Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
    is de standaard A4 dan nog steeds met halogeenverlichting?
    Yeps, standaard met halogeen, Xenon en led daylights zijn (of waren de 4de januari jl.) nog optie en toen wren de saloncondities er

Ik heb wel ne A4 TDI e berline, geen idee of dit kan spelen naar gelang andere motorisatie of uitvoering

Comment

• ah ok...ik dacht dat ze allemaal xenons hadden nu.....ze blijven wel erg krenterig bij audi zenne....

Comment

ah ok...ik dacht dat ze allemaal xenons hadden nu.....ze blijven wel erg krenterig bij audi zenne....
        tege wie zegde het

Comment

ah ok...ik dacht dat ze allemaal xenons hadden nu.....ze blijven wel erg krenterig bij audi zenne....
          'k denk dat jij je vergist met leds achteraan, die zitten nu bij de xenon+ inbegrepen (vanaf modeljaar 2010)

@multitronic: haal jij een effectief verbruik van 6.5/100?? het gemiddeld verbruik van mijn 2.0 dieseltje zit na ruim 12.000km op 7.0/100
          Last edited by ; 10/01/2010, 01:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
            Iemand een idee hoeveel een Audi A4 avant 2.0tdi 136 pk van 7/2008 met 26.500km nog waard is? Als opties heeft de wagen intenso pack, lounge pack, xenon, servotronic en aluminium raamomlijsting.
            http://nl.autoscout24.be/List.aspx?v...=9&mmvmd0=1626
            De vraagprijzen gaan dus toch over de 30K. Wat hij effectief waard is zal je pas weten na verkoop, de waarde is immers wat iemand er effectief voor zal geven. Maar via zoekertjes sites kan je al een idee krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
              De vraagprijzen gaan dus toch over de 30K. Wat hij effectief waard is zal je pas weten na verkoop, de waarde is immers wat iemand er effectief voor zal geven. Maar via zoekertjes sites kan je al een idee krijgen.
              goede denkoefening : wat zou je er zelf voor willen betalen, zonder rekening te houden met het feit dat je de koper en de wagen goed kent
              kopen is gemakkelijk, verkopen is (tegenwoordig) een kunst !
              opties zijn bij herverkoop bijna niets waard, wel graag (gratis) meegenomen door de kandidaat-koper
              de opties zijn wel een pluspunt daar je de wagen dan vlugger kan verkopen, terwijl de standardversies in de rekken blijven staan
              Last edited by guyugy; 10/01/2010, 13:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                'k denk dat jij je vergist met leds achteraan, die zitten nu bij de xenon+ inbegrepen (vanaf modeljaar 2010)

@multitronic: haal jij een effectief verbruik van 6.5/100?? het gemiddeld verbruik van mijn 2.0 dieseltje zit na ruim 12.000km op 7.0/100
                Ah ok...ik dacht dat ik iets gehoord had van LEDs en standaard...'t zullen die van achter geweest zijn...

Idd heb nu reeds +50.000km en zit vanaf het begin op gem. 6.5 L
                Mijn vorige was ook een 2.0 tdi multi, en die verbruikte meer.
                Bij de aankoop van deze V6 had ik op een meerverbruik van 1.5 L gerekend..ik ben dus aangenaam verrast geweest
                ik heb zonet nog een rit van 50km gedaan..BC toonde bij aankomst gemiddeld 6.3 L

Comment

• Mijn Audi A4 wordt weldra geleverd, meerbepaald in februari. Deze is uitgerust met bleutooth. Het probleem is echter dat mijn GSM nog geen bleutooth ondersteund. Ik ga mij deze maand nog een nieuw toestel kopen aangezien het in januari solden zijn.

Nu is mijn vraag: is er een lijst met alle compatibele GSM's? Ik wil er zeker van zijn dat mijn nieuw toestel volledig en correct zal werken met de bleutooth in de auto (handsfree bellen, adresboek op MMI, etc). Er staat een lijst op www.audi.be, maar ik vind die niet echt up-to-date...

Of anders kunnen jullie even vermelden welke GSM's jullie hebben en welke goed functioneert.
                  Last edited by ; 12/01/2010, 19:52.

Comment

• ik denk dat vrijwel ALLE gsm's met BT zullen werken. onze GSM's (die van mij an m'n vrouw) staan niet in de lijst van compatibele GSM's maar werken perfect, telefoonboek en al.

als je nokia of samsung koopt zul je zowiezo goed zitten denk ik wel.
                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                      Mijn Audi A4 wordt weldra geleverd, meerbepaald in februari. Deze is uitgerust met bleutooth. Het probleem is echter dat mijn GSM nog geen bleutooth ondersteund. Ik ga mij deze maand nog een nieuw toestel kopen aangezien het in januari solden zijn.

Nu is mijn vraag: is er een lijst met alle compatibele GSM's? Ik wil er zeker van zijn dat mijn nieuw toestel volledig en correct zal werken met de bleutooth in de auto (handsfree bellen, adresboek op MMI, etc). Er staat een lijst op www.audi.be, maar ik vind die niet echt up-to-date...

Of anders kunnen jullie even vermelden welke GSM's jullie hebben en welke goed functioneert.
                      Daar eens kijken:

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                        Mijn Audi A4 wordt weldra geleverd, meerbepaald in februari. Deze is uitgerust met bleutooth. Het probleem is echter dat mijn GSM nog geen bleutooth ondersteund. Ik ga mij deze maand nog een nieuw toestel kopen aangezien het in januari solden zijn.

ik was in hetzelfde geval en kocht een Nokia 6303
                        funktioneert prima, los of samen met de BT, zonder teveel te kosten, en nog een mooie scherm erbij
                        mijn afgedankte Ericsson heeft plaats genomen in de armsteun, gekoppeld aan zijn lader ;: ik heb zo altijd een GSM in de wagen (ik wordt vergetelijk...) en de inzitters achteraan kunnen het gebruiken . De interface voor de Nokia bestaat niet, en is ook niet nodig; alles werkt goed van in mijn zak; Neemt mijn vrouw de wagen, dat sluit haar eigen Nokia onberispelijk aan... en automatisch

Comment

• Nu heb ik zaterdag mijn audi besteld en nu hoor ik op de radio dat ze gratis 5 jaar onderhoud gratis geven..

Zou ik dit nog kunnen verkrijgen?

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
                            Nu heb ik zaterdag mijn audi besteld en nu hoor ik op de radio dat ze gratis 5 jaar onderhoud gratis geven..
                            greetz
                            ik vrees van niet...
                            maar lees eerst de kleine letters vooralleer te treuren, er zullen wel tal van beperkingen zijn, onder meer in kilometers...
                            en ze zullen ervan profiteren om minder korting te geven
                            (bij Audi heb ik nog nooit mirakels zien gebeuren)

Comment

• eens een praatje gaan maken met de verkoper. Een neen heb je, ja kan je krijgen.
                              Als ze goodwill tonen is er misschien wel wat mogelijk om je als extra tevreden klant te winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
                                Nu heb ik zaterdag mijn audi besteld en nu hoor ik op de radio dat ze gratis 5 jaar onderhoud gratis geven..

greetz
                                5 Jaar gratis onderhoud als je een WE-care contract afsluit waarvoor je dus wel betaalt he. Ik dacht ook eerst van amai dat is wel interessant, ja tarara!

Comment

• gratis onderhoud is enkel voor particulieren en <20.0000km/jaar, maar voor wie het geldig is is het wel een smak geld waard, terwijl het aan Audi zogoed als niets kost (werkuren zullen wel in de plooien vallen en de leveringen zijn tegen kostprijs, dus een fraktie van wat de klant betaalt)
                                  als je alleen een groot onderhoud op 400 euros schat, is het kado vlug 1500 euros waard, of ongeveer 3% meer korting naargelang het model
                                  dus vechten om zeker te zijn dat het niet van de gewone korting komt, anders is het gewoon een publiciteitsstunt

Comment

• Ik heb gisteren mijn A4 avant in orde gezet om deze nacht richting skipistes te vertrekken.
                                    De iets te platte winterband is terug op druk gezet en onmiddellijk geen trillingen meer.
                                    De 136pk sterke TDie motor werd maandag ook gechipped naar 170PK (via de dealer/ABT)
                                    Nu rijdt dit ding echt zalig, vanaf 2e versnelling is het enorm merkbaar, maar vooral de hernemingen in 4e en 5e versnelling zijn zoveel beter...

De thule dakrails staan er ook op, nieuwe voetjes met de oude vierkanten bars.
                                    Jezus wat een gesuis als je boven de 100km/u gaat. Diezelfde rails gaan al 3 generaties
                                    auto's mee, nl de vorige A4, een BMW3 en nu deze nieuwe A4 en voor het eerst merk ik dit enorm gesuis.
                                    Zijn er nog mensen met deze ervaring ?

Ik merk ook dat er iets schudt of trilt (los van het hele skigebeuren) als ik met de wagen op een slecht wegdek rijdt. het zit ergens achteraan en irriteert me als ik de radio niet of te stil heb staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eskimo1973 Bekijk Berichten
                                      Ik heb gisteren mijn A4 avant in orde gezet om deze nacht richting skipistes te vertrekken.
                                      De iets te platte winterband is terug op druk gezet en onmiddellijk geen trillingen meer.
                                      De 136pk sterke TDie motor werd maandag ook gechipped naar 170PK (via de dealer/ABT)
                                      Nu rijdt dit ding echt zalig, vanaf 2e versnelling is het enorm merkbaar, maar vooral de hernemingen in 4e en 5e versnelling zijn zoveel beter...

Jezus wat een gesuis als je boven de 100km/u gaat. Diezelfde rails gaan al 3 generaties
                                      auto's mee, nl de vorige A4, een BMW3 en nu deze nieuwe A4 en voor het eerst merk ik dit enorm gesuis.

Ik merk ook dat er iets schudt of trilt (los van het hele skigebeuren) als ik met de wagen op een slecht wegdek rijdt. het zit ergens achteraan en irriteert me als ik de radio niet of te stil heb staan...

Het rammelen in de koffer heb ik ook al gemerkt. Dacht eerst aan het rolgordijn over de koffer, maar dat is het niet: het gerammel bleef toen rolgordijn en rolgaas eruit waren. Nu blijken het de 2 afsluitdeksels te zijn links en rechts om aan de achterlichten te kunnen. Dus rechts is dit het deel waar het opbergvak met netje in zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eskimo1973 Bekijk Berichten

...

Hoi,

MIjn ervaring met dakdragers : als er geen skikoffer op staat, maakt het inderdaad een hels lawaai boven de 100 km/u.
                                        Eens mijn dakkoffer erop staat is dit lawaai omzeggens volledig weg. Mijn dakkoffer is wel een breed exemplaar van Thule.
                                        Bij smallere dakkoffers is er nog altijd veel vrij van de dakdragers, en die kunnen alwaar gaan 'zingen' in de wind.
                                        (ik denk dat mijn dakkoffer van Thule een type 700 is)

Greetz,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                                          Hoi,

MIjn ervaring met dakdragers : als er geen skikoffer op staat, maakt het inderdaad een hels lawaai boven de 100 km/u.
                                          Eens mijn dakkoffer erop staat is dit lawaai omzeggens volledig weg. Mijn dakkoffer is wel een breed exemplaar van Thule.
                                          Bij smallere dakkoffers is er nog altijd veel vrij van de dakdragers, en die kunnen alwaar gaan 'zingen' in de wind.
                                          (ik denk dat mijn dakkoffer van Thule een type 700 is)

Greetz,

Stelo
                                          Ik heb originele Audi dakdragers op mijn A4 en die krengen maken inderdaad een hels lawaai. Mijn Thule bak overdekt maar 75% van mijn dakdragers dus met of zonder skibak blijft het lawaai enorm.

Nog 14 dagen wachten en we zijn ook wederom weg richting skiland :-)

Comment

Working...
                                          X