DVD al rijdende : eenvoudig te vinden via google: http://www.trick77.com/2009/07/18/en...s-vag-com-mmi/
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guykes Bekijk Berichten... rijden met dvd is dus degelijk een hack en ....
Dat men zoiets gebruikt om zich te entertainen in de file tot daar aan toe, maar al rijdende...
Het is nog niet gek genoeg op de weg ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten... en rijden met dvd aan leidt de chauffeur af
Dat men zoiets gebruikt om zich te entertainen in de file tot daar aan toe, maar al rijdende...
Het is nog niet gek genoeg op de weg ofzo?
Jij vind deze beveiliging nog goed ook????
Elke bestuurder weet uit zich dat hij er niet moet naar kijken dit is speciaal voor de passagiers.
Trouwens ik vind kijken naar dvd zelfs gevaarlijker in de file dan in andere omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenOMG!
Jij vind deze beveiliging nog goed ook????
Elke bestuurder weet uit zich dat hij er niet moet naar kijken dit is speciaal voor de passagiers.
Trouwens ik vind kijken naar dvd zelfs gevaarlijker in de file dan in andere omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenMisschien zijn er mensen die er muziek DVD's op afspelen, daar al eens aan gedacht?
(idem, en nog misschien nog erger, als je met je MMI/Nav. al rijdend bezig bent..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenMisschien zijn er mensen die er muziek DVD's op afspelen, daar al eens aan gedacht?
Muziek blijft spelen dacht ik
Dus bij ne film blijft uwe dvd spelen, maar ziet ge gewoon niks meer op scherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenMuziek blijft spelen dacht ik
Dus bij ne film blijft uwe dvd spelen, maar ziet ge gewoon niks meer op scherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk BerichtenIk heb vorige week ook een A4 Avant 2.0 quattro besteld na lang twijfelen tussen A6 en A4
Hebben gekozen voor de 170 pk versie (en dit ter compensatie van het extra gewicht van de
quattro) Vraagje over de quatto versie---> Is bij normale omstandigheden de verdeling voor/achter 50/50 of 40/60 ?
Nu aftellen volgens verkoper levering rond 15 februari!
Collega 1 dag eerder besteld en zijn verkoper vertelde hem levering 15 maart!(ook A4 Avant)
denk niet dat er al veel quattro versies hier rond rijden.
Ik heb gekozen voor de 143pk versie omdat ik deze waarschijnlijk later zal laten chippen naar de 170pk versie (momenteel nog niet mogelijk bij Heinz, doordat de nieuwste software in de A4 zit)
Dat er niet veel Quattro's rondrijden heb ik ook al gemerkt
Hopelijk heb je hem 15feb, ik het er in het totaal 5 maand op gewacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk BerichtenIn het boekje staat er dat de quattro verdeling automatisch verloopt dus ik vermoed dat het continu aangepast wordt aan de hand van wegliggen enz.
Ik heb gekozen voor de 143pk versie omdat ik deze waarschijnlijk later zal laten chippen naar de 170pk versie (momenteel nog niet mogelijk bij Heinz, doordat de nieuwste software in de A4 zit)
Dat er niet veel Quattro's rondrijden heb ik ook al gemerkt
Hopelijk heb je hem 15feb, ik het er in het totaal 5 maand op gewacht.
Dus als volgende idealiter 3.0 TDI quattro tiptronic (jammer dat die nog eens pak duurder is dan 2.7), maar realistischer gezien een 2.0 TDI 170 PK Automaat Quattro, wat dan weer niet bestaat. Begrijp ik het goed dat als je quattro wil rijden mét automaat, je verplicht bent een 3.0 te nemen?1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenal uitgeteld welke afstand je per second tegen 120km/u met dichte ogen aflegt als je bezig bent naar je scherm te kijken ?
(idem, en nog misschien nog erger, als je met je MMI/Nav. al rijdend bezig bent..)
Niet het uitrekenen, maar wel DVD kijken met je ogen dicht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenal uitgeteld welke afstand je per second tegen 120km/u met dichte ogen aflegt als je bezig bent naar je scherm te kijken ?
(idem, en nog misschien nog erger, als je met je MMI/Nav. al rijdend bezig bent..)1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenal uitgeteld welke afstand je per second tegen 120km/u met dichte ogen aflegt als je bezig bent naar je scherm te kijken ?
(idem, en nog misschien nog erger, als je met je MMI/Nav. al rijdend bezig bent..)
Om te antwoorden op je vraag: 33,33m/s, bijna de afstand tussen 2 verlichtingspalen op de snelweg. En als we nu toch aan het quizzen zijn: Weet jij hoelang de gemiddelde mens er over doet eer hij begint te remmen bij het onverwachts opduiken van een obstakel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenIk heb niet gezegd dat ik er zit naar te kijken hé
Om te antwoorden op je vraag: 33,33m/s, bijna de afstand tussen 2 verlichtingspalen op de snelweg. En als we nu toch aan het quizzen zijn: Weet jij hoelang de gemiddelde mens er over doet eer hij begint te remmen bij het onverwachts opduiken van een obstakel ?
tel dat bij de seconden die je verloor door niet naar de baan te kijken, en je weet hoe het komt dat je crasht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenIk vraag me af hoe je dat doet....
Niet het uitrekenen, maar wel DVD kijken met je ogen dicht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenIvm MMI/navi etc. volledig akkoord... zelfs na 30.000 km/ 6 maanden met de wagen te rijden, moet ik nog steeds m'n blik helemaal naar rechtsonder afwenden, omdat je de knopjes niet intuïtief (blindelings) kan voelen... Ergonomisch toch wel een misser naar mijn gevoel...
rood op zwart is al niet het beste qua leesbaarheid
je weet soms niet waar te drukken, want de afbeeldingen zijn niet altijd duidelijk ( bv ontwazemen vs ontdooiing achterruit, of mistlampen voor /achter)
mooi is het wel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenOMG!
Jij vind deze beveiliging nog goed ook????
Elke bestuurder weet uit zich dat hij er niet moet naar kijken dit is speciaal voor de passagiers.
Trouwens ik vind kijken naar dvd zelfs gevaarlijker in de file dan in andere omstandigheden.
Misschien ben ik me er meer van bewust dan anderen omdat ik als brandweerman al meerdere bevrijdingen gedaan heb en met de neus op de feiten gedrukt wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenKijk, zonder een flame-war over en weer te willen starten merk ik dat er gelukkig toch een aantal mensen hier overtuigd zijn van het gevaar om (nog meer) afgeleid te worden en welke impact dat een fractie van een seconde kan hebben in het verkeer. Het feit dat de "Video In Motion"-beveiliging wettelijk verplicht is zegt al heel veel.
Misschien ben ik me er meer van bewust dan anderen omdat ik als brandweerman al meerdere bevrijdingen gedaan heb en met de neus op de feiten gedrukt wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk BerichtenIn het boekje staat er dat de quattro verdeling automatisch verloopt dus ik vermoed dat het continu aangepast wordt aan de hand van wegliggen enz.
Ik heb gekozen voor de 143pk versie omdat ik deze waarschijnlijk later zal laten chippen naar de 170pk versie (momenteel nog niet mogelijk bij Heinz, doordat de nieuwste software in de A4 zit)
Dat er niet veel Quattro's rondrijden heb ik ook al gemerkt
Hopelijk heb je hem 15feb, ik het er in het totaal 5 maand op gewacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MurdahG Bekijk BerichtenWist je dat je de 120pk ook kan chippen naar 170.. alleen heb je dan iets minder koppel.
bij ABT wordt de verhoging welliswaar beperkt, maar denk ik om afgesproken commerciële overwegingen tussen Audi en ABT . In andere woorden om niet te duidelijk te maken dat de basis motor steeds dezelfde blijft ondanks de verschillende afstellingen. Wie zou dan nog de hogere motorisatie kopen ? Daar een 163 pk naar 190 pk kan gebracht worden, denk ik zelfs dat een 120 pk technisch dat ook zou kunnen. Blijft te weten of er niet op lagere versie op de uitrusting bespaard wordt (remmen... koppeling...)
Comment
Comment