Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel
Bekijk Berichten
Ik rij ondertussen al een kleine 4 weken en wordt tijd om een aantal foto's en bevindingen te posten.
Moet zeggen, de wagen rijdt zalig en is super stil. Iets anders dan mijne vorige wagen, waar alles bijna los zat
Ik vind de locatie van de cruise control niet echt handig. Zit iets te laag om makkelijk bij te kunnen. Bij mijn vorige wagen, Peugeot 407SW was dit beter.
Ik vind dat de wagen ook te weinig opbergvakken heeft, niet tegenstaande ik de opberg module heb genomen
Wanneer ik media selecteer en de muziek random laat spelen, moet ik telkens ik de wagen stilleg, dit opnieuw instellen. Zou ergens moeten kunnen opgeslagen worden.
Idem voor de instellingen van Audi Drive Select dyn.stuurinrichting. Bij het starten staat deze automatisch terug op auto.
Op het multifunctioneel stuur mis ik een optie om naar een volgend liedje of muziekzender te springen. Nu moet ik dit steeds doen via de middenconsole..
Navigatie werkt probleemloos, ma had graag de flitspalen erbij gezien en het aangeven van files dmv icoontjes.
Kwa verbruik valt het goed mee. Heb ongeveer 1600 km op de teller en vorige zaterdag naar Landgraaf gereden, had een verbruik tussen 6 en 6.3 l/100km. Wel aan de snelheidsregels gehouden
Het dagelijks van en naar Brussel rijden zit ik ongeveer tussen 7 en 9 liter.
Config
A4 Avant TDI 2.7L 120kW 163pk DPF / Multitronic
Meteoorgrijs
E-line:Valcona Zwart/Cognac
Pack Lifestyle Plus
Pack ¨Lounge
Pack Sport Design
Acoustic Parking System VR/AR +
Advanced Key
Alu velgen ¨5 Spaken Star¨
Antidiefstalmoeren
Audi Drive Select dyn.stuurinrichting
Bang & Olufsen Sound System
Binnenbekleding leder +
Buitenspiegels Pack 3
Dakrailing : chroom afwerking
Getinte ruiten Headlight Assistant
Klimaatregeling '3 Zones'
Koffer: Klep met elektrische bediening
Koplampen : Xenon +
Multifunctie sportstuur
Opberg module
Panoramisch dak uit glas
Stationaire verwarming/afstandsbediening
Verlichtingspakket

Moet zeggen, de wagen rijdt zalig en is super stil. Iets anders dan mijne vorige wagen, waar alles bijna los zat

Ik vind de locatie van de cruise control niet echt handig. Zit iets te laag om makkelijk bij te kunnen. Bij mijn vorige wagen, Peugeot 407SW was dit beter.
Ik vind dat de wagen ook te weinig opbergvakken heeft, niet tegenstaande ik de opberg module heb genomen
Wanneer ik media selecteer en de muziek random laat spelen, moet ik telkens ik de wagen stilleg, dit opnieuw instellen. Zou ergens moeten kunnen opgeslagen worden.
Idem voor de instellingen van Audi Drive Select dyn.stuurinrichting. Bij het starten staat deze automatisch terug op auto.
Op het multifunctioneel stuur mis ik een optie om naar een volgend liedje of muziekzender te springen. Nu moet ik dit steeds doen via de middenconsole..
Navigatie werkt probleemloos, ma had graag de flitspalen erbij gezien en het aangeven van files dmv icoontjes.
Kwa verbruik valt het goed mee. Heb ongeveer 1600 km op de teller en vorige zaterdag naar Landgraaf gereden, had een verbruik tussen 6 en 6.3 l/100km. Wel aan de snelheidsregels gehouden

Het dagelijks van en naar Brussel rijden zit ik ongeveer tussen 7 en 9 liter.
Config
A4 Avant TDI 2.7L 120kW 163pk DPF / Multitronic
Meteoorgrijs
E-line:Valcona Zwart/Cognac
Pack Lifestyle Plus
Pack ¨Lounge
Pack Sport Design
Acoustic Parking System VR/AR +
Advanced Key
Alu velgen ¨5 Spaken Star¨
Antidiefstalmoeren
Audi Drive Select dyn.stuurinrichting