Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
    wat een zuipschuit....
    'k was naar Duitsland geweest:
    spass auf der autobahn & freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
      ^^ zat toen zelfs over de 9L.

Momenteel ben ik op zoek naar een goedkope gsm voor in m'n wagen die zal dienen om er altijd in te blijven liggen. En die past op een oplader ingebouwd in de wagen, er is een voorbereiding geïnstalleerd dat zie ik aan de pinnetjes onder middenarmleuning.

Nu heb ik een zo recent mogelijke lijst gekregen van m'n dealer en ben daarmee naar belcompany, mobistar en nog ne gsm winkel geweest, resultaat niemand kan 1 van die gsm's nog bestellen ze zeiden me: zo'n oude gsm's... enkel de I-phone was de enige die ik kon kopen...

Nuja kwil ook geen 500 a700€ spênderen aan een gsm die altijd in de wagen moet blijven gewoon om bereikbaar te zijn... momenteel werkt m'n gsm goed op de wagen via het bleutooth systeem en via de MMi enige probleem is dat m'n gsmbatterij steeds leeg is en dat ik daarom een gsm in de wagen wil die constant in de oplader blijft liggen, en nee niet via de sigarettenaansteker.

Als m'n dealer me niet kan helpen (wat me niet verbaast) misschien dit forum wel dus wat heb ik nodig:

Een goedkope gsm en een oplader van audi die ik op de pinnetjes onder m'n middenarmleuning kan aansluiten.

HELP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
        ^^ zat toen zelfs over de 9L.

Momenteel ben ik op zoek naar een goedkope gsm voor in m'n wagen die zal dienen om er altijd in te blijven liggen. En die past op een oplader ingebouwd in de wagen, er is een voorbereiding geïnstalleerd dat zie ik aan de pinnetjes onder middenarmleuning.

Nu heb ik een zo recent mogelijke lijst gekregen van m'n dealer en ben daarmee naar belcompany, mobistar en nog ne gsm winkel geweest, resultaat niemand kan 1 van die gsm's nog bestellen ze zeiden me: zo'n oude gsm's... enkel de I-phone was de enige die ik kon kopen...

Nuja kwil ook geen 500 a700€ spênderen aan een gsm die altijd in de wagen moet blijven gewoon om bereikbaar te zijn... momenteel werkt m'n gsm goed op de wagen via het bleutooth systeem en via de MMi enige probleem is dat m'n gsmbatterij steeds leeg is en dat ik daarom een gsm in de wagen wil die constant in de oplader blijft liggen, en nee niet via de sigarettenaansteker.

Als m'n dealer me niet kan helpen (wat me niet verbaast) misschien dit forum wel dus wat heb ik nodig:

Een goedkope gsm en een oplader van audi die ik op de pinnetjes onder m'n middenarmleuning kan aansluiten.

HELP
        ik heb er ook zo één voor permanent in de wagen....op kapaza gevonden voor een prikje...

Comment

dat verklaart alles...dan ben je nog braaf geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
            ... en nee niet via de sigarettenaansteker.
            why not ?
            ier geen 12v stekker onder de armsteun van een A4 ?
            ik heb het zo opgelost op mijn Q5 : ik had een afgedankte piekkleine Ericsson voor dewelke ik geen batterijen meer vond, en hij blijft nu permanent onder de armsteun en hangt aan de voeding waarvan de krulkabel de juiste afmeting heeft om de gekoppelde GSM te kunnen gebruiken.
            Met een stomme Pay en Go kan ik altijd in de wagen bellen of opgebeld worden, ook ben ik mijn gsm ergens vergeten...het blijft wel een depannagetoestel... waarmee de passagiers achteraan ook kunnen bellen !
            Wat ik echt niet nodig heb is de sokkel (die nog een gepast interface vergt..) onder de armsteun; spijtig kan ik deze niet verwijderen (trouwens ook afgeraad door de dealer..)

Comment

• onder der armsteun zit zeker ook een stopcontact....eveneens in de koffer
              zo kan je zelfs de gsm in het zijvakje in de koffer laten liggen en permanent inpluggen.
              bedienen doe je hem toch via de MMI
              en dan neemt hij geen plaats in in het interieur.

Comment

onder der armsteun zit zeker ook een stopcontact....eveneens in de koffer
                zo kan je zelfs de gsm in het zijvakje in de koffer laten liggen en permanent inpluggen.
                OK als je GSM een BT is...
                mijn oude Ericsson is dat niet en moet met de hand bediend worden (dus na gestopt te zijn ...)
                de nieuwe BT-Nokia's van mij en van mijn vrouw blijven rustig in onze zak/handtas, en hoeven ook geen steun/interface om perfekt te werken

Comment

• foto's a4 avant

na bijna 19 maanden en goed 35dkm toch eens geprobeerd om wat foto's te posten
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                    OK als je GSM een BT is...
                    mijn oude Ericsson is dat niet en moet met de hand bediend worden (dus na gestopt te zijn ...)
                    de nieuwe BT-Nokia's van mij en van mijn vrouw blijven rustig in onze zak/handtas, en hoeven ook geen steun/interface om perfekt te werken
                    idd...BT moet ie dan wel hebben.....maar..heeft ie

Comment

• @multitronic: idd niet al te zwijnig geweest, daar was het trouwens iets te druk voor. Vanaf 180 is de meeste pit wel uit een 2.0tdi

@camarosa: dat ziet er netjes onderhouden uit.
                      Off-topic vraag: eerste reeks, vierde foto: is dat optisch bedrog of is de center boven jouw garagepoort niet pas?
                      Last edited by ; 18/05/2010, 00:43.

Comment

• optisch bedrog zekers.... kan je hebben met kitlenzen he

Comment

• en zoals ge ziet op de foto's geen enkel probleem met reinigen van velgen en sierstukken uitlaat, gewoon elke week poetsen is de boodschap

Comment

• jawatte Camarosa, die blikken dingen achter de schijfremmen zien er bij u nog steeds schitterend uit

Comment

onder der armsteun zit zeker ook een stopcontact....eveneens in de koffer
                              Kalf dat ik ben, had nog niet opgemerkt dat er idd een stopcontact zit onder armsteun... STOM!

Ok dan ben ik weer beter af met het stellen van m'n vraag hier op het forum dan bij de kutdealer.

Kga dan m'n vrouw haar gsm met BT permanent in de auto plaatsen en haar een nieuwe cadeau geven voor haar verjaardag

Comment

in de koffer laten liggen en permanent inpluggen.
                                dit heeft wel als gevolg dat deze permanent aangesloten BT-GSM eerst herkend wordt als je je wagen opstart, ook is je gebruikelijke GSM (= deze die wel het meest opgebeld zal worden) in je vestzak. Naargelang het opgeld nummer is het dan goochelen met de MMI om de juiste GSM aktief te maken. Ik heb dat probleemje als mij vrouw en ik samen in de wagen stappen met beide ons GSM aan

Dit uiteraard tenzij je twee SIM's hebt voor hetzelfde tel-nummer, iets dat niet meer zo courant is. Ik weet zelfs niet of deze combinatie nog compatiebel is met BT, want hoe bebeurt dan de verwijzing naar de eene of naar de andere apparaat ?

nothing is perfect !

Comment

• Welk voordeel heeft het om een gsm permanent in de wagen te houden in de specifieke gsm-houder tov de verbinding via bluetooth? (behalve dat deze steeds een volledig geladen batterij heeft?)

Comment

Welk voordeel heeft het om een gsm permanent in de wagen te houden in de specifieke gsm-houder tov de verbinding via bluetooth? (behalve dat deze steeds een volledig geladen batterij heeft?)
                                    in mijn opzicht, geen, tenzij je vaak je gebruikelijke GSM laat liggen (Alzheimer slaat soms vroeger toe dan je denkt !) Als mijn echtgenote (thuis) vaststelt dat ik mijn GSM niet mee heb, kan ze nog steeds de wagen opbellen; met mijn systeem is dat toestel steeds paraat (stekker onder de armsteune gaan aan en uit met "contact", de GSM is altijd geladen, en de batterij van de wagen wordt nooit gesolliciteerd)

Comment

in mijn opzicht, geen, tenzij je vaak je gebruikelijke GSM laat liggen (Alzheimer slaat soms vroeger toe dan je denkt !) Als mijn echtgenote (thuis) vaststelt dat ik mijn GSM niet mee heb, kan ze nog steeds de wagen opbellen; met mijn systeem is dat toestel steeds paraat (stekker onder de armsteune gaan aan en uit met "contact", de GSM is altijd geladen, en de batterij van de wagen wordt nooit gesolliciteerd)
                                      Uhu en aangezien ik hier enkele 0-abonnementen heb van telenet is het zeker uiterst interessant om 1 gsm gewoon permanent in de wagen te laten zo ben je steeds bereikbaar in de wagen en heb je als enige kost uw gesprekken.

Comment

dit heeft wel als gevolg dat deze permanent aangesloten BT-GSM eerst herkend wordt als je je wagen opstart, ook is je gebruikelijke GSM (= deze die wel het meest opgebeld zal worden) in je vestzak. Naargelang het opgeld nummer is het dan goochelen met de MMI om de juiste GSM aktief te maken. Ik heb dat probleemje als mij vrouw en ik samen in de wagen stappen met beide ons GSM aan

Dit uiteraard tenzij je twee SIM's hebt voor hetzelfde tel-nummer, iets dat niet meer zo courant is. Ik weet zelfs niet of deze combinatie nog compatiebel is met BT, want hoe bebeurt dan de verwijzing naar de eene of naar de andere apparaat ?

nothing is perfect !
                                        idd...dubbele SIM en enkel dat toestel in je MMI aanvaarden...zo werk je steeds in de wagen met het toestel dat in de wagen ligt. indien beide toestellen opstaan ( rinkelen ) beiden, datgene dat je opneemt heeft de lijn. Gezien je maar één actief hebt in je MMI neem je altijd dat toestel op dat vast in de wagen ligt.

Comment

Working...
                                        X