Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
idd het nieuwe is eraf, en degene die er ene hebben , die hebben dus genen tijd om
op het forum te zitten hé, ze rijden tot ze moeten gaan slapen zekers ? lol
gisteren was ik voor de lol een cabrio van dichter bij gaan bekijken die al twee maanden in de showroom van mijn dealer pronkt, omdat die beter zou passen naast mijn Q5 dan mijn oude (6jaar) /nieuwe (16.000km) Saab Cab
weinig opties, maar schappelijke prijs (36.000), amper meer dan de A3 (32.000) in de andere hoek...
de boodschap van de dealer was overduidelijk : nu niet meer kopen, het nieuw model komt aan na de zomer, en de verschillen zullen groot zijn ...
dan nog een jaartje boeren met de Saab, die kan toch niet meer in waarde dalen
Omdat er een nieuw model komt wil zeker niet zeggen dat het huiduge model zal worden afgeschreven, gaat best nog aantal jaartjes mee, vind ik nogal absurde uitspraak van die verkoper.
idd het nieuwe is eraf, en degene die er ene hebben , die hebben dus genen tijd om
op het forum te zitten hé, ze rijden tot ze moeten gaan slapen zekers ? lol
Of hij staat iets minder in panne dan een bepaalde concurrent van een niet nader genoemd merk
Nieuw model of niet, er is nog geen andere auto die ik liever wil dan dezelfde A5. Er zijn heel wat auto's die iets beters kunnen voorleggen, maar die laten het dan weer op andere vlakken schieten, het aandrijfconcept ligt me soms minder, ofwel een pak duurder, ofwel eveneens einde-reeks, ofwel te groot, of niet zo mooi. Op basis van m'n voorkeuren, weinig concurrentie... nuja, op zich geen slechte zaak, anders zou dat aan mij beginnen knagen zijn en wissel ik sneller dan eigenlijk de bedoeling is. Heb de mijne van eind 2007, de concurrentie mag wel in actie beginnen schieten, word er al wat nerveus van.
Nieuw model of niet, er is nog geen andere auto die ik liever wil dan dezelfde A5. Er zijn heel wat auto's die iets beters kunnen voorleggen, maar die laten het dan weer op andere vlakken schieten, het aandrijfconcept ligt me soms minder, ofwel een pak duurder, ofwel eveneens einde-reeks, ofwel te groot, of niet zo mooi. Op basis van m'n voorkeuren, weinig concurrentie... nuja, op zich geen slechte zaak, anders zou dat aan mij beginnen knagen zijn en wissel ik sneller dan eigenlijk de bedoeling is. Heb de mijne van eind 2007, de concurrentie mag wel in actie beginnen schieten, word er al wat nerveus van.
't Zelfde hier, 't begint wel te jeuken . Maar 'k weet echt nog niet wat ik moet nemen als opvolger. Grootste kanshebbers zijn de nieuwe 911 (2012) of de range evoque . Maarja als de facelift A5 genoeg verschilt ... wie weet ..
Ohh, ik had gehoopt dat de nieuwe BMW 6 mij zou verleiden , maar 'k vind die neus zo lelijk.
Nieuw model of niet, er is nog geen andere auto die ik liever wil dan dezelfde A5. Er zijn heel wat auto's die iets beters kunnen voorleggen, maar die laten het dan weer op andere vlakken schieten, het aandrijfconcept ligt me soms minder, ofwel een pak duurder, ofwel eveneens einde-reeks, ofwel te groot, of niet zo mooi. Op basis van m'n voorkeuren, weinig concurrentie... nuja, op zich geen slechte zaak, anders zou dat aan mij beginnen knagen zijn en wissel ik sneller dan eigenlijk de bedoeling is. Heb de mijne van eind 2007, de concurrentie mag wel in actie beginnen schieten, word er al wat nerveus van.
Hoe bevalt die Milltek uitlaat je ? Ik twijfel om er ook eentje te plaatsen.
Moet je hem elk jaar verwijderen voor de keuring ?
Waar heb je hem laten plaatsen en hoeveel kost deze uitlaat incl montage ?
Resonated ? non resonated ? enig idee wat het verschil is ?
Als je een video'tje hebt van die geweldige sound is dat altijd welkom :p
Omdat er een nieuw model komt wil zeker niet zeggen dat het huiduge model zal worden afgeschreven, gaat best nog aantal jaartjes mee, vind ik nogal absurde uitspraak van die verkoper.
een verkoper dit zoiets durft zeggen toont dat hij zijn klant kent... en dat hij eerlijk communiceert
natuurlijk wist ik dat er iets op til was, maar het was nuttig te vernemen dat het niet zomaar om een face-liftje zal gaan
een verkoper dit zoiets durft zeggen toont dat hij zijn klant kent... en dat hij eerlijk communiceert
natuurlijk wist ik dat er iets op til was, maar het was nuttig te vernemen dat het niet zomaar om een face-liftje zal gaan
misschien het moment om eens deftig over de prijs te klappen met uw dealer over zijn stockmodel
een verkoper dit zoiets durft zeggen toont dat hij zijn klant kent... en dat hij eerlijk communiceert
natuurlijk wist ik dat er iets op til was, maar het was nuttig te vernemen dat het niet zomaar om een face-liftje zal gaan
Je hebt een punt, ik lees echter overal dat de facelift (slechts een facelift word) en geen complete grote vernieuwing en er word pas gesproken over ergens midden 2012, nu in 2011 komt er zelfs nog een navi update met groter scherm voor de A5 (vernomen vandaag in officiële audi concessiehouder.
Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en hoe de nieuwe eruit komt te zien maar raar dat we zoveel verschillende tegenstrijdigheden horen.
Ik blijf benieuwd....
Je hebt een punt, ik lees echter overal dat de facelift (slechts een facelift word) en geen complete grote vernieuwing en er word pas gesproken over ergens midden 2012, nu in 2011 komt er zelfs nog een navi update met groter scherm voor de A5 (vernomen vandaag in officiële audi concessiehouder.
Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en hoe de nieuwe eruit komt te zien maar raar dat we zoveel verschillende tegenstrijdigheden horen.
Ik blijf benieuwd....
mijn dealer zei letterlijk : het verschil zal even groot zijn als met de nieuwe A6
we shall see...
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
't Zelfde hier, 't begint wel te jeuken . Maar 'k weet echt nog niet wat ik moet nemen als opvolger. Grootste kanshebbers zijn de nieuwe 911 (2012) of de range evoque . Maarja als de facelift A5 genoeg verschilt ... wie weet ..
Ohh, ik had gehoopt dat de nieuwe BMW 6 mij zou verleiden , maar 'k vind die neus zo lelijk.
Goh, al een leuke shortlist toch, vooral als je blijft hangen bij een 911 (maakt me niet eens uit welke).
Ik twijfel om er ook eentje te plaatsen.
Moet je hem elk jaar verwijderen voor de keuring ?
Waar heb je hem laten plaatsen en hoeveel kost deze uitlaat incl montage ?
Resonated ? non resonated ? enig idee wat het verschil is ?
Als je een video'tje hebt van die geweldige sound is dat altijd welkom :p
groetjes
Math.
Nog altijd niet gekocht? 't Is de beste modificatie voor 'n 3.0TDI. Ik ben het geluidsverschil al gewoon, 'k zou anders lyrischer klinken. Resoneren doet 'ie wel, vooral als de DPF aan een regeneratie begint kan 'ie echt wel luid klinken, vooral door het resoneren. Heb nooit de keuze gehad tussen resonated/non resonated, denk ook niet dat die keuze er was. Kostte in 2008 rond de 950 euro incl. plaatsing, bij RaceTech laten doen. Het keuring verhaal ken je al.
met de komst van de C Coupé van Benz, zou de datum wel vervroegd kunnen worden
ben wel het eens dat het huidig model meer rust en klasse uitstraalt
het is vaak zo, de designers voelen zich verplicht iets anders te tekenen, maar mooier is niet altijd ! (sprekend voorbeel : de opeenvolging van de US-Mustangs, waar geen één het oorspronkelijk model overtrof (ook niet de recentste...)
Nee natuurlijk niet. De velgen zijn absoluut not done, en voor de rest is dit slechts een matige mockup van iemand die wel wist dat de 6-hoekige SFG moest geintergreerd worden maar voor de rest geen idee heeft wat er met de lichtblokken te gebeuren staat.
Comment