiduge model zal worden afgeschreven, gaat best nog aantal jaartjes mee, vind ik nogal absurde uitspraak van die verkoper.
                      een verkoper dit zoiets durft zeggen toont dat hij zijn klant kent... en dat hij eerlijk communiceert
                      natuurlijk wist ik dat er iets op til was, maar het was nuttig te vernemen dat het niet zomaar om een face-liftje zal gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                        een verkoper dit zoiets durft zeggen toont dat hij zijn klant kent... en dat hij eerlijk communiceert
                        natuurlijk wist ik dat er iets op til was, maar het was nuttig te vernemen dat het niet zomaar om een face-liftje zal gaan

misschien het moment om eens deftig over de prijs te klappen met uw dealer over zijn stockmodel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          Je hebt een punt, ik lees echter overal dat de facelift (slechts een facelift word) en geen complete grote vernieuwing en er word pas gesproken over ergens midden 2012, nu in 2011 komt er zelfs nog een navi update met groter scherm voor de A5 (vernomen vandaag in officiële audi concessiehouder.
                          Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en hoe de nieuwe eruit komt te zien maar raar dat we zoveel verschillende tegenstrijdigheden horen.
                          Ik blijf benieuwd....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                            misschien het moment om eens deftig over de prijs te klappen met uw dealer over zijn stockmodel
                            ik koop een wagen voor jaren, een stockwagen is geen belet, een eindereeks wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk Berichten
                              Je hebt een punt, ik lees echter overal dat de facelift (slechts een facelift word) en geen complete grote vernieuwing en er word pas gesproken over ergens midden 2012, nu in 2011 komt er zelfs nog een navi update met groter scherm voor de A5 (vernomen vandaag in officiële audi concessiehouder.
                              Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en hoe de nieuwe eruit komt te zien maar raar dat we zoveel verschillende tegenstrijdigheden horen.
                              Ik blijf benieuwd....
                              mijn dealer zei letterlijk : het verschil zal even groot zijn als met de nieuwe A6
                              we shall see...

Comment

• Mogelijke facelift voor 2012?

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                  Mogelijke facelift voor 2012?

Eugh, ik hoop alleszins van niet. Snoet oogt een pak minder sportief/agressief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                                    't Zelfde hier, 't begint wel te jeuken . Maar 'k weet echt nog niet wat ik moet nemen als opvolger. Grootste kanshebbers zijn de nieuwe 911 (2012) of de range evoque . Maarja als de facelift A5 genoeg verschilt ... wie weet ..

Ohh, ik had gehoopt dat de nieuwe BMW 6 mij zou verleiden , maar 'k vind die neus zo lelijk.
                                    Goh, al een leuke shortlist toch, vooral als je blijft hangen bij een 911 (maakt me niet eens uit welke).

Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk Berichten
                                    Ik twijfel om er ook eentje te plaatsen.
                                    Moet je hem elk jaar verwijderen voor de keuring ?
                                    Waar heb je hem laten plaatsen en hoeveel kost deze uitlaat incl montage ?
                                    Resonated ? non resonated ? enig idee wat het verschil is ?
                                    Als je een video'tje hebt van die geweldige sound is dat altijd welkom :p

groetjes
                                    Math.
                                    Nog altijd niet gekocht? 't Is de beste modificatie voor 'n 3.0TDI. Ik ben het geluidsverschil al gewoon, 'k zou anders lyrischer klinken. Resoneren doet 'ie wel, vooral als de DPF aan een regeneratie begint kan 'ie echt wel luid klinken, vooral door het resoneren. Heb nooit de keuze gehad tussen resonated/non resonated, denk ook niet dat die keuze er was. Kostte in 2008 rond de 950 euro incl. plaatsing, bij RaceTech laten doen. Het keuring verhaal ken je al.

Comment

met de komst van de C Coupé van Benz, zou de datum wel vervroegd kunnen worden
                                      ben wel het eens dat het huidig model meer rust en klasse uitstraalt
                                      het is vaak zo, de designers voelen zich verplicht iets anders te tekenen, maar mooier is niet altijd ! (sprekend voorbeel : de opeenvolging van de US-Mustangs, waar geen één het oorspronkelijk model overtrof (ook niet de recentste...)

Comment

Oei, vind ik niet zo mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Oei, vind ik niet zo mooi.
                                          Nee natuurlijk niet. De velgen zijn absoluut not done, en voor de rest is dit slechts een matige mockup van iemand die wel wist dat de 6-hoekige SFG moest geintergreerd worden maar voor de rest geen idee heeft wat er met de lichtblokken te gebeuren staat.

Comment

Working...
                                          X