Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... waar heb je die foto's van die Misano gevonden ...
Toch nog even bekijken ...
In de Audi garage aan de Houba de strooperlaan (bij de kinepolis) in brussel staat er volgens mij een misano rode A4 met de nieuwe RS6 velgen en de leds achteraan, ik dacht ook een S-line.
Ik twijfel nog over volgende zaken, en ik had graag jullie mening hierover:
Automatisch dimmende binnen en buiten spiegels:
Ik heb deze voorlopig aangevinkt aangezien ik mij enorm stoorde aan de slecht afgestelde lichten van 50% van het wagenpark op de rit naar het zuiden van vorige week.
De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels.
ASS of B&O:
Voorlopig de ASS aangevinkt, maar ik twijfel over de upgrade naar de B&O, zeker als blijkt dat de afzonderlijke versterker idd is weggevallen.
Servotronic:
Ik heb deze nu niet aangevinkt, ik had wat negatieve ervaringen gehoord ivm het ontbreken van feedback in het stuur. Na de testrit met de A5 van Jimmy69 die deze optie heeft moet ik mij hierbij wel aansluiten. Ik vond het vrij raar sturen ... bij een constante bocht waar je de snelheid opvoert moe je je stuurhoek aanpassen om een zelfde draaicirkel aan te houden. Dit geeft een raar gevoel ...
Ik kan mij voorstellen dat je eraan went, maar ik vind het niet echt natuurlijk ...
Iemand andere ervaringen mee ?
Drive select:
Ik heb deze ook niet aangevinkt, maar na de testrit ben ik er wel van onder de indruk !
Het enige wat mij tegenhoud is de kostprijs en het feit dat de wagen 10mm hoger komt te staan tov S-line.
Iemand die nog wat ervaring heeft met drive select vs S-line ophanging ?
Kleur:
Deze staat zoe goed als vast op Monza. Tenzij iemand me nog argumenten kan bezorgen waarom IK een ander kleur zou moeten nemen
Bluetooth
Ik heb nu de nieuwe bluetooth module genomen zonder houder. Dus enkel de link. Is dit voldoende of mis je dan bepaalde functionaliteit ?
Ik denk dat dat het zowat is ... opmerkingen zijn altijd welkom !!!
In de Audi garage aan de Houba de strooperlaan (bij de kinepolis) in brussel staat er volgens mij een misano rode A4 met de nieuwe RS6 velgen en de leds achteraan, ik dacht ook een S-line.
Ik twijfel nog over volgende zaken, en ik had graag jullie mening hierover:
Automatisch dimmende binnen en buiten spiegels:
Ik heb deze voorlopig aangevinkt aangezien ik mij enorm stoorde aan de slecht afgestelde lichten van 50% van het wagenpark op de rit naar het zuiden van vorige week.
De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels.
ASS of B&O:
Voorlopig de ASS aangevinkt, maar ik twijfel over de upgrade naar de B&O, zeker als blijkt dat de afzonderlijke versterker idd is weggevallen.
Servotronic:
Ik heb deze nu niet aangevinkt, ik had wat negatieve ervaringen gehoord ivm het ontbreken van feedback in het stuur. Na de testrit met de A5 van Jimmy69 die deze optie heeft moet ik mij hierbij wel aansluiten. Ik vond het vrij raar sturen ... bij een constante bocht waar je de snelheid opvoert moe je je stuurhoek aanpassen om een zelfde draaicirkel aan te houden. Dit geeft een raar gevoel ...
Ik kan mij voorstellen dat je eraan went, maar ik vind het niet echt natuurlijk ...
Iemand andere ervaringen mee ?
Drive select:
Ik heb deze ook niet aangevinkt, maar na de testrit ben ik er wel van onder de indruk !
Het enige wat mij tegenhoud is de kostprijs en het feit dat de wagen 10mm hoger komt te staan tov S-line.
Iemand die nog wat ervaring heeft met drive select vs S-line ophanging ?
Kleur:
Deze staat zoe goed als vast op Monza. Tenzij iemand me nog argumenten kan bezorgen waarom IK een ander kleur zou moeten nemen
Bluetooth
Ik heb nu de nieuwe bluetooth module genomen zonder houder. Dus enkel de link. Is dit voldoende of mis je dan bepaalde functionaliteit ?
Ik denk dat dat het zowat is ... opmerkingen zijn altijd welkom !!!
Die auto spiegel is super handig, maar soms ondervind ik 't als een nadeel. Soms dimt dat te rap. Maar ik zou 't zeker aanduiden.
Aangezien 't geen RS4 is moet er ergens goed geluid uitkomen => b&o
Servotronic heb ik meegereden en je hebt idd een vrij raar gevoel in 't stuur. Kzou 't niet kiezen, hoe meer elektronische hulp, hoe afstandelijker.
Driveselect heb ik geen ervaring mee. Maar 't doet me denken aan die speciale ophanging op de B7 rs4, en die gaat vrij snel kapot.
Kleur = Monza = goed
Bluetooth: ben je zeker dat die compatibel is met je gsm, want bij BMW durft dat al es een probleem te zijn.
Automatisch dimmende binnen en buiten spiegels:
Ik heb deze voorlopig aangevinkt aangezien ik mij enorm stoorde aan de slecht afgestelde lichten van 50% van het wagenpark op de rit naar het zuiden van vorige week.
De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels. Je ziet nog voldoende, doet geen afbreuk aan het zicht. Maar zelf uit te maken of je nodig hebt
ASS of B&O:
Voorlopig de ASS aangevinkt, maar ik twijfel over de upgrade naar de B&O, zeker als blijkt dat de afzonderlijke versterker idd is weggevallen. Zeker het B&O, denk dat je hiervan geen spijt zal krijgen, van het ASS na een tijdje misschien wel.
Servotronic:
Ik heb deze nu niet aangevinkt, ik had wat negatieve ervaringen gehoord ivm het ontbreken van feedback in het stuur. Na de testrit met de A5 van Jimmy69 die deze optie heeft moet ik mij hierbij wel aansluiten. Ik vond het vrij raar sturen ... bij een constante bocht waar je de snelheid opvoert moe je je stuurhoek aanpassen om een zelfde draaicirkel aan te houden. Dit geeft een raar gevoel ...
Ik kan mij voorstellen dat je eraan went, maar ik vind het niet echt natuurlijk ...
Iemand andere ervaringen mee ? Niet speciaal ervaring mee, maar ik zou het niet aanvinken als ik jou was.
Drive select:
Ik heb deze ook niet aangevinkt, maar na de testrit ben ik er wel van onder de indruk !
Het enige wat mij tegenhoud is de kostprijs en het feit dat de wagen 10mm hoger komt te staan tov S-line.
Iemand die nog wat ervaring heeft met drive select vs S-line ophanging ? Als het budget het toelaat, zeker erbij nemen!
Kleur:
Deze staat zoe goed als vast op Monza. Tenzij iemand me nog argumenten kan bezorgen waarom IK een ander kleur zou moeten nemen Niks op aan te merken Zeer goeie keuze... Monza
Bluetooth
Ik heb nu de nieuwe bluetooth module genomen zonder houder. Dus enkel de link. Is dit voldoende of mis je dan bepaalde functionaliteit ? Is voldoende. Als je gsm-batterij het lang genoeg volhoudt, is er geen probleem, je kan naderhand nog een voeding laten bijtrekken. Je kan toch de voorbereiding bestellen en dan naderhand bij je volgende gsm of zo een adapter bestellen en zelf plaatsen.
Ik twijfel nog over volgende zaken, en ik had graag jullie mening hierover:
Automatisch dimmende binnen en buiten spiegels:
Ik heb deze voorlopig aangevinkt aangezien ik mij enorm stoorde aan de slecht afgestelde lichten van 50% van het wagenpark op de rit naar het zuiden van vorige week.
De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels.
Zou ik zelf niet nemen. De kostprijs bij vervanging is vrij hoog (zeiden ze toen wij onze opties aanvinkten). Enkel onze binnenspiegel is automatisch dimmend. (pack Lounge)
ASS of B&O:
Voorlopig de ASS aangevinkt, maar ik twijfel over de upgrade naar de B&O, zeker als blijkt dat de afzonderlijke versterker idd is weggevallen.
Niet kijkende naar de centjes -> B&O. Maar niet zo een gigantische muziekfan ofzo, dus voor ons was zelfs de standaardinstallatie voldoende.
Servotronic:
Ik heb deze nu niet aangevinkt, ik had wat negatieve ervaringen gehoord ivm het ontbreken van feedback in het stuur. Na de testrit met de A5 van Jimmy69 die deze optie heeft moet ik mij hierbij wel aansluiten. Ik vond het vrij raar sturen ... bij een constante bocht waar je de snelheid opvoert moe je je stuurhoek aanpassen om een zelfde draaicirkel aan te houden. Dit geeft een raar gevoel ...
Ik kan mij voorstellen dat je eraan went, maar ik vind het niet echt natuurlijk ...
Iemand andere ervaringen mee ?
Werd ons afgeraden omdat de A4 Avant nog een vrij lichte wagen is. Op een Q7 komt servotronic wel meer tot zijn recht, maar noet nodig hier.
Drive select:
Ik heb deze ook niet aangevinkt, maar na de testrit ben ik er wel van onder de indruk !
Het enige wat mij tegenhoud is de kostprijs en het feit dat de wagen 10mm hoger komt te staan tov S-line.
Iemand die nog wat ervaring heeft met drive select vs S-line ophanging ?
Geen idee. Niet over nagedacht toen. In het begin zal je wel wat testen, maar ik vermoed dat je na verloop van tijd het gewoon op 1 setting houdt.
Kleur:
Deze staat zoe goed als vast op Monza. Tenzij iemand me nog argumenten kan bezorgen waarom IK een ander kleur zou moeten nemen
Monza is goed
Bluetooth
Ik heb nu de nieuwe bluetooth module genomen zonder houder. Dus enkel de link. Is dit voldoende of mis je dan bepaalde functionaliteit ?
Geen idee 2. Geen telefoon module in onze auto. Principieel tegen bellen in wagen, zelfs handsfree.
Ik denk dat dat het zowat is ... opmerkingen zijn altijd welkom !!!
Die RS4 velgen zijn héél mooi en ik vind ze persoonlijk zalig, maar het model zie je gewoon teveel imho ...
Daarom dat ik net de RS6 style velgen zou nemen ...
Ik twijfel nog over volgende zaken, en ik had graag jullie mening hierover:
Automatisch dimmende binnen en buiten spiegels:
Ik heb deze voorlopig aangevinkt aangezien ik mij enorm stoorde aan de slecht afgestelde lichten van 50% van het wagenpark op de rit naar het zuiden van vorige week.
De vraag die ik mij wel stel is of je nog voldoende detail kan zien in de spiegels.
Zeker nemen, je ziet nog genoeg en is heel handig. Zeker s'nachts want de helft hun lichten staan verkeerd en als er één met zijn grootlichten rijdt heb je er ook geen last van
ASS of B&O:
Voorlopig de ASS aangevinkt, maar ik twijfel over de upgrade naar de B&O, zeker als blijkt dat de afzonderlijke versterker idd is weggevallen.
Ik ben tevreden van de ASS, als je het geld hebt zou ik B&O nemen
Servotronic:
Ik heb deze nu niet aangevinkt, ik had wat negatieve ervaringen gehoord ivm het ontbreken van feedback in het stuur. Na de testrit met de A5 van Jimmy69 die deze optie heeft moet ik mij hierbij wel aansluiten. Ik vond het vrij raar sturen ... bij een constante bocht waar je de snelheid opvoert moe je je stuurhoek aanpassen om een zelfde draaicirkel aan te houden. Dit geeft een raar gevoel ...
Ik kan mij voorstellen dat je eraan went, maar ik vind het niet echt natuurlijk ...
Iemand andere ervaringen mee ?
Zeker nemen, vond de B8 heel zwaar sturen. Op de A5 vind ik het zalig, parkeren is een droom
Drive select:
Ik heb deze ook niet aangevinkt, maar na de testrit ben ik er wel van onder de indruk !
Het enige wat mij tegenhoud is de kostprijs en het feit dat de wagen 10mm hoger komt te staan tov S-line.
Iemand die nog wat ervaring heeft met drive select vs S-line ophanging ?
Zou ik niet nemen, de S-Line vind ik niet te hard en is een dure optie hé
Kleur:
Deze staat zoe goed als vast op Monza. Tenzij iemand me nog argumenten kan bezorgen waarom IK een ander kleur zou moeten nemen
Lotje beslist :p
Bluetooth
Ik heb nu de nieuwe bluetooth module genomen zonder houder. Dus enkel de link. Is dit voldoende of mis je dan bepaalde functionaliteit ?
is voldoende, ik heb de audi bluetooth carkit. Maar de 3G MMI heeft wel issues met iPhone v3!!
Ik denk dat dat het zowat is ... opmerkingen zijn altijd welkom !!!
Allez vooruit, blijkbaar zijn er al mensen met minder goede bedoelingen geïnteresseerd in mijn A4
Vrijdagnacht stond de wagen op de oprit en een donkerkleurige auto stond geparkeerd schuin tegenover mijn oprit (om de boel in de gaten te houden?)
Het is hier een vrij rustige straat en de donkere auto was zeker geen toevallige bezoeker van de buren. Bij het inschakelen van de grote buitenverlichting gebeurde er niets, dan maar zelf naar buiten gegaan en waarop de donkere auto meteen vertrok...
Ik heb de A4 dan maar verplaatst naar achteren (niet meer aan de straatkant) en de politie gebeld met vraag voor een patrouille. De auto is 3 weken oud, als de miserie nu al gaat beginnen is de lol er al snel af
Comment