Oorspronkelijk geplaatst door auweray
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenOMFG!! Dit is zonder overdrijven de meeste vieze auto die ik ooit heb waargenomen!
Comment
-
ik ga geen LEDS laten plaatsen achteraan; het is véél te duur en op de avant vind ik het effect niet zo goed gelukt. Op een Berline komt het veel mooier uit.
er is hier een dicussie gaan over de A4 in z'n achteruit te zetten. volgens mij moet je de pook omlaag duwen vooraleer je er in geraakt, volgens m'n collega niet, zij moet altijd 2-3 maal proberen voor hij in z'n achteruit staat, ik 1 maal direct goed. Ik kan nu niet gaan kijken naar m'n auto, maar ik ga er straks eens op letten als ik vertrek of 't moet zijn dat jullie een antwoord kunnen geven.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenik ga geen LEDS laten plaatsen achteraan; het is véél te duur en op de avant vind ik het effect niet zo goed gelukt. Op een Berline komt het veel mooier uit.
er is hier een dicussie gaan over de A4 in z'n achteruit te zetten. volgens mij moet je de pook omlaag duwen vooraleer je er in geraakt, volgens m'n collega niet, zij moet altijd 2-3 maal proberen voor hij in z'n achteruit staat, ik 1 maal direct goed. Ik kan nu niet gaan kijken naar m'n auto, maar ik ga er straks eens op letten als ik vertrek of 't moet zijn dat jullie een antwoord kunnen geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenDan moet je dringend het topic gaan opzoeken over de wintervuile wagens... daar staan een paar mooie exemplaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendeze morgen wel aanduidigen op het MMI-scherm maar geen klank en de media's laadden niet
doven en contact uit hielp niet
de wagen bleef dan 1/2 uur staan en alles ging terug bij opstarten
quid ?
aan wie het al heeft gehad : komt dan zoiets terug of eenmalig ?
Ben benieuwd
heb dat in de garage aangekaart maar daar volgens hun hadden ze daar nog nooit van gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk heb nog enkele vragen:[LIST][*]Bij het configureren is standaard "Elektronische monozone airconditioning met zonnestandafhankelijke regeling". Als ik op foto's kijk zie ik geen display waar de ingestelde temperatuur weergeven wordt... Komt dit op het centrale display?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenIk denk pook naar beneden.
Raar om daar op te antwoorden zonder auto
vrouwen zeker ...There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenhewel 't is da dat ik ook zei, ik was er zelfs zeker van, maar dat kalf wou me niet geloven. niet moeilijk dat ze die bijna nooit in achteruit kreeg... sjeez
vrouwen zeker ...
vrouwen en techniek
Comment
-
gratis onderhoud
[quote=Fosgate;3834329]Hey jongens, ik heb toch nog mijn 5 jaar onderhoud gekregen
Dus zover ben ik geraakt:
5jaar onder houd
8% korting (maar dat wou hij niet afdrukken)
Isofix optie gratis
-999 euro op pack lifestyle
-gratis set matten
Ik denk dat ik vij goed en vrij ver gegaan ben
Levertijd zou maart zijn
hoi heeft je dealer dit geregeld of hebben ze er voor moeten bellen ik zit met hetzelfde probleem van die 5 jaar onderhoud
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichtenheb ook bestelling geplaatst van a4 avant rond 23 oktober. lvering zou voorzien zijn begin februari tot half februari.
hopelijk is hij iets eerder binnen, maar ik vrees dat het wachten zal worden
Maandag op het autosalon geweest en een verkoper eens gevraagd hoe het zal met de levertermijnen, en voor de reeds bestelde kon hij het niet zeggen maar indien je nu eentje besteld zou je hem in maart hebben.
Op de vraag hoe zoiets kon (aangezien ik 4 maand moet wachten) kreeg ik als antwoord: "Audi heeft stock gemaakt en is deze nu aan het opgebruiken".
Daaruit kan ik afleiden dat de carrosserie de traagste schakel in de productieketen is, aangezien mij dat het enigste lijkt wat ze in stock kunnen zetten. Of ze maken bv een serie zwarte 136pk diesels waar enkel interieur en dergelijke nog moet ingezet worden (worden toch zowiezo enkele van verkocht).
Feit is dat elke levertermijn, hoe lang of kort ook, te lang is eens je besteld hebt. Tis zoals ne kleine zit te wachten op Sinterklaas
Comment
-
@ cbiers : het is nog slechter dan wachten op sinterklaas. Mijn (firma)wagen is dus besteld op 23/11, en kreeg de kans om mijn (privé)bmw, waar ik toen mee reed te verkopen voor een méér dan goede (lees juiste) prijs, maar hij was wel nog in zéér goede staat. Rij ondertussen al rond van oktober tot nu met de nissan micra van mijn vrouw, een moordmachine
Heb dus een een audi a4 avant 2010 besteld
fantoomzwart
leder milano grijs
pack lifestyle plus
pack lounge
getinte ruiten
sportvering
carkit
ik heb wel een 120 pk besteld, wat wel wat weinig is, maar tschijnt dat je deze kan laten chippen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk BerichtenRij ondertussen al rond van oktober tot nu met de nissan micra van mijn vrouw, een moordmachine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk BerichtenFeit is dat elke levertermijn, hoe lang of kort ook, te lang is eens je besteld hebt. Tis zoals ne kleine zit te wachten op Sinterklaas
We gingen nog met vakantie met de vorige A4, bagage voor 3 er ingestouwd en dan ook nog een mountainbike erbij (allemaal in het koffer). Dat zag ik niet zitten om meteen in de nieuwe te puzzelen, dus lekker onbezorgd met de vorige op vakantie geweest. Toegegeven: ik begon me wel te storen aan vanalles, dus was bijna blij dat het verlof voorbij was
Comment
Comment